Datum: 20-10-2007 | Cijfer: 6.4 | Gelezen: 13594x
Lengte: Kort | Lezers Online: 1
Waar ik wakker van werd, kwam niet zo snel bij me op

Het onweerde, ik hoorde m'n tante aan m'n slaapkamerdeur kloppen en roepen 'Henry' Henry ben je wakker, maar bovenal denk ik dat ik wakker werd omdat ik een enorme stijve lul had.

Een blik op het wekkerklokje zei me dat het 's nachts half vier was. 'Ja'riep ik 'wat is er' 'Oh Henry kom bij me liggen alsjeblieft, ik ben zo bang met dat onweer'

Gisteren was ik bij m'n tante Annie aangekomen. Ze woonde in een dorp in Friesland Haar man Jaap was een aantal dagen weg voor zaken. Ze had wat klusjes te doen, maar vooral vroeg ze me omdat ze niet goed tegen de eenzaamheid kan.

Leuke vrouw tante Annie, veerig jaar is ze. Geen kinderen, beiden willen ze dat niet. Ziet er een beetje tuttig uit, maar toch ze heeft wel iets vind ik. 'Ja ik kom'Gauw schoot ik m'n onderbroek aan, ik slaap altijd naakt, maar kon m'n stijve lul niet zo snel verbergen. Ik liep naar haar slaapkamer 'Wat is er'vroeg ik' Oh Henry alsjeblieft ik heb het niet meer met dat onweer kom bij me liggen en hou me vast'Ik dook het bed in en sloeg een arm om haar heen 'Heerlijk'zei ze 'zo voel ik me veilig bij me grote neef'Ze drukte zich met haar rug en kond vast tegen me aan. Nog steeds had ik een stijve en dat moest ze voelen Ze voelde het ook.'Goh Henry wat voel ik nu''Ja ik ben nu eenmaal een gezonde Hollandse jongen van negentien en krijg wel eens een stijve'zei ik Ze pakte hem vast. 'Tjee wat een knoepert'zei ze 'Zo'n grote heeft Jaap niet'en ze schurkte zich nog vaster tegen me aan. M'n lul werd nog harder en m'n eikel begon nat te worden.Ik vroeg me af of m'n tante alleen maar bang was, maar ik denk dat ze ook enorm geil was. Ze liet het nooit merken, nooit maakte ze toespelingen Altijd droeg ze blouses met hoog gesloten knoopjes. Maar toch, denk ik nu.

Ze pakt m'n lul beet en begon hem via haar bilspleet naar haar kletsnatte flamous te duwen. Ze hijgde licht. 'Kom kom, duw èm erin' Plotseling schoot m'n lul erin Wat lekker voelde dat aan. Ze was nog vrij krap, kinderen had ze immers niet gehad, en ze kneep zachtjes met haar kutlippen. 'Kom Henry'kom, neuk me, neuk me. en doe het hard, haaks, krom,

recht op en neer, maakt niet uit, maar neuk me neuk me neuk me. en doe het lang 'Wacht'zei ze en ze ging boven op me liggen. M'n lul schoot er weer in 'Kom pak m'n kond Ze greep me bij m'n hoofd en begon kleine geile kusjes op m'n lippen, ogen, hals en kin te geven.'Goh Annie'kreunde ik, want ook ik begon enorm geil te worden, wat doe je dat lekker.M'n zak zat helemaal vol zaad en ik voelde dat het eruit moest.

Ik gaf klappen op haar kond 'Ik kom, ik kom'zei ik 'Ja spuit maar, spuit maar' En daar kwam het, vier vijmaal spoot ik het naar binnen. Ik greep haar hard bij haar kond en drukte

haar nog vaster op me. 'Ja. ja. ja kreunde ze'dat is het Ze drukte haar lippen vast op die van mij. 'Hier geile neef van me' Ik kuste haar tereug op ogen, lippen, en likte haar hals. Ze rolde zich van me af, maar ik dook naar beneden en begon haar kut te likken en ook haar clit. ze hijgde weer 'Oh nee Henry' niet weer, even wachten, ik moet even naar de wc Ze stond op en verdween naar de badkamer. Ook ik stond op en waste m'n lul aan de wastafel in haar kamer.

Dat had ik gisteravond zeker niet gedacht en ook niet verwacht, dat m'n tante bang was van onweer.

In de verte rommelde het onweer nog steeds.
Trefwoorden bij dit verhaal: Billen, Jong En Oud, Kut, Kutje, Likken, Logeren, Neef, Oom, Slaapkamer, Tante, Suggestie?

Erika - 15Door: Guniath
Lengte: Zeer Lang
Tags: 17 Jaar, Amerika, Beffen, Publiek, Natuur, Naakt, Voyeurisme, Neuken, Latina, Vernederen,
" Vluchten Door alle commotie had Erika de rode jurk weer losgelaten. Zonder omkijken liep ze naar Oswald, die zijn linkerarm rond haar heen legde. Vlug trok hij haar richting de gang. Dat Erika amper iets van kleren aanhad, leek niet ..."
8.2
Pubers - 3Door: Fiddler
Tags: Puber,
"Na de hevige sexuitspatting van Dineke en ik moesten we echt even gas terug nemen. We hadden zo n extreem orgasme bereikt dat we allebei uitgeput waren. Het hele gebeuren was als een soort medelevend onderzoek begonnen en op een rar..."