Klik hier voor meer...
Datum: 26-02-2023 | Cijfer: 9 | Gelezen: 20678x
Lengte: Kort | Lezers Online: 1
Dit is het vervolg op: Yara - 3
Het werd weer donderdag. Ik had de hoop Yara nog een keer te zien wel opgegeven. Ze was de vorige keer zo geschrokken dat ik haar niet meer in het zwembad verwachte. Ik pakte mijn sportkleding en baande mij een weg op de fiets naar het bad. Bijna als een zombie trok ik mijn baantjes. Hoe had ik zo stom kunnen zijn, hoe had ik haar zo kunnen laten schrikken. Het liefst wilde ik mijn verontschuldigingen aanbieden, wilde ik het met haar goedmaken maar ik wist niet hoe. Ik had geen telefoonnummer of geen social media van haar. Ik had alleen een voornaam. Yara, lieve Yara, kleine Yara, geile Yara.

Na het banen zwemmen begon ik in mijzelf gekeerd aan een kop koffie aan de rand van het recreatiebad. Ik had weinig oog voor al het lekkerst wat er rond liep. Hoe kon ik nu zo vastlopen op dit ene jonge meisje. Verdwaald in gedachten had ik niet door dat er ondertussen iemand naast mij was komen zitten. Iemand met blonde haren, iemand in een roze bikini…. Met franjes. Ik wende mijn blik. “Yara” zei ik verbaasd. ze keek me aan maar zij niets. Ze pakte mijn hand en stond op.

Lief maar met ligte dwang nam zij mij met haar mee. We baanden ons een weg naar de gang die toegang gaf dat het buitenbad. Het buitenbad grensde aan het strandje. Daarom waren er aan de rand van het terrein douches gemaakt waar strandgangers zich konden afspoelen van het zand. Ze trok mij mee die kant op en betrad een hokje. Ze trok mij mee door de deuropening. Daarna sloot ze achter mij het douche hokje af. Ze draaide zich naar mij toe, keek mij met haar blauwe ogen aan en zij in een klein stemmetje: “leer het me.” Daarna zakte ze op haar knieën. Ik kon het niet geloven!

Ik deed mijn zwembroek naar beneden en mijn nu al stijve pik vloog omhoog. Dit keer geen schrik reactie van haar. Ik zei haar mijn pik van beneden vast te pakken en langzaam trekkende bewegingen te maken zij volgde mijn instructies aandachtig. Na een tijdje zo te zijn doorgegaan gebaarde ik haar een kusje op mijn eikel te geven. Ook deze instructie volgde zijn. Daar was weer die aanraking van haar heerlijke warme, jonge lippen.” Neem hem nu maar in je mond en doe maar alsof je op een lolly” zuigt zei ik. Een beetje angstig nam zijn mijn apparaat in haar kleine mondje daar was weer dat heerlijke warme gevoel. Hard zuigen kon ze wel maar ze maakte er nog geen bewegingen bij. “Ik ga even iets proberen als je het niet fijn vindt moet je het zeggen” zei ik haar. Ik leg de een hand op haar achterhoofd en begon mijn heupen ritmisch heen en weer te bewegen. Ik keek haar aan Ik keek haar aan zoekend naar goedkeuring. Met een geile blik en een kleine knipoog kreeg ik deze.

Langzaam maar lief begon ik haar kleine mondje te nemen. Oh mijn god wat was ze heerlijk. “Ik ga nu proberen iets dieper te gaan” zei ik tegen haar. Ik wacht dit keer niet op goedkeuring. Ik had nu ongeveer driekwart van mijn neuk vlees in haar mondje zitten. Dit was ongeveer zover ik kon gaan voordat ik haar keeltje ging raken. Ik moest mezelf inhouden en hier nog even mee wachten. Lieve kleine Yara zoog alsof haar leven er vanaf in. Na een tijdje stopte ik even en haalde mijn pik uit haar mond. Ik ga bijna komen mag ik in je mond komen

Yara gaf geen antwoord. In plaats daarvan nam zijn mijn pik uit zichzelf volledig in haar mond. Ik hoorde een kleine kokhals. Dit was teveel voor mij en ik spoot mijn lading in haar kinderlijke mond. Ze deed zo haar best om het allemaal binnen te houden maar helaas. Een kleine witte straal liep over haar kin naar tussen haar borsten. Yara had er echter geen oog voor zij stond op, deed haar mond af en liet mij alleen achter in het hokje.
Lees verder in: Yara - 5
Trefwoorden bij dit verhaal: 16 Jaar, Deepthroat, Douche, Pijpen, Slikken, Suggestie?

Pubers - 3Door: Fiddler
Tags: Puber,
"Na de hevige sexuitspatting van Dineke en ik moesten we echt even gas terug nemen. We hadden zo n extreem orgasme bereikt dat we allebei uitgeput waren. Het hele gebeuren was als een soort medelevend onderzoek begonnen en op een rar..."