Startpagina > Hetero SexverhalenA+ - a-

Datum: 06-05-2024 | Cijfer: 9.3 | Gelezen: 4112x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Mijn Wereldreis - 4
Mijn naam is Mitchel, ik ben 23 jaar oud en ik ben ondanks geslaagd en heb mijn studie economie afgerond. Nu heb ik nog geen zin om gelijk aan het werk te gaan en aangezien ik het geluk heb dat ik in een zeer vermogende familie ben geboren heb ik besloten om een wereldreis te gaan maken.
Ik heb jaren hard gestudeerd en het is nu wel tijd voor een beloning, dus heb ik met mijn vader de afspraak gemaakt dat ik een wereldreis ga maken van enkele maanden en dat ik, als ik hiermee klaar ben ik dan gelijk instroom in het familiebedrijf waar al een mooie plek op mij wacht.
Ik heb al over mijn avonturen verteld in deel 1 tm 4, maar mijn verhaal gaat nu weer verder.

Na een korte nacht slapen neem ik eerst een verfrissende douche en kleed ik mij vervolgens aan. Ik raap ik al mijn spullen weer bij elkaar en check uit en pak de Uber naar het vliegveld voor de korte vlucht van Lissabon naar Madrid.
Na de controle loop ik een beetje over het vliegveld heen en wacht ik bij de gate op het vliegtuig. Na het inchecken zie ik al dat er een prachtige vrouw aan de raamkant zit en ik neem plaats naast haar aan het gangpad. Het is een korte vlucht dus ook een klein vliegtuig.
De vrouw is denk ik begin 40, heeft prachtig lang zwart haar en een paar prachtige grote borsten. Ze heeft een Spaanse huid dus een lichtbruine kleur. Ondanks dat ze vandaag simpel gekleed is in een oranje shirt en jeans en ondanks haar oudere leeftijd zie je gewoon dat het een prachtige vrouw is.

Bij zo’n korte vlucht is er geen entertainment aan boord, maar ja het is ook maar een uurtje vliegen natuurlijk dus dat is wel door te komen. Ik pak er maar een boek bij als de vrouw die naast mij zit opeens vraagt waar ik vandaan komt. Ze kijkt naar mijn boek en ziet natuurlijk dat dit geen Spaans of Engels is. Ik zeg “Uit Nederland” en gelijk vraagt ze waarom ik op deze vlucht van Portugal naar Spanje zit. Ik vertel de vrouw dat ik bezig ben met een wereldreis en ik net Lissabon heb bezocht en nu op weg ben naar Madrid. Waarop deze vrouw vertelt dat ze een werkbezoek achter de rug heeft en nu weer op weg is naar huis.
“Ik ben trouwens Penelope”. “Ik ben Mitchel” en we stellen ons nu formeel aan elkaar voor.

We raken met elkaar in gesprek. Penelope vertelt dat ze een vertegenwoordiger is van een groot kantoor en dat ze daarom regelmatig vliegt naar verschillende filialen over heel de wereld, maar dat het hoofdkantoor is in Madrid waar ze ook woont en geboren is. Ik vertel haar nu over mijn plannen, wat ik ga doen en dat ik nu bezig ben met een wereldreis
We raken op deze manier met elkaar in gesprek en het uurtje vliegt letterlijk en figuurlijk voorbij.
Als we uitstappen vraagt Penelope aan mij of ik al weet wat ik ga doen in Madrid. Ik zeg “Ik weet alleen dat ik het voetbalstadion van Real Madrid ga bezoeken” en vertel dat ik de rest moet bekijken, ik ben er twee volle dagen.
Dan vraagt ze aan mij of ze mijn nummer mag hebben “Ik ben over twee dagen een dagje vrij, als je wilt kan ik je wel wat mooie plekken laten zien van de stad”.
Dat is een aanbod waar ik graag op inga, want ik wil wel meer tijd doorbrengen met deze prachtige en leuke vrouw. Dus ik geef haar mijn nummer. Ze stuurt mij gelijk een whatsappje waardoor ik ook gelijk haar nummer heb. Vervolgens pakken we de koffers en nemen we afscheid tot over 2 dagen en vervolgens pakken we allebei een taxi, zij naar huis en ik naar mijn hotel.
Als ik aankom bij mijn hotel app ik weer met vrienden en familie in Nederland en met de leuke mensen die ik al ontmoet heb, waarna ik even mijn benen strek met een rondje bij het hotel en ik even iets eet bij een restaurant. Ondertussen app ik ook al met Penelope. Na het eten ga ik terug naar mijn hotel en app ik verder met iedereen voordat ik een heerlijk avondje relax en dan ga slapen.

