Datum: 10-08-2021 | Cijfer: 7.8 | Gelezen: 16654x
Lengte: Kort | Lezers Online: 1
In het begin van de zomer, ben ik (30) samen met mijn vriendin (27) op vakantie geweest naar Toscane. Helaas moesten we in het hoogseizoen dacht ik eerst. Gelukkig zou ik nu zeggen.

Na een paar dagen op de camping te hebben gestaan, komt er naast ons een Nederlands gezin te staan, de dochter sprong direct eruit. Deze zag er prachtig uit. Goede borsten, mooie kont en ze leek ook wat ouder. Ze viel helemaal op toen ze in haar bikini naar het zwembad liep, ik moest mijn best doen niet te veel te kijken.

Die avond was het bloedheet in de tent, dus ben ik met een makkelijk broekje op een luchtbed gaan liggen. Gelukkig was het daar beter te doen, dus na verloop van tijd ben ik in slaap gevallen. Wanneer ik wakker word, merk ik dat ik een stijve heb. In mijn ooghoeken zie ik iets te wc in gegaan, geen idee wie en of ze iets hebben gezien. Ik besluit in de tent verder te slapen.

De volgende ochtend zit ik met mijn vriendin heerlijk aan het ontbijt als het buurmeisje langs loopt. Ze zegt mooie tent! Mijn vriendin reageert hier heel enthousiast op: 'Dank je, deze hebben we net nieuw'. Na het ontbijt gaan we naar het zwembad. Gelukkig is het nog rustig, door Corona mogen er maar een paar mensen tegelijkertijd in het zwembad. Mijn vriendin en ik spelen wat in het water, wanneer de buren en aankomen gaat mijn vriendin uit het water om ruimte te maken. Ik blijf nog even in het water. Wanneer ik aan de andere kant van het zwembad ben, komt het buurmeisje naast mij en zegt: 'die mooie tent heb jij! Helaas slaap ik al een week met mijn broertje in de tent, dus ik sta op springen en toen ik jouw tent zag al helemaal.' Gelukkig hoorde niemand dit, nadat ze dit gezegd had zwom ze weg. De rest van de dag blijven we lekker op de camping net als de buren. Het buurmeisje moest vandaag wel erg vaak naar de wc of iets doen om langs onze tent te lopen, want die kwam vaak langs lopen.

Aan het einde van de middag loopt ze weer langs, met de douchespullen. Op dat moment zegt mijn vriendin: 'Ga jij ook douchen dan kan je daarna koken'. Ik pak mijn douchespullen en loop naar de douche. Er is maar een douche beschikbaar, de douche met de meeste privacy waar ik al met mijn vriendin samen heb gedoucht. Ik loop die douche in, hang mijn kleren en mijn handdoek op en zet de zeep neer. Net op het moment dat ik het hokje dicht wil doen, wordt de deur open gedaan en staat het buurmeisje daar in haar bikini. Ze stapt de douche binnen, doet de deur op slot en begint mij te zoenen. Ze stopt al snel en zegt:' hier heb ik de hele dag aan gedacht' en grijpt mijn piemel vast, deze is spontaan aan het groeien. Ze doet eerst haar bikini-topje uit en ik zie haar prachtige stevige tienerborsten. Ze pakt mijn hand en legt ze op haar borsten. Terwijl ik met haar tepels speel, begint ze al zachtjes te kreunen. Ze probeert mij uit te kleden, want niet zo makkelijk gaat met een stijve pik, het lukt haar toch en vol verwondering kijkt ze naar mijn pik en trek haar eigen broekje uit. Bijna helemaal glad met een klein streepje boven haar clitoris, precies zoals ik het graag zie. Terwijl ik haar billen vast pak, hijgt ze in mijn oor: ' neuk me! neuk me!'. Dat ik me geen tweede keer zeggen en draai haar om. Doggystyle neuk ik haar, met een hand speel ik met haar clitoris en met de andere met haar borst. In no-time zijn we allebei klaar gekomen. Hoewel we allebei wel zin hebben en in meer kan dit niet, anders valt het te veel op. Gelukkig kunnen nog allebei douchen om de geur van ons af te krijgen. Eenmaal klaar krijg ik nog een zoen en zij gaat naar de tent. Ik later volg ik ook. Bij de tent zegt mijn vriendin: 'dat duurde lang'. Het water wilde niet warm worden loog ik.

Helaas de volgende ochtend vertrokken de buren, zonder nog zo'n lekker avontuur te hebben beleefd.
Trefwoorden bij dit verhaal: Toscane, Vakantie, Suggestie?

De Vriendengroep - 96Door: Jefferson
"Elise en ik stappen uit de auto en ademen de frisse lucht van Brugge in. Het voelt vreemd om hier weer te zijn, wetende dat niemand ons had verwacht. Dit wordt interessant, fluister ik naar Elise terwijl we onze tassen uit de auto halen. Ze knikt, ..."
8.4
Erika - 15Door: Guniath
Lengte: Zeer Lang
Tags: 17 Jaar, Amerika, Beffen, Latina, Naakt, Natuur, Neuken, Publiek, Vernederen, Voyeurisme,
" Vluchten Door alle commotie had Erika de rode jurk weer losgelaten. Zonder omkijken liep ze naar Oswald, die zijn linkerarm rond haar heen legde. Vlug trok hij haar richting de gang. Dat Erika amper iets van kleren aanhad, leek niet ..."
8.7
Pubers - 3Door: Fiddler
Tags: Puber,
"Na de hevige sexuitspatting van Dineke en ik moesten we echt even gas terug nemen. We hadden zo n extreem orgasme bereikt dat we allebei uitgeput waren. Het hele gebeuren was als een soort medelevend onderzoek begonnen en op een rar..."