Klik hier voor meer...
Datum: 01-12-2008 | Cijfer: 8.3 | Gelezen: 8241x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Dat Kan Toch Niet... - 5
Ik voelde een hand over mij heen gaan. Behoedzaam, langzaam, alsof ieder stukje van mijn lijf gekend moest worden. Ik lag nog op de rug te slapen met mijn handen achter me onder mijn hoofd. Ik hield mij slapende. Ik liet Wim nieuwsgierig zijn gang gaan.

Gisteravond hadden we elkaar geschoren. We waren laat naar het toiletgebouw gegaan en hoopten daar de enigen te zijn. Dan hadden we de ruimte in het douchelokaal. Maar die was bezet door een viertal knapen. Dus moesten we een andere oplossing vinden en hadden we gebruik gemaakt van het invalide toilet annex douche. Door het luidruchtige viertal konden wij rustig onze gang gaan en van het een kwam het ander. Nadat we elkaar helemaal kaalgeschoren hadden waren we zo geil dat we elkaar ontmaagd hebben. Dat had ik een paar dagen geleden toch nooit kunnen denken dat ik, dat wij dat zouden doen. En nu………………

Wim zijn handen gingen langs mijn armen, hals, borst, buik en met zoveel tederheid en zachtheid dat het me beroerde. Mijn pik was keihard en reageerde met een paar druppels voorvocht. Wim ging heel langzaam met zijn vinger erlangs en ik moest mijn best doen niet te reageren. Ik hield me nog steeds slapende en vond deze spanning reuze geil. Voorzichtig deed Wim de slaapzak los en omhoog. Ik keek door mijn oogharen en zag dat hij mijn lichaam aan het bekijken was. Buiten zongen de vogels en verder was er niets te horen. Ik hoorde alleen Wim zijn wat versnelde ademhaling.

Hij maakte zijn kant van de slaapzak ook open en sloeg die heel voorzichtig terug. Het gebeurde allemaal alsof het een vertraagde film was. De eerste nacht had ik hem voorzichtig gepakt uit nieuwsgierigheid. We zijn nog geen twee dagen verder en liggen nu naakt naast elkaar in een aanééngeritste slaapzak.

Wim kroop heel voorzichtig uit de slaapzak en ging op zijn knieën zitten. Ik keek weer voorzichtig maar hield me nog steeds slapende. Hij bekeek mijn piemel en even later voelde ik zijn tong over mijn schacht gaan, mijn eikel likken en mijn ballen kussen. Tja, dit was teveel van het goede. Ik kon mij echt niet meer slapende houden en zei: Lekker he! Wim keek me met een warme blik aan kwam op me liggen en kuste me vol overgave. Ik deed mijn benen wat van elkaar zodat we wat beter lagen sloeg mijn armen om hen heen en krabbelde in zijn krullenbos. Ik voelde onze beide staven naast elkaar tussen onze buiken liggen. Kloppend en verlangend van al dat nieuwe.

Wim stopte met kussen en begroef zijn gezicht in mijn hals, terwijl hij stil bleef liggen en in mijn hals snoof en mij daar kuste.

Mijn handen gleden nu over zijn gespierde rug. Ik voelde zijn getrainde spieren onder zijn gladde huid. Ik werd me helemaal bewust van het gevoel van een mannenlijf. De tonus, de stevigheid, de geur was voor mij helemaal nieuw dat op deze manier te ervaren. Ik deed mijn ogen dicht en liet deze sensuele gewaarwordingen helemaal tot mij doordringen. Mijn handen gingen naar beneden en omvatten een paar harde billen, Toen ik er in kneep spande Wim zijn bilspieren aan en een paar lekkere kadetten vormden zich onder mijn handen.