De volgende ochtend word ik heerlijk uitgerust wakker en begin ik met het verkennen van Madrid. Ik begin mijn reis om als eerste het stadion Bernabeu, het stadion van Real Madrid te bezoeken. Nu ben ik een enorme sportfan en is Real Madrid een van de grootste clubs ter wereld en om deze voetbaltempel te mogen bezoeken is geweldig. Ik maak een tour door het stadion heen, ik mag de kleedkamers bezoeken en sta langs het veld en boven in het stadion. Ook maak ik een wandeling door het museum van Real Madrid, met beelden en tenues van grote spelers uit het verleden maar ook alle prijzen de dik 13 Champions League die naast elkaar staan en natuurlijk de andere vele titels. Erg indrukwekkend om dit allemaal te zien.
Ik breng daarom enkel uurtjes door bij Real Madrid.
Vervolgens loop ik wat door de stad heen wat erg leuk is, met de vele winkels en restaurants waarbij ik er ook bij eentje iets lekker eet.
Ondertussen kom ik weer bij mijn hotel aan en duik ik lekker het bed in want de volgende ochtend zal ik worden rondgeleid door Penelope die mij al de mooie plekjes van de stad zal laten zien

De volgende ochtend word ik vroeg wakker en kijk ik enorm uit naar de dag die ik samen met Penelope ga beleven. Ik ben erg benieuwd wat ze voor mij in gedachten heeft om samen te doen.
Na een lekker ontbijtje wacht ik rustig op Penelope die mij al geappt heeft dat ze onderweg is er en al bijna bij mij is.
Vervolgens zie ik opeens een auto voor het hotel stilstaan en kan ik door de ruiten zien dat het Penelope is die in de auto zit. Dus ik stap in en ik begroet haar met een knuffel en vertel haar dat ik het weer fijn vind om haar te zien en ik erg nieuwsgierig ben wat ze voor vandaag in gedachten heeft voor ons.
Penelope ziet er prachtig uit in haar gele jurkje. Door dit aanzicht zou je bijna betoverd raken.
Ik vertel nu tegen haar wat ik de dag ervoor gedaan heb en wat tot nu toe mijn bevindingen zijn van Madrid.
We rijden ondertussen door de stad heen en Penelope vertelt dat we vandaag als eerste het paleis van de Spaanse Koninklijke familie gaan bezichtigingen, dit is ook gelijk een museum.

Als we bij het paleis aankomen en de auto parkeren zien we dat het inderdaad een prachtig paleis is. Vervolgens is het tijd voor de rondleiding door het paleis. Je ziet verschillende mooie kunstwerken en muurschilderingen, die allemaal erg oud zijn. Verder loop je door de koninklijke bibliotheek waar veel oude boeken zijn.
Het is grappig dat er ook landkaarten en schilderijen te zien over de 80-jarige oorlog toen Spanje nog de baas was over Nederland en Nederland zich onafhankelijk heeft gevochten. Verder zijn er ook nog andere herinneringen aan de tijd dat Spanje een groot koninkrijk had.
Ook loop je door de ceremoniekamer van het paleis en is ook de buitenkant erg indrukwekkend, net zoals de tuinen van het paleis.

