Klik hier voor meer...
Datum: 03-11-2022 | Cijfer: 9.3 | Gelezen: 20174x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Het is dit jaar warmer dan we gewend zijn. Of eigenlijk hebben we een echte lange zomer met veel mooi en warm weer en we kunnen weer met meer mensen afspreken na alle corona gedoe. Mijn tijdelijk leidinggevende stopt en wordt vervangen door iemand in vast dienst te nemen. Balen want ik vond het een fijne manager waar ik het goed mee kon vinden. Hij was open, eerlijk, menselijk en zorgde ervoor dat we met het hele team stappen vooruitkwamen. Maar de directie heeft besloten dat hij weg moet. Om te bedanken voor de samenwerking nodigt Michael ons uit een middag mee te zeilen op zijn zeilboot. We weten allemaal dat vrijdag zijn thuiswerk dag is en dat deed hij graag voor anker liggend vanaf zijn boot. Maar vandaag nam hij ons dus mee en heeft onder andere laten zien in welk stukje hij vaak voor anker ligt te werken

Wat mij betreft is de middag veel te snel voorbij. We hebben een rondje gezeild lekker wat geborreld in de haven en het afscheid is nu echt daar. Iedereen zegt gedag en ieder gaat met zijn eigen vervoer naar huis. Michael blijft op zijn zeilboot.

Ik ben al voorbij de stoplichten als ik merk dat ik mijn mobieltje op de boot heb laten liggen in de kaarttafel zodat die niet kon vallen. Ik rijd meteen terug naar de haven. Ren de steiger op waar ik Michael nog net op zijn boot zie staan. Klaar om los te gooien en weer te gaan varen. Hij ziet mij gelukkig aan komen rennen en wacht op mij. “Hey Sabine leuk dat je nog even terugkomt. Ik wilde net wegvaren naar mijn anker spot”. Hij laat mij weer aan boord en ik vertel dat mijn mobieltje nog in de kaarttafel heb liggen.

Hij vraagt heb je de auto op slot? Ja, hoe zo? Nou ik vaar nu uit. Michael gooit de boot los en vaart weg met mij aan boord. Ik stommel nog wat over dat ik zo niet thuis kan komen. Waarop hij antwoord dat ik daar gelijk in heb maar dat ik nu wel een mooie zonsondergang te zien ga krijgen. Morgen zal hij mij weer terug naar de haven brengen. Ehh morgen?

Soms moet ik de dingen gewoon accepteren zoals ze zijn en genieten van het moment. Michael is leuk heeft altijd wat te vertellen en voel mij goed op mijn gemak bij hem in de buurt. Het is met deze wind een uurtje zeilen voor we bij het inhammetje zijn waar hij altijd voor anker gaat. Maar ineens trekt de wind aan en gaat de boot schuiner als ik verwacht had, van schrik houd ik mij vast maar voel op hetzelfde moment dat ik wat heb laten lopen in mijn slipje. Gelukkig is er een toilet aan boord. Doordat de boot schuin gaat zit het toilet wat ongemakkelijk en het is een kleine ruimte. Ik heb het iets makkelijker doordat ik een jurkje aan heb. Jurk omhoog en ik kan naar het toilet. Mijn slipje is te nat en ik besluit deze uit te doen en ergens uit het zicht te drogen te leggen.

We zijn bij het inhammetje waar verder geen andere bootjes liggen op dit moment. Michael laat behendig het anker vallen en al snel liggen we te dobberen. Er komt een fles wijn wat kaasjes en worst op tafel. Heerlijk wat een genot denk ik bij mijzelf. We kletsen wat en het is gewoon fijn. Michael excuseert zich dat er geen drie gangen diner zal zijn maar hij gaat wel iets te eten voor ons maken. Ik besluit van de zon te genieten en ga op het voordek zitten. Er zit een luik in het dek maar achter het luik kan ik zitten tegen de mast aan. Heerlijk in de zon. Er hangen twee touwen aan een zeil vast. Ik leg mijn benen erover. Dan voel ik ineens de wind onder mijn jurkje kriebelen. Ah das waar ook mijn slipje is uit. Ik laat het voor wat het is en geniet van de zon en het lichte gekriebel. Ik doezel een beetje in slaap.