Wim rchtte zich op en ging op zijn elleboog naast me liggen terwijl hij met zijn vinger de contouren van mijn gezicht volgde. Bij mijn mond aangekomen maakte hij zijn vinger nat en bevochtigde mijn lippen. Langzaam ging die mijn mond binnen en ik zoog erop. Wat geil. Ik deed bij hem hetzelfde en bevoelde de lijnen van het zo bekende gezicht. De vorm van zijn wenkbrauwen, neus, mond wat een nieuwe gewaarwording voor iets dat ik al jaren kende.

Ik richtte me op en ging met mijn tong over zijn buik en nam zijn heerlijke staaf in mijn mond. Ook Wim deed dat bij mij en even later lagen we elkaar heerlijk af te zuigen.

Ik voelde mijn zaad opkomen en mijn staaf werd harder. Laat maar gaan, zei Wim, ik wil alles in mijn mond. Even later voelde ik de vloed bij mij opkomen en enkele gulpen zaad belandden in zijn mond. Wim zoog mijn staaf helemaal leeg.

Heerlijk en ik ging het hem ook even heel lekker maken. Hij ging op zijn rug liggen en spreidde zijn benen waarna ik heerlijk alles kon zien en doen waar ik zin in had.. Zijn prachtige lichaam lag zo voor mij klaar. En het duurde niet lang of ik voelde Wims staaf helemaal spannen en ik zoog ook hem helmaal leeg, terwijl ik zijn pik in mijn mond hield totdat die verslapte. Ik ging naar zijn gezicht en gaf hem een heerlijk kus.

Hij grinnikte. We gaan douchen en ontbijten, het wordt mooi weer en daarna gaan we het water op. En hup hij was het bed uit .

Een uurtje later stonden we ingesmeerd met onze spulletjes op de kade. Het was prachtig weer er was alleen een probleem. Het was nagenoeg windstil. Ik had gehoopt dat er op het meer een briesje stond maar het wateroppervlak was zo glad als een spiegel.

Hebben we peddels of zo, zei Wim, ik heb geen zin melk zulk mooi weer bij de caravan te zitten. In de boot is niets, maar ik zal de beheerder wel vragen of hij iets heeft liggen.

Even later kwam Kees met de beheerder terug. Hij heeft achter nog een Canadese kano liggen, die mogen we mee hebben, het is vandaag zondag en met weinig wind wordt het druk op het terras dus gebruikt hij hem toch niet.

Dus zaten we even later met onze spulletjes in de kano. We hadden twee peddels en in deze kano moest een voorin den de andere achterin zitten. Leuk vroeger hadden we samen vaak in zo’n kano gevaren en we wisten hoe dat moest.

Ik zou richting de molen gaan, in het natuurgebied. Daar kun je met een zeilboot niet komen en wel met de kano. Veel succes. Zei de beheerder.

Zo op weg. De zon brandde op onze lijven en we begonnen al lekker bij te kleuren.

Ik zat achterin en genoot van het zicht van de bewegende spieren van Wim. Wat een lijf en dat heb ik dan gestreeld. Een lijf dat ik van kinds af aan al ken.

Vaak aangeraakt honderden keren gestoeid elkaar gekieteld, tegen elkaar aangelegen, samen geslapen. Naakt gezwommen, gedoucht, samen in bad geweest, elkaars groei gevolgd en samen gedeeld. Maar toen was dat (wat eigenlijk niet kan) nog niet gebeurd en daar was er wel in mij hoofd en ook in mijn lijf van alles veranderd en had het echt nog geen plaats gekregen.

Dat zelfde gold voor Wim. eigenlijk hebben we alleen maar gedaan en bijna niet gesproken. Het enige was de verwarring naar elkaar uitgesproken met de gevolgtrekking: Laten we er van genieten en zien hoe deze week verder uitpakt. Eerlijk gezegd is dit alles nog erg pril en nieuw en totaal onverwacht.