Na enkele uurtje te hebben doorgebracht, wat zeker de moeite waard was, gaat de dag in Madrid weer verder.
We maken nu een wandeling naar Plaza Mayor, dit is een prachtig plein uit de 16 eeuw. Het is een groot plein aan de binnenkant van een groot gebouw.
Er zijn ook terrassen en ook een paar standbeelden. Vervolgens lopen we naar Plaza Peurta del Sol, een prachtig plein met een standbeeld van een beer die aan een tak knauwt.
We zitten nu ook midden in het uitgaansgebied van Madrid met terrasjes en winkels. Het is erg gezellig hier. Vervolgens halen we de auto weer op en zien we ook nog de Almundena Kathedraal, de kerk tegenover het paleis die er ook prachtig uitziet.

We stappen de auto in en we rijden naar Templo de Debod, een Egyptische tempel uit de vierde eeuw die Spanje cadeau heeft gekregen van Egypte wegens al hun archeologische hulp die Spanje heeft geven voor het behouden en vinden van de Egyptische tempels. De tempel is echt prachtig om te zien en ik ben erg blij dat Penelope mij dit heeft laten zien.
Vervolgens rijden we naar de Gran Via om nog wat winkeltjes te kijken. Ondertussen komen we nog langs Plaza de Cibeles, een prachtige rotonde met aan de rand een prachtig paleis met een grote fontein aan de voorkant die er ook schitterend uitziet.
Als de auto is geparkeerd gaan we naar een paar leuke winkels. Er zijn grote ketens die je over de hele de wereld vindt maar ook gezellige Spaanse winkeltjes.

Inmiddels is de dag omgevlogen en is het tijd om te eten. Penelope vraagt of ik misschien zin heb om met haar mee naar haar huis te gaan en dat ze dan voor mij kookt. Naar eigen zeggen kan ze goed koken.
Nu is het voor mij een tijdje geleden dat ik weer heb gegeten in een huis en niet iets onderweg of een restaurant, en ik ben wel erg nieuwsgierig naar de kookkunsten van Penelope zodat ik haar uitnodiging graag accepteer.
We gaan nu naar het huis van Penelope toe en onderweg rijden we nog langs Faro de Moncola, dit is een observatiepunt waar je heel de stad kunt bezichtigen. Verder staat hier ook de triomfboog van Arco de la Victoria. Toch nog leuk om ook dit alles vanuit de auto te zien. Vervolgens rijden we door naar een prachtige appartementenwijk net buiten het centrum.
Als de auto geparkeerd is lopen we naar binnen. Het is een mooi appartement.

Ik ga aan de keukentafel zitten als Penelope begint te koken voor ons.
Tijdens het koken heb ik natuurlijk leuke gesprekken met Penelope.
Dan is het eten klaar. Het is een heerlijke paella-maaltijd en het is fijn om gewoon weer een keer sinds een lange tijd om aan een keukentafel te eten in plaats van een fastfoodketen of restaurant.
Penelope kan zeker goed koken want het smaakt heerlijk! Ik geef haar ook een compliment voor haar kookkunsten wat ze met een grote glimlach in ontvangst neemt. We praten weer gezellig met elkaar terwijl we ons eten nuttigen.
We beginnen nu een gesprek over het weer, dat meestal hier in Madrid beter is dan in Nederland. We praten verder over van alles en nog wat en het is heel gezellig met Penelope.
Als het eten op is zijn we nog steeds in gesprek met elkaar met onze lege borden voor ons. Dan vraagt Penelope of ik zin heb in een toetje. Na bijna een uur als we ons eten op hebben zo lang zijn we al in gesprek met elkaar.
“Ja graag” antwoord ik.

Ik zie haar nu opstaan en ik verwacht dat ze naar de keuken loopt om een toetje te pakken, als opeens Penelope op mijn schoot komt zitten, haar handen om mijn nek heen slaat en haar lippen op die van mij drukt. Als ik haar tong tegen mijn lippen voel drukken open ik automatische mijn mond en ben ik nu met Penelope aan het zoenen, een vrouw die een kleine 20 jaar ouder is dan ik.
Ze zoent fantastisch en we zoenen elkaar nu een tijdje tot onze zoen verbroken wordt en ik zeg “Lekker toetje hoor”. “Och als je wil kan het toetje nog veel lekkerder worden” zegt Penelope, terwijl ze met haar kutje over mijn pik heen schuurt nu ze op mij zit.
Ik voel de stijve tepels van Penelope door haar jurkje heen drukken en ik zie in de blik in haar ogen dat ze erg geil is, net zoals ikzelf want ik voel mijn pik ook stijf worden.
“Nou ik wil wel meer van dit heerlijk toetje hebben hoor” zeg ik “De eerste smaak van het toetje was heerlijk en smaakt naar meer”. Weer zoenen we nu kort met elkaar terwijl Penelope opstaat en mijn hand vastpakt.

