Klik hier voor meer...
Datum: 13-01-2014 | Cijfer: 6.5 | Gelezen: 13041x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 1
Dit is het vervolg op: Janneke Ontmaagd - 1
Jeffrey was erg lief voor me. Hij vroeg of het geen pijn gedaan had, want hij had gezien dat zijn pik onder het bloed zat, en ik dus nog maagd was. Een beetje, zei ik, maar daarna was het lekker. Maar waarom ben je de laatste tijd zo stil. Ik weet het niet zei ik. Maar ook mijn moeder merkte het. Janneke, wat is er toch aan de hand? Ze nam me op schoot, en fluisterde. Zeg het maar tegen mamma. Ik ben ontmaagd, fluisterde ik. Wie was de gelukkige, en deed het pijn? Vroeg mijn moeder. Jeffrey, en het deed een beetje pijn, maar daarna was het lekker. Mijn moeder gaf me een zoen op mijn voorhoofd, en kuste me. Gefeliciteerd meisje, nu ben je een vrouw.

Waar ben je ontmaagd, in een bed? Nee op een tafel. Het was op dat feestje, van die vier jongens, zei ik. We waren gekozen tot stel van de avond, en we moesten strippen. Daarna moesten we neuken. Niet erg romantisch, met al die anderen erbij zei mijn moeder. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden, fluisterde ik. Meisje toch, had ik maar mijn zin gedaan, zei mijn moeder, dan was je al aan de pil geweest. Maar je vader vond je daar nog te jong voor. Veertien jaar is nog te jong vond hij. Heb je het Jeffrey al verteld, voeg mijn moeder. Nee, zei ik

De volgende morgen ging ik naar Jeffrey toe. Ik wil je nu spreken zei ik. We gingen naar een stille plaats. Hij kuste me en vroeg: Wat is er meisje? Ik ben nog niet ongesteld geworden, fluisterde ik. Ben je nu zwanger, vroeg hij. Misschien antwoorde ik.

De schoolbel ging, en de lessen begonnen. Ik was er niet erg met mijn gedachten bij, en was blij dat ik weer naar huis kon. Jeffrey fietste met me mee naar huis, en kuste me als afscheid. Mijn moeder zag dat ik door een jongen thuisgebracht was. Ze vroeg me of dat nu Jeffrey was, die me ontmaagd had. Ik bevestigde dit. Een leuke jongen, glimlachte mijn moeder. Ik praat er wel vanavond over met je vader.

Die avond ging ik vroeg naar bed, en hoorde mijn moeder en vader ruzie maken. Als ik mijn zin gehad had, was zij aan de pil, en was nu niet zwanger geworden, schreeuwde mijn moeder. Als ze verstandig geweest was, en niet geneukt had, was ze niet zwanger geworden schreeuwde mijn vader. Hoeveel meisjes heb jij geneukt, toen je veertien was krijste mijn moeder. Toen was het stil. Blijkbaar had mijn moeder een gevoelige snaar geraakt. Mij vader ging op de logeerkamer slapen, blijkbaar was er een flinke ruzie.

Ik viel in slaap, en werd wakker, door een bekend gevoel. Ik ging in mijn slipje, en voelde vocht. Deed het licht aan, en zag bloed. Ik was ongesteld geworden. Ik pakte mijn telefoon en stuurde een SMS aan Jeffrey: “Opoe is geweest, ik ben niet zwanger”. Ging naar de badkamer, om mijn kutje te wassen en er een schone tampon in de doen. Ook trok ik een schoon slipje aan.

Ging naar de slaapkamer van mijn ouders. Maakte mijn moeder wakker. Ik zag dat mijn moeder gehuild had. Mamma, fluisterde ik “Opoe is geweest”. Mijn moeder knuffelde me en zei: We gaan straks eerst naar de dokter. Hadden jullie ruzie om mij vroeg ik. Ja meisje, maar je vader is een grootte huichelaar. Hij heeft vroeger ook meisjes van veertien ontmaagd. Hij heeft ook mij ontmaagd toen ik veertien was. Maar, jij gaat aan de pil, zei mijn moeder. Ik kuste mijn moeder, en we bleven samen slapen. Bij het ontbijt vertelde mijn moeder, dat ik ongesteld geworden was, en dus niet zwanger was. Maar ze gaat aan de pil, zei mijn moeder. Mijn vader zweeg.

Toen ik mijn mobiele telefoon bekeek, zag ik dat Jeffrey al geantwoord had. Hij was ook opgelucht dat ik niet zwanger was, en hij geen vader werd.

Zo ging ik aan de pil, en kon zo zonder met Jeffrey neuken zonder belemmeringen. De eerste weken nog met condoom, omdat de pil dan nog niet goed werkte. We mochten van mijn ouders zelfs samen slapen. In de logeerkamer, waar een tweepersoonsbed staat. Hoef je het niet meer op een tafel te doen, grinnikte mijn moeder. Mijn vader keek me vragend aan. Bij Jeffrey moeten we het doen, in zijn bed. Is wel lekker, zo dicht, en naakt tegen elkaar.

De schoolvriendinnen zijn stinkend jaloers. Dat ik met Jeffrey mag slapen. Zij moeten neuken op koude tochtige plaatsen. Jeffrey is een volleerd minnaar. Ons favoriete standje is hij onder, en ik in de amazonezit er boven. Zoals we ontmaagd zijn. Ja, want ook Jeffrey was nog maagd, dat heeft hij me pas verteld. Zo heeft dat feestje ons geluk gebracht.
Trefwoorden bij dit verhaal: Ontmaagd, Ontmaagding, Suggestie?

De Vriendengroep - 96Door: Jefferson
"Elise en ik stappen uit de auto en ademen de frisse lucht van Brugge in. Het voelt vreemd om hier weer te zijn, wetende dat niemand ons had verwacht. Dit wordt interessant, fluister ik naar Elise terwijl we onze tassen uit de auto halen. Ze knikt, ..."
7.5
Erika - 15Door: Guniath
Lengte: Zeer Lang
Tags: 17 Jaar, Amerika, Beffen, Latina, Naakt, Natuur, Neuken, Publiek, Vernederen, Voyeurisme,
" Vluchten Door alle commotie had Erika de rode jurk weer losgelaten. Zonder omkijken liep ze naar Oswald, die zijn linkerarm rond haar heen legde. Vlug trok hij haar richting de gang. Dat Erika amper iets van kleren aanhad, leek niet ..."
8.4
Pubers - 3Door: Fiddler
Tags: Puber,
"Na de hevige sexuitspatting van Dineke en ik moesten we echt even gas terug nemen. We hadden zo n extreem orgasme bereikt dat we allebei uitgeput waren. Het hele gebeuren was als een soort medelevend onderzoek begonnen en op een rar..."