We kwamen bij de molen aan en legden de kano op de wal. We waren niet de enigen, want we zagen nog twee twee persoons kano’s liggen. Even hier rusten, zei Wim. Dan zoeken we daarna een plekje waar we samen zijn. Waar we kunnen zonnen en heerlijk naakt zwemmen. We spreiden onze handdoeken onder een boom om even wat bij te komen van de peddeltocht.

We lagen stil naast elkaar uit te puffen. Het zweet stroomde met straaltjes langs ons lijf en baande stroompjes door onze zonnebrand. Even afkoelen Wim dan zal ik je opnieuw insmeren. Hij knipoogde en ging met zijn handen onder zijn hoofd liggen. Waar zouden die lui van die kano’s zijn, zei hij, ik zie niets en zo groot id het hier iik niet. Toen hoorden we wat gegiechel en gemummel vanuit de schuur. Ik stond op en liep er behoedzaam heen. Het was zo’n zwartgeteerde oude houten schuur en door een aantaal speten kon je zo naar binnen kijken. Mijn nieuwsgierigheid kreeg de overhand en ik keek door een gleuf. Ik kom mijn ogen niet geloven…….

Ik wenkte Wim en met mijn vinger voor de mond gebaarde ik dat hij stil moest zijn.

Hij kwam nieuwsgierig aanlopen en we keken door een kier.

Daar lagen de vier knapen die gisteren in het douchelokaal waren samen sex te bedrijven. We durfden bijna geen adem te halen. We stonden in de schaduw van het dak en waren waarschijnlijk niet te zien. De jongens streelden zoenden elkaar. Ik kreeg een stijve en ik voelde bij Wim dat dat niet anders was. Eén jongen ging op een baal liggen en een andere knielde erachter om zijn sterretje te likken en te vingeren. In die tijd likte hij de piemels van beide andere jongens, die elkaar trakteerden op een heerlijke tongzoen. Wim en ik werden super geil door deze aanblik en we deden onze piemels uit de shorts en trokken er bij elkaar aan terwijl we gebiologeerd naar het jongensspel zaten te kijken. . Het viel ons op dat je jongens allemaal geschoren waren en dat ze fiere rechte pikken hadden die super stijf waren van geiligheid. Ze voelden zich hier wel veilig want ze waren zo met zichzelf bezig dat ze de omgeving helmaal niet in de gaten hielden.

De geknielde jongen ging staan en zette zijn fiere pik tegen het holletje van zijn liggende maatje en duwde hem gemakkelijk naar binnen. Je jongen kreunde en liet de beide andere pikken los. Die beide jongens gingen achter nun neukende maatje staan en na wat gelik gladmaken en gepruts gleed de een dij de neukende jongen naar binnen. Zo zaten er drie aan elkaar. We konden ze horen fluisteren maar niet verstaan wat ze zeiden. Ze maakten zachte geluiden en de vierde jongen maakte zich klaar om zich ook bij de andere drie aan te koppelen. Dit had ik nog nooit gezien en ik werd gek van geiligheid. We stonden samen met elkaars pik in de hand (alleen vasthouden anders kwamen we al) en geilden ons heerlijk op door dit schouwspel.

De jongens maakten hele rustige bewegingen maar het ging toch niet gemakelijk. Weer werd er wat gefluisterd en de koppelingen werden verbroken en de drie gingen zich aftrekken boven de liggende vierde die zichzelf ook aftrok. Met de vrije arm om elkaar heen geslagen kwamen ze om de beurt klaar, zonder veel kabaal te maken. Wim keek me aan en knikte. Dit was het signaal dat hij ook klaar wilde komen en wij trokken elkaar af. Heerlijk ons zaad spoot tegen de schuur. We keken door de spleet en zagen dat de jongens gevieren aan het zoenen waren. Wim gebaarde met zijn hoofd van wegwezen en zo stil we gekomen waren zo stil gingen we er ook weer vandoor. Bij onze handdoeken aangekomen pakten we ze op en gingen bij de kano zitten, net alsof we daar even pauseerden en net waren aangekomen.