Ik loop nu met haar mee naar haar slaapkamer waar ik op mijn rug ga liggen met Penelope boven op mij. We zoenen nu verder met elkaar en ik pak nu ook haar lekkere lichaam vast en ik kneed haar heerlijk billen. Penelope pakt ook mijn lichaam stevig beet terwijl we met elkaar door zoenen. Ik kneed haar heerlijke billen die heerlijk zacht in mijn handen aanvoelen.
We zoenen en strelen elkaar een tijdje, tot Penelope zegt “Kom laten we naar de slaapkamer gaan” waar ik natuurlijk geen enkel bezwaar tegen heb.
We lopen nu naar haar slaapkamer toe en al snel belanden we op haar bed en liggen we elkaar weer te zoenen en te stelen en ga ik met mijn handen over het lekkere lichaam van Penelope heen, zoals haar handen over dat van mij heen gaan.

Al snel verdwijnt mijn hand onder het jurkje van Penelope en gaat hij haar slipje in en begin ik nu haar kutje te vingeren terwijl we elkaar stevig door zoenen. Ik geniet enorm dat mijn vingers nu in het kutje van Penelope zitten en ik haar verwen met mijn vingers.
Na een tijdje merk ik dat Penelope mijn broek losknoopt. Ik trek nu mijn shirt uit en mijn broek verdwijnt ook net zoals het jurkje van Penelope.
Vervolgens verdwijnt de bh van Penelope en komen haar prachtige borsten tevoorschijn. Ik neemt beide borsten nu in mijn handen en ik kneed haar borsten gezamenlijk.
Het is heerlijk om haar wulpse borsten in mijn handen te hebben en haar zachte vlees en stijve tepels te kneden. Maar ik wil toch meer, dus druk ik mijn mond op een van haar borsten en neem ik deze in mijn mond en begin nu aan haar tepel te zuigen. Het zorgt natuurlijk voor een reactie van Penelope nu mijn hoofd nog steviger tegen haar aan drukt, terwijl ik onverstoorbaar aan haar stijve tepel zuig.

Na een tijdje wil Penelope dat ik op mijn rug ga liggen en dit doe ik ook. En dan is de tijd aangebroken dat mijn boxer verdwijnt en mijn stijve lul omhoog springt. Penelope pakt mijn pik beet en begint mij nu rustig te trekken waarna ze mij gelijktijdig begint te zoenen.
Ze kust zich nu een weg van mijn mond via mijn hals mijn tepels en mijn buik naar mijn pik toe en neemt mijn pik in haar mond en begint mij nu te pijpen. Ik geniet enorm dat mijn pik nu in de mond van Penelope zit, een oudere dame die mij nu heerlijk kalm aan het pijpen is. Door de manier hoe ze mij pijpt merk ik wel dat Penelope een dame met veel ervaring is die weet hoe ze een man moet verwennen.
Penelope’s handen verwennen mijn ballen terwijl ze mij heerlijk pijpt. Ik geniet als ik zie en voel hoe haar mond telkens over mijn pik heen schuift en haar tong over mijn pik heen voel rollen.