Ineens voel ik mijzelf natter worden. Ik kom uit mij doezelslaap en wordt mij bewuster van mijn natte kutje en zie de zon bijna onder gaan.. De wind kriebelt heerlijk. Wacht is dat nog wel de wind? Michael blijkt door het luik gekeken hebben om mij te roepen voor het eten. Maar hij zag dat ik niets aan had omdat ik daar met mijn benenwijd lag. Hij likte zachtjes over mijn schaamlippen en weet mijn klitje goed te vinden. Ik zeg niets en doe of ik nog slaap. Ik kom klaar en voel dat ik nog meer vocht laat lopen.

Michael doet ook als of er niets aan de hand is en roept vanaf achterkant van de boot of ik kom eten. We eten, drinken wijn en hebben het gezellig. Het wordt tijd om te gaan slapen maar eerst even douchen zegt Michael met een lach. Hij pakt twee handdoeken en wat zeep. Hij kleedt zich uit op het dek en springt geheel naakt in het water. Ik moet enorm lachen en laat mij niet kennen. Doe mijn jurkje uit en spring hem achterna. We zwemmen in het donker rondom de boot. Als we uit het water komen zeept hij zich in op het achterdek waar ook een douchekop blijkt te zitten. Ik zie zijn lul die zeker niet klein of slap is en voel het kriebelen bij mij. Ik kom ook op het achterdek staan dat eigenlijk iets te klein is voor twee mensen. Ik zeep mijzelf ook in en stoot per ongeluk een paar keer tegen zijn blote lijf en pik aan. Die daar zeker op reageert.

We gaan slapen Michael geeft mij een van zijn schone boxershorts en een t-shirt met een knipoog dat ik die waarschijnlijk niet bij mij heb. Omdat het ’s nachts nog erg fris kan zijn en er maar 1 deken aan boord is slapen we in het tweepersoonsbed achterin. Goed slapen doe ik niet. Ik voel een spanning tussen ons die ik niet eerder voelde maar het maakt mij wel blij.

Het wordt ochtend Michael is broodjes aan het maken en heeft een heerlijke ontbijttafel gedekt. Wat een rust hier. Ik voel dat ik enorm aan het genieten ben van dit moment. Wat een feestje om er even uit te zijn. Ik vraag Michael brutaal met een knipoog waar we vandaag heen zeilen want terug naar de haven kan morgen wel. Hij bedenkt zich niet en zegt naar de vogeleilanden je zult het prachtig vinden.

We zeilen en Michael laat mij sturen. Ik moet naar het toilet waarop Michael mij plaagt en zegt dat ik het wel droog moet houden. Mocht ik mijn slipje zoeken dan heeft hij die te drogen opgehangen op het voordek. Hij heeft hem dus blijkbaar gevonden. Ik antwoord abrupt dat zijn boxer mij wel bevalt en die gewoon houdt. Met een roodhoofd verdwijn ik naar het toilet.

Michael moet ook naar het toilet. Ik vraag maar dat toilet gooit het gewoon overboord toch? Ja hoezo is het antwoord. Dan kun je het ook gewoon over de reling doen zeg ik met een knipoog. Michael doet zijn broek open en haalt zijn lul tevoorschijn en begint te plassen over de reiling. “Op deze manier?” Vraagt hij. Ik knik instemmend. Als hij klaar is bedenk ik mij geen moment. Er hangt nog een druppel urine aan zijn pik maar snel neem ik zijn pik in mijn mond. Die wordt direct stijf. Met langzame naar diepe halen pijp ik hem terwijl ik in zijn ogen kijk. Al snel houdt hij het niet meer en spuit mijn mondje heerlijk vol. Jee wat heb ik dat lang gemist. Ik ben al wat jaren vrijgezel en heb nooit moeite gedaan om te daten maar wat is dit lekker. Ik zie er goed uit vind ik zelf maar het kwam er gewoon niet van. Ik slik zijn zaad door. Doe zijn boxer omhoog, broek dicht en geeft hem een lange tongzoen.

We lijken wel uren te staan zoenen en mij lichaam staat in vuur en vlam lijkt het. Wat een droom moment. Die avond liggen we voor anker voor het vogeleiland. Michael heeft een speciale tas waar ik mijn jurk en schoenen in moet doen. Ook zijn korte broek, schoenen en shirt gaan in de tas. Dan gooit hij de tas over boord en springt in zijn Boxershort erachteraan. Kom Sabine ik laat je het eiland zien. Ik doe snel mijn slipje dat net droog is weer aan en spring er ook in. We zwemmen naar het eiland. We lopen er een uur rond, drinken er wat en beginnen dan aan de terug tocht richting de boot te zwemmen.