Even later kwamen de jongens met de handdoeken om hun nek en verhitte hoofden aanzetten. Ze keken wel verbaasd dat wij hier zaten en wisselden vragende blikken naar elkaar.

We zeiden: Hoi, ook aan het kanoën? Ja zeiden ze, We zijn hier een week op trainingskamp. Waarvan? Van onze studentenvereniging. In het najaar hebben we wedstrijden en moeten we natuurlijk fit zijn. Zijn jullie dan met meer mensen? Meestal wel, maar hebben er een extra weekje met zijn vieren voor uitgetrokken. Even om wat extra te oefenen en wij zijn goed op elkaar afgestemd.

Dat is wel te zien ook, zei Wim.

Staan jullie niet dezelfde camping als wij? En stonden jullie je ’s avond te scheren toen wij in het douchelokaal waren? Dat klopt zei ik. En jullie vermaakten je nochal, goede teambuilding! De jongens keken hem aan met een grijs stapten hun kano’s in en gleden weg over het gladde wateroppervlak.

Die komen we nog wel weer eens tegen deze week zei Wim. We kunnen hier no ook blijven we zijn nu toch alleen. Ga je mee zwemmen? En terwijl hij dit zei deed hij zijn short uit en sprong in zijn nakie het water is. Ik deed het ook en het werd weer een lekker waterfestijn.
Lees verder in: Dat Kan Toch Niet... - 7

Morning After - 15Door: Jonathan12828
Lengte: Zeer Lang
Tags: Anaal, Pijpen, Trio,
" Daar ben ik weer met een nieuw verhaal. Deze keer over hoe Noah mijn vriend en ik wat aanklooien met Bram, een jongen van mijn atletiekvereniging. Als je wil weten waarom hij bij ons in bed ligt, raad ik je aan om de voorgaande verhalen te lezen..."
9.1
Overtreffende Trap - 1Door: Peter
Lengte: Kort
Tags: Pijpen, Slikken, Trio,
"Terwijl ik onder de douche stond en de stralen van de douchekop over mijn lichaam liet gaan dacht ik weer terug aan vorig weekend. Via de chat maakte ik een afspraak voor een pijpdate, ik wilde alleen maar pijpen, een stijve pik in mijn mond..."
8.6
Transboss - 2Door: TransToy
Tags: Anaal, Femboy, Pijpen, Ruig, Transgender,
"Nadat ik klaar was met douchen was het ontbijt nogal genant. Beide ik en Petra wisten niet wat we tegen elkaar moesten zeggen. Maar toen brak Petra het ijs. Sinds ik je heb leren kenen wilde je al dat ik je zou neuken. Dat was inderdaad waar ja. Ik w..."
Mijn Eerste Keer ...Door: Rainmaker
Lengte: Kort
Tags: Buitensex, Cruisen, Pijpen, Slikken,
"Ik had het opgezocht waar je terecht kon voor snelle anonieme sex .Parkeren op het hoekje op het zand. En dan het smalle pad op, zuidwaarts. Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar inderdaad zag ik hier en daar al wat mannelijke wandelaars . Ik h..."
8.2
Pikverslaafd?Door: Ronneke 2
Tags: Jong En Oud, Trucker,
"Dit volgt op onervaren , twijfels en toegeven en dit deed me nadenken wat ik was Ik hoopte dat de nacht raad bracht want dit was een aanlokkelijk opwindend voorstel. De ochtend gaf me niet de tijd om te beslissen, Jos was al v..."
9.4
Transboss - 1Door: TransToy
Tags: Femboy, Pijpen, Transgender,
"Omdat ik nooit een familie heb gehad en ben opgegroeid in een groep, was ik nooit bang om mezelf te zijn. Op mijn 16de kwam ik tot de conclusie dat ik panseksueel was. Steeds vond ik mijn weg bij gay en trans porn. Door een overhaaste beslissing had ..."