Na een aantal minuten pijpen en op het juiste moment stopt Penelope mij te pijpen. Ik zie dat ze haar slipje nu uittrekt en ik zie nu haar kutje tevoorschijn komen met keurig kort bijgehouden schaamhaar. Dan zie ik vervolgens dat Penelope met haar kutje boven mijn gezicht komt hangen en drukt ze haar kutje op mijn gezicht. “Lik me” zegt ze en natuurlijk is haar verzoek geen enkel probleem voor mij. Ik begin haar dan ook te likken terwijl ik haar nu bij haar heupen beetpak voor mijn grip.
Penelope’s kutje zit nu boven mijn gezicht en ik lik haar kutje dan ook met vol genoegen. Ook begint Penelope nu op mijn gezicht te rijden en nu zet ze zichzelf als het ware op mijn tong, terwijl mijn tong nu door heel haar kutje en over haar klit heen raast. Ik merk dat het kutje van Penelope steeds natter wort terwijl ik haar nu bef.

Na een tijdje beffen stapt Penelope van mijn gezicht af en zie ik dat ze nu met haar kutje boven mijn pik hurkt. Ze laat zich zonder pardon zo over mijn pik heen zakken en ik voel haat kutje nu zo over mijn stijve pik heen glijden en zo zit ik in Penelope. Als ze zich helemaal over mijn pik heen gezakt heeft begint ze mij te berijden.
Penelope’s handen pakken die van mij vast terwijl ze in een goed tempo mij berijdt. Ik geniet dat ik nu neuk met deze rijpe vrouw en geniet enorm van haar kutje dat over mijn pik heen glijdt. Met onze handen verstrengeld en mijn pik in haar kutje zijn onze lichamen nu versmolten tot een.

Penelope heeft een goed stevig tempo waarin ze op mijn pik rijdt en ik zie haar borsten dansen met het ritme van ons geneuk. Ik zie Penelope zichzelf helemaal overgeven aan het genot nu ze op mijn pik danst met haar kutje.
Het kreunniveau gaat ook omhoog. Na een tijdje draaien we om en ligt Penelope op haar rug en lig ik boven op haar.
Penelope heeft haar benen gewillig opengespreidt voor mij nu ik in haar begin te pompen. Ook ik neuk haar nu in een goed tempo. En Ik neem een van haar borsten in mijn mond en zuig aan haar harde tepel terwijl ik haar nu neuk.

Na een tijdje spreidt Penelope haar benen om mijn middel heen zodat mijn pik nog ietsjes dieper haar kutje binnendringt. We zoenen elkaar terwijl ik haar stevig doorneuk.
Dan voel ik mijn orgasme naderen en ik zeg dit ook tegen Penelope en ze zegt “Spuit mij maar vol mooie jongen”. Ik geef nu ook nog even alles wat ik in mij heb en met een grote grom voel ik mijn sperma met golven tegelijk het kutje van Penelope inspuiten.
Ook dit is nu voor haar teveel en tijdens mijn orgasme voel ik het kutje van Penelope samentrekken een ook een kreun uit haar ontsnappen en komt zij ook klaar.
Samen vallen we naast elkaar en hijgen we flink na om weer wat op adem te komen.

Als we wat zijn bijgekomen stapt Penelope op, loopt naar de keuken en komt terug met twee flesjes water. Dat kan ik echt wel even gebruiken om wat af te koelen. Penelope komt tegen mij aan liggen en zegt “Wow wat was dat lekker” en ik kan niet anders dan het alleen maar eens met haar zijn.
Na een tijdje praten waarbij ik met mijn vingers door de haren van Penelope ga voel ik de handen van haar weer naar mijn pik gaan en voel ik dat ze aan mijn lul begint te trekken.
Binnen no time staat mijn pik weer op volle oorlogssterkte en dan gaat Penelope op haar handen en knieën zitten voor mij en zegt “Kom neuk me nog een keer”. Dit verzoek is niet tegen dovemansoren gezegd en ik druk mijn lul nu doggystyle bij haar naar binnen. Ik merk dat Penelope hartstikke geil is op dit moment want haar kutje is gewoon zeiknat. Mijn pik glijdt dan ook soepel haar kutje in en ik pak Penelope stevig bij haar heupen waarna ik haar in deze positie begin te neuken. Ook in dit standje is het weer geweldig om haar te neuken. Ik begin eerst rustig maar langzaam voer ik het tempo op.

