Opwindend.Net
Door Kefin69 - Meer van deze auteur

Klik hier voor het vorige deel uit deze serie: Shemale In De Klas - 3

In het vorige deel:

Merkte ik en Lise aan elkaar dat we toe waren aan wat meer spanning, En dat was gelukt want we gingen op school neuken.

Het was inmiddels zomervakantie, en ik en Lise hadden een hele intieme band opgebouwd waar natuurlijk veel sex bij hoorde, We deden het minstens ieder weekend, maar meestal ook door de week een keer. Iedereen in onze omgeving was op de hoogte van onze relatie, maar niemand was er in dat jaar achter gekomen dat zij shemale was. Onze ouders waren nu ook goede vrienden van elkaar geworden, en we gingen er regelmatig met elkaar op uit. Onze ouders dachten ook in veel opzichten hetzelfde over opvoeding, Dus ik en Lise hadden er nooit last van dat de een wel iets mocht en de ander niet (al waren onze ouders er nog nooit achter gekomen hoe onze relatie tot stand kwam, en hoe we die tot stand hielden)

Ik en Lise hadden het er in de weken voor de zomervakantie al over dat het ons leuk leek om een keer samen op vakantie te gaan, een keer zonder anderen erbij. En nu het eenmaal zomervakantie was besloten we het onze ouders te vragen. Ik en Lise zaten elkaar binnen op mijn kamer wat oraal te verwennen, Onze ouders waren in de tuin met een glas wijn wat aan het kletsen dus daar hoefden we ons geen zorgen over te maken. We gingen in standje 69 liggen en kwamen tegelijkertijd klaar. Toen kleden we ons om en gingen naar de tuin om ons plan voor te leggen. Mijn ouders vonden het een goed idee en vond dat we er zelfstandiger van zouden worden, Ook de ouders van Lise vonden omdat we nu bijna 16 waren dat het wel kon. Maar onze ouders wouden liever niet dat we te ver weg zouden gaan. Na wat overleg tussen mij en Lise, waren we het erover eens geworden dat we wel naar een waddeneiland konden gaan, We woonden in een klein stadje aan de noordkant van Groningen dus dat was niet al te ver. Toen we dat plan aan onze ouders voorlegde vonden ze het gelijk goed. De volgende dag gingen mijn ouders wat op het internet zoeken naar waar we het beste heen konden, toen lieten ze mij op een gegeven moment een site van een kleine camping op Vlieland zien. Het zag er perfect uit, er was veel ruimte, een klein binnenbad, en dicht bij het strand. Ik belde Lise en zij vond het alles goed klinken dus mijn ouders huurde een tentstaplaats voor 5 dagen, want dat leek ze wel lang genoeg.

Het duurde nog een week voor we erheen konden, En ik en Lise waren al heftig aan het overleggen wat we gingen doen. En we waren het er over eens dat dit een grote sexvakantie zou worden met: strandsex, zwembadsex en iedere avond onszelf in slaap neuken in de tent.

Toen de dag van vertrek eenmaal aan was gebroken ging ik vroeg uit mijn bed om alles klaar te maken voor vertrek. Lises ouders zouden ons naar de haven brengen en ze stonden hier voor de deur om 9 uur dus ik moest best wel opschieten want het was 8:40. Toen mijn tas ingepakt was en ik ontbeten en me gewassen had was het nog 5 minuten voordat ze kwamen, maar ook al waren ze precies op tijd die 5 minuten leken wel een uur. Ik gooide mijn tas achterin en we reden naar de haven, Lise keek me geil aan en er was een lange stilte. Toen zij haar vader: zo, wat gaan jullie allemaal doen. Wij zijden allemaal van die standaard dingen zoals naar het strand en zwemmen. Maar ik en Lise hadden al wat afspraken gemaakt over deze vakantie. Zoals: we namen geen slaapzakken maar dekens mee zodat we altijd tegen elkaar aan konden liggen, we hadden afgesproken dat we geen pyjama's mee zouden nemen en dus altijd naakt sliepen. En we namen en expres een iets te klein tentje mee dat ons zou dwingen tegen elkaar aan te moeten kruipen.

Toen we eenmaal bij de haven aankwamen stapte we uit en pakte we onze tassen, Haar vader wenste ons nog snel een fijne vakantie en reed toen weg. Toen de auto uit het zicht was gaven we elkaar een lange tongzoen, waarbij ik zoveel mogelijk van haar speeksel probeerde door te slikken, dit was het begin van de vakantie. Toen zij Lise: ik wil je nog wat laten zien. ze had tweetassen bij zich 1 grote en een kleine. Ze deed de kleine open en wat me opviel was dat ze 2 toilettassen bij zich had, Ze pakte er een en deed die open. Ik zag dat die gevult was met glijmiddel en een hele hoop condooms voor 5 dagen, maar iets zij me dat ze wel op zouden komen. Ze ritste hem Weer dicht en deed hem terug in de tas. We liepen naar de boot en de vertrok bijna, maar we waren net op tijd. Na de boottocht besloten we om 2 fietsen te huren van de €200 zakgeld die we meekregen van onze ouders. We gingen met de fiets naar de camping, toen we daar eenmaal aankwamen waren we behoorlijk moe. We liepen naar onze staplaats zette de tent op gooide de matjes en dekens erin en bleven even liggen. Na een paar minuten keek ik op mijn horloge en zag dat het bijna half 7 was en we hadden allebij best wel honger, we besloten om naar het campingrestaurant te gaan en bestelden 2 patat met. We liepen terug naar onze tent en aten de patat in onze klapstoeltjes op, Ik had nog een fles Cola waar we allebij wat uit dronken. Hat was nu half acht en besloten maar te gaan slapen zodat we morgen goed uitgerust waren.