Bij de boot aangekomen zoenen we elkaar heerlijk nog in het water met de ondergaande zon op de achtergrond. Maar we voelen beide dat we meer willen. Ik doe mijn slipje uit en gooi het op het achterdek. Ik trek zijn boxershort uit en gooi het ook op het achterdek, Echter hier zijn we niet de enige boot. Er liggen er tientallen. Spannend maar ik druk mijn tieten en lijf tegen Michael aan. Ik voel zijn pik onderwater tegen mijn kutje. Ik duw hem in mij. Aaaahhhh dit is lekker ik kreun maar ontdek dan dat geluid over het water ver komt. Nu een stuk zachter gaan we verder. Langzaam glijd ik over zijn pik. Heerlijk diep in mij. Bijna eruit en dan weer naar binnen. Wat een genot. Zijn pik is nog harder dan tijdens het pijpen denk ik. En met dat ik daaraan terug denk voel ik hem klaar komen. Het warme sperma spuit in mijn buik. Het gevolg is dat ik mijzelf helemaal laat gaan. Ik voel dat ik spuitend klaar kom. Dat had ik nog niet eerder bewust gevoeld. Maar nu in het water maakt het ook niet uit. We zoenen nog even. Nu het donker is klimmen we aan boord en spoelen ons met de douche nog even af.

We drinken nog een wijntje en gaan naar bed. Nu beide geheel naakt. We zoenen en als snel vind zijn pik nogmaals mijn kutje. Hij duwt zijn pik niet in mij. Maar langzaam zoenend bijt hij in mijn tepel en gaat langzaam naar beneden. Hij likt mijn klitje tot een hoogte punt waarbij ik voel dat ik weer wat vocht verlies. Hoe doet hij dat toch. Hij zoen mij en ik proef mijzelf. Heerlijk geil. Nu glijdt zijn pik tergend langzaam in en uit mij. Hij gaat er echt helemaal tot aan zijn ballen in. Maar dan ook er helemaal uit. Ik voel nog net het puntje van zijn eikel tegen mijn schaamlippen. En dan weer helemaal naar binnen. Ahhhh ik gil het uit van genot en gekte. Het tempo gaat iets omhoog en Michael spuit voor de derde keer vandaag zijn sperma in mijn. Hier krijg ik geen genoeg van. We vallen heerlijk in zijn armen in slaap.

De volgende dag gaat veel te snel voorbij. We hebben heerlijk gezeild en komen terug in de haven. We borrelen nog aan boord en met een lange tongzoen nemen we afscheid. Morgen moet Michael naar zijn nieuwe opdracht en op mij wacht een nieuwe manager op kantoor.

Ik voel mij zelf enorm vrolijk en de week vliegt voorbij. Ik app af en toe met Michael maar niet meer dan anders maar voel wel telkens een kriebel als ik een berichtje zie. Toch wil ik mijzelf niet opdringen aan hem. Maar wat zou ik hem graag weer zien… en voelen….en proeven.

Zo gaan er een paar weken voorbij. Het is vrijdag en ik heb vrij genomen. Ik heb een plan. Ik rijd naar het inhammetje waar Michael graag vanaf de boot werkt. Ik zie de boot al van een afstandje liggen. Ik heb dit keer een bikini aangetrokken onder mijn jurkje. Ik kleed mij uit en leg mijn schoenen en kleren in de auto. De autosleutel verstop ik onder een steen onder de auto. Ik zoek een plekje om het water in te gaan en zwem naar de zeilboot van Michael. Ik klim aan boord en zie dat Michael in een Teams meeting zit. Hij lacht blij als hij mij ziet. Ik droog mijzelf wat af met zijn handdoek. Buitenbeeld van zijn camera uiteraard. Ik doe mijn bikini in zijn zicht uit. Daar sta ik dan naakt met mijn tepels stijf en mijn gladde kutje al vochtig. Ik laat mijzelf onder tafel zakken. Ik haal zijn pik uit zijn broek. Met het puntje van mijn tong lik ik van onder zijn ballen tot het topje van zijn eikel. Telkens weer. Langzaam maar continue. Langzaam laat ik de eikel in mijn mond verdwijnen en begin weer onder aan. De teams meeting gaat door. En ik ook. Onderaan zijn ballen tot tegen zijn anus aan en dan lik ik langzaam naar boven en laat de eikel in mijn mond verdwijnen. En nog een keer. En nog een keer. Dan houdt Michael het niet meer. Als ik zijn eikel in mijn mond neem komt hij met een grote krachtige straal klaar in mijn mond. Vlak daarna is ook de Teams meeting klaar.

