Klik hier voor meer...
Datum: 11-03-2016 | Cijfer: 6.3 | Gelezen: 44906x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 1
Hey allemaal, dit is mijn eerste verhaal en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden :) Ik zal eerst iets over mezelf vertellen. Ik ben Tom en ben nu 19 jaar. Dit verhaal is een paar jaar geleden gebeurd op een Nederlandse camping in Frankrijk.

Het was een prachtige zomer en na een lange rit kwamen we aan op de camping. Het was een lange rit geweest maar toch hadden we nog net genoeg energie om met z’n zessen de tent op te zetten. Samen met mijn 2 zussen hield ik de tentstokken op de juiste plaats terwijl mijn ouders het zeil er overheen trokken en mijn broertje ernaast met zijn auto speelde. Na een halfuurtje zweten en puzzelen stonden de caravan en tent op hun plaats. Nu een heerlijke duik in het naastgelegen meer.

Daar aangekomen keek ik mijn ogen uit, wat liepen hier prachtige meiden rond! Mijn puberbrein sloeg al behoorlijk op hol. Ik was dan wel maagd maar had al genoeg meiden naakt gezien en ook al wat handwerk verricht. Zou het er deze vakantie misschien van komen?

Na een paar dagen voelde ik me al helemaal thuis en had al een gezellige Nederlandse groep jongeren gevonden! Waar ik vooral ‘s avonds een gezellige tijd mee had!

Na een paar dagen wou ik weer gaan douchen. Het was een groot sanitair gebouw waar mannen en vrouwen gemengd konden douchen. Er waren ongeveer 12 "kleine" hokjes (gewone hokjes met een bankje en wat haakjes erboven en een douche). Maar er was ook een rij met 4 grotere hokjes. Deze waren 2 keer zo groot als de andere hokjes en waren ook anders ingedeeld. Bij binnenkomst keek je meteen tegen de douchekop aan en stond je als het ware in het douchegedeelte. Maar in deze hokjes kon je ook naar rechts en daar was een grote wastafel en spiegel. En verschillende haakjes.

Toen ik bij de douchehokjes aankwam om nog snel even te douchen voor het eten bleek ik niet de enige te zijn die er zo over dacht. Het was behoorlijk druk en alles was vol. Ik was dan ook best blij toen er al snel een deur open ging en er een meid uitstapte. Ik moest even lachen toen erna ook een jongen uitstapte. De jongen gaf me een veelbetekenende knipoog. Even twijfelde ik of ik wel gebruik moest maken van een groot hokje, terwijl ik het niet nodig had, maar het feit dat ik op tijd terug moest zijn voor het eten was doorslaggevend.

Ik stapte het hokje in en bekeek mezelf even in de spiegel. Ik ben niet heel gespierd maar zeker niet dik. Ik vind het altijd heerlijk om te zien hoe bruin ik ben geworden en trek snel m'n zwembroek uit! Eindelijk weer even alleen en privacy. Thuis trek ik me minstens elke dag af en dat mis ik altijd wel een beetje op de camping. Vooral met al die meiden in bikini om me heen.

Snel spoel ik mijn zwembroek uit en zeep mezelf lekker in! Hierbij vergeet ik zeker mijn lul niet die al snel hard wordt van de aandacht! Terwijl ik mezelf lekker sta in te zepen wil ik de shampoo pakken om de boel beneden nog gladder te krijgen.

Als ik buk zie ik ineens wat raars in de wand naast me zitten. Half onbewust voel ik er aan en ik merk dat er een gaatje zit of zo. Ik buk verder om het te bekijken en kijk zo het hokje naast me binnen. Even slik ik maar dan besef ik wat ik zie.

Er staat een vrouw van rond de 30 zichzelf af te drogen. Ze heeft grote borsten, die iets teveel hangen maar nog wel een mooie platte buik en een heerlijk kaal kutje. Ze masseert haar borsten droog en ik zie hoe haar grote bruine tepels langzaam hard worden. Dan bukt ze met haar grote billen naar me toe om haar voeten af te drogen en ik kijk door haar lange slanke benen tegen een heerlijk roze kutje aan.

Deze ontdekking maakt me spontaan bloedgeil. Onbewust ben ik mezelf heel hard aan het aftrekken. Dan bedenk ik me ineens, ben ik niet heel fout bezig? Maar op dat moment spuit ik mijn witte zaad al tegen het houten schot. Geschrokken spring ik op en spoel het snel weg!

Dan droog ik me af en durf niet meer te kijken. Ik pak mijn spullen en loop het hokje uit. Na mij stapt een leuke tiener naar binnen en ik bedenk me op dat moment, dat ik morgen hier weer ga douchen en hoop dat ik dan misschien wel veel geilere dingen te zien krijg...

Wordt zeker vervolgd! (want ik heb nog veel meer meegemaakt in die hokjes (A))

Bedankt voor het lezen! Reacties en tips zijn hieronder welkom, en als je me beter wil leren kennen voeg me dan toe op snapchat: "gewoonlekker".
Trefwoorden bij dit verhaal: Camping, Douche, Suggestie?

De Vriendengroep - 96Door: Jefferson
"Elise en ik stappen uit de auto en ademen de frisse lucht van Brugge in. Het voelt vreemd om hier weer te zijn, wetende dat niemand ons had verwacht. Dit wordt interessant, fluister ik naar Elise terwijl we onze tassen uit de auto halen. Ze knikt, ..."
8.4
Erika - 15Door: Guniath
Lengte: Zeer Lang
Tags: 17 Jaar, Amerika, Beffen, Latina, Naakt, Natuur, Neuken, Publiek, Vernederen, Voyeurisme,
" Vluchten Door alle commotie had Erika de rode jurk weer losgelaten. Zonder omkijken liep ze naar Oswald, die zijn linkerarm rond haar heen legde. Vlug trok hij haar richting de gang. Dat Erika amper iets van kleren aanhad, leek niet ..."
8.7
Pubers - 3Door: Fiddler
Tags: Puber,
"Na de hevige sexuitspatting van Dineke en ik moesten we echt even gas terug nemen. We hadden zo n extreem orgasme bereikt dat we allebei uitgeput waren. Het hele gebeuren was als een soort medelevend onderzoek begonnen en op een rar..."