Na een tijdje neuken in deze heerlijke positie is mijn verrassing toch wel groot als Penelope zegt dat ik ook in haar kontje mag neuken als ik dat wil en dat wil ik wel. Dus ik ruil van gaatje en druk mijn pik nu in het strakke gaatje van deze geile Spaanse dame. Ik neuk haar nu in haar kontje en ik voel mijn pik lekker strak in haar kontje zitten. Het is een hele eer als je een vrouw in een kont mag neuken.
“Oh baby wat vul je mij lekker op” kreunt Penelope nu ik haar in haar kontje neuk. Na een aantal minuten kom ik dan ook klaar en spuit ik mijn sperma nu zonder pardon de kont van Penelope in.
Als ik ben klaargekomen in het kontje van Penelope duik ik weer tussen de benen van Penelope in en begin ik haar te beffen. Ik bef haar minutenlang tot ook Penelope haar tweede orgasme van de avond bereikt zoals ik eerder heb gedaan.
Na al dit neukgeweld vallen we samen in slaap.

De volgende ochtend gaat weer de wekker en besluiten we om samen te douchen. Tijdens het douchen mag ik eerst de lekkere billen van Penelope inzepen en doet zij dit bij mij. Vervolgens zeep ik ook haar borsten in en natuurlijk kan ik het niet laten om even lekker in haar borsten te knijpen en haar zachte vlees in mijn handen te voelen. Het duurt niet lang voordat mijn vingers in het kutje van Penelope zitten en haar hand om mijn pik zit.
Na een tijdje pak ik Penelope op, druk haar tegen de muur aan en duw mijn pik weer bij haar binnen en begin haar te neuken. Ik voel het warme water op ons vallen terwijl we elkaar neuken hier onder de douche. Mijn pik zit weer lekker diep in Penelope, we zoenen elkaar en ik neuk haar in een stevig tempo. Penelope ontvangt mijn stoten gewillig terwijl we in elkaar verstrengeld zitten.
Ik neuk zo een tijdje tot ik klaarkom en ik mijn sperma weer diep in haar stoot. Ook Penelope komt klaar en aangezien we toch onder douche staan zie ik mijn spermaresten vermengd met water zo het doucheputje inlopen.

Schoon en voldaan kleden we ons aan en biedt Penelope mij aan om mij eerst naar mijn hotel te brengen, waar ik mijn spullen moet ophalen en moet uitchecken, om vervolgens naar het vliegveld te gaan omdat ik Madrid verlaat vandaag en weer verder ga met mijn reis. In de auto heb ik nog steeds leuke gesprekken met Penelope.
Bij het hotel aangekomen pak ik snel mijn sullen bij elkaar en check uit terwijl Penelope op mij wacht. Vervolgens brengt ze mij naar het vliegveld waar ik helaas afscheid moet nemen van deze prachtige dame. Natuurlijk hebben we elkaars gegevens maar we zien elkaar niet meer face to face.
Met een dikke kus en met de woorden dat we genoten hebben van elkaar nemen we afscheid. En neem ik afscheid van Madrid en ga verder met mijn reis in afwachting van welke avonturen er nog meer zullen volgen.
LionheartBezoek ook eens mijn profiel pagina om meer over mij te weten te komen, een overzicht te zien van mijn verhalen of om een berichtje achter te laten! Ook kun je jezelf aanmelden om een mail te ontvangen als ik een nieuw verhaal heb geplaatst!
ResiContact: Hoi, ik ben Resi, 32 jaar. Heb je ook zo genoten van dit verhaal en vind je het leuk om verder te kletsen en een beetje te flirten? Kijk dan op mijn prive pagina en wie weet wat wij allemaal voor geils kunnen bedenken...
Favoriet

Klik hier voor meer...
Lovinglife (35)
Lovinglife
Stiekem is toch veel leuker?
Kusverslaa (37)
Kusverslaa
Ik zoek een echte kerel!
1Abigale (40)
1Abigale
Zullen we elkaar opgeilen?
Bowien1 (35)
Bowien1
Denk je dat je mij aan kan?
Gekkeyann (34)
Gekkeyann
Ik ben echt zeiknat, kijk maar!
Senna123 (35)
Senna123
Ik sta al een tijd droog...