Aangezien de tent niet erg hoog was besloten we om ons buiten de tent uit te kleden, Het was geen drukke camping dus niemand die ons zag. We gooiden onze kleren ergens in de hoek van de tent en gingen onder de dekens liggen, We waren allebij moe, maar toch erg opgewondend. Dus besloot ik wat met Lises tieten te spelen, haar tepeltjes werden hard maar ze klaagde een beetje dat ze moe was. Maar daar liet ik het niet bij zitten en pakte het flesje glijmiddel dat ze me eerder die dag liet zien. Ik deed een beetje op mijn handen en begon haar tieten nu te maseren, waar ik het afgelopen jaar aardig goed in was geworden, en nu gaf zij ook toe aan haar geilheid en draaide zich naar mij toe en zag dat ze ook een stijve had. Ze zij: Oké jij wint en begon me te pijpen. Hier was ze het afgelopen jaar ook alleen maar beter in geworden. Ze stopte opeens zonder reden met pijpen, en ik keek haar ever vragend aan toen nam ze een positie in dat ik op haar buik zat, Nu drukte ze haar tieten bij elkaar terwijl mijn lul ertussen zat. Ik hoefde door die pijpbeurt niet veel meer te doen om klaar te komen, ik trok mijn voorhuid nog wat extra van mij eikel en begon wat te stoten, na minder dan een minuut kwam ik klaar en mijn eikel die net tussen haar tieten wegkwam spoot haar hele kin, decolote en gezicht onder. Toen begon zij mij opeens te keelneuken en kwam ook erg snel klaar. Nu waren we wel erg moe en vielen in splaap terwijl haar lul nog in mijn mond zat.

De volgende ochtend werd ik wakker met een lul in mijn mond, en dat vond ik zo'n geile gedachte dat ik Lises nu nog slapende lul begon te pijpen. Lise werd wakker van het gepijp en haar lul werd hard, er is geen betere manier om wakker te worden dan wakker te worden omdat je gepijpt word zij Lise nu voledig opgewekt.

We gingen nog wat brood vnan gister op eten als ontbijt. Daarna besloten we om eens naar het strand te gaan, het was een zonigge dag en inmiddels 10 uur dus we dachten dat er al best wat mensen op het strand zouden zijn. Toen kwam Lise met het idee om van het pad af te gaan en door de duinen naar een ander strand te lopen. Na een kwartiertje door de wilde duinen lopen kwamen we aan bij een strandje waar niemand te bekennen was. Ik genoot even van het uitzicht en keet toen naast me en zag Lise al topless op een kleedje liggen. Ik keek nog even goed rond en besloot me ook naar uit te kleden. Toen ik klaar was ging ik met mijn lul boven haar gezicht hangen, zij deed een oog open en ik zag haar lul groeien. Ze pakte mijn lul en nam hem gelijk helemaal in haar mond, ik besloot toen voorover te buigen en er een standje 69 van te maken. Heelaas waren we allebij de condooms en glijmiddel vergeten dus konden we elkaar hier niet anaal neuken. Dus besloten we maar om al stotend in elkaars keeltjes klaar te komen. Toen we daar klaar mee waren gingen we nog wat in de zee spelen (met elkaar). Daarna gingen we naar het dichtstbijzijnde stadje om even wat te eten en drinken en gingen we weer terug naar de camping om te doen wat we op het strand eigenlijk al hadden willen doen, Aangezien het nu rond 4 uur was kiepend er een paar kinderen rond op de camping, En toen de ons zagen hoe we ons aan het uitkleden waren voor onze tent, Keken ze ons ever raar aan, maar ik en Lise moesten erom laffen en het wond ons eigenlijk ook wel een beetje op. Toen we in de tent waren grepen we gelijk naar de glijmiddel en condooms. De laatste tijd deden we eigenlijk alleen nog maar condooms om als ze lekker lang door wilde neuken, Anders deden we er gewoon glijmiddel op, maar aangezien we ons deze vakantie in slaap wilde neuken deden we dus maar de condooms om. Zij begon mij eerst glijmiddel op mijn sterretje te smeren terwijl ik in doggystyle op een lul zat te wachten. Toen ze haar lul eenmaal in mijn kontje zat te stoten begon ik me weer af te trekken zodat ik weer van 2 kanten bevredigd werd. Aangezien ik mijn condoom ook al om had gedaan duurde het redelijk lang voordat ik klaarkwam. Gelukkig kwam zij eerder klaar zodat ik straks in haar kontje zou kunnen komen. Van al dat heftige gestoot moesten we even 5 minuten bijkomen. Toen bleek dat we wel erg uitgeput waren, maar ik besloot om nog even haar konje vol te spuiten. En vlak daarna vielen we in slaap, ik was zelfs vergeten mijn lul uit haar kontje te halen. Dus het plan "onzelf in slaap neuken ging goed.

Wat er in de rest van de vakantie gebeurd zie je in deel 5, Wat ik zeer binnenkort zal schrijven.

Klik hier voor het volgende deel uit deze serie: Shemale In De Klas - 5

Meer verhalen van Kefin69...