We lunchen op de boot. Ik nog steeds naakt er zijn hier toch geen mensen. Ik trek zijn broek en boxer uit. Ik meen zijn pik opnieuw in mijn mond en maak hem goed nat met mijn tong. Ik kom omhoog en kruip bij hem op schoot. Ik laat zijn pik in mij glijden. Jesus wat is dit lekker en wat heb ik dit al weken weer gemist. Daar kan mijn speeltje niet tegen op. Ik rijd zijn pik net zolang tot ik spuitend klaar kom. Het vocht loopt over ons heen terwijl we op het dek zitten. Michael komt nu ook klaar en ik voel zijn warme sperma in mijn kutje. Het is zo vochtig allemaal dat het er ook weer uit loopt. Voldaan blijven we zo zittend zoenen.

Dat weekend blijven we in het inhammetje liggen. Er is geen wind en we vermaken ons prima met elkaar. We drinken een wijntje zwemmen wat en raken elkaar over al aan. De avond valt we zwemmen ons schoon, douchen en gaan naar binnen voor de nacht. In de kajuit is een tafel. Michael pakt mij op en legt mij op de tafel. Mijn benen vinden steun aan een kastje en handgrepen her en der in de boot. Langzaam vindt zijn toch mijn klitje. Ik denk afgekeken wat ik bij hem deed begint hij bij mijn sterretje en likt langzaam omhoog. En weer opnieuw. En nog een keer. Niet alleen mijn klitje wordt steeds natter ook mijn sterretje voel ik is vochtig en als hij zachtjes blaas voel ik het kriebelen. Hij likt mij tot een hoogtepunt en weer loopt er vocht tussen mijn billen naar beneden. Hij Likt wat vocht op en zoent mij. Heerlijk geil proef ik mijzelf. Ik ontspan volledig in zijn armen en dan ineens... Ik voel het puntje van zijn Eikel tegen mijn sterretje. Oh ja probeer eens zeg ik. Alleen je eikel ik heb dit nog nooit gedaan. Met gemak glijdt zijn eikel mijn sterretje in. Steeds iets dieper. Erin en er uit. Opnieuw duwt hij zijn eikel door mijn kringspiertje. Nog een keer, nog een keer. Heerlijk langzaam voel ik nu zijn harde pik steeds dieper inmijn sterretje verdwijnen. Hij wordt harder dan ik tot nu toe ooit had gezien. Met zijn vinden streelt hij mijn klitje. Langzaam gaat zijn pik in en uit, in en uit met lange halen in mijn sterretje. Ik voel dat ik wederom klaar ga komen en dat ik het spuiten niet tegen kan houden. Michael spuit nu zijn hete sperma in mijn kontje. Tjee wat is dit geil. Dat ik dit nog eens mee zou maken.

De weken verstrijken. We hebben met regelmaat contact via de app. Maar mijn hele lijf hunkert naar meer. Het is weer vrijdag. Ik pak de auto en rijd naar het inhammetje. Maar de boot ligt er niet…. Ik baal. Ik rijd naar de haven en loop de steiger op. Maar ook daar geen boot. Teleurgesteld misschien zelf verdrietig loop ik terug naar mijn auto. Als ik bijna bij de auto ben. Hoor ik ineens mijn naam roepen. He Sabine fijn dat je meegaat. Mijn hart slaat over. Ben je er klaar voor vraagt hij mij. Michael is de boot aan het aftanken bij de bezinepomp in de haven. Want hij moet goed vol zijn dit weekend zegt hij. Zeker zeg ik zonder dat ik echt weet hoe of wat dit weekend zal brengen. Ik heb uit voorzorg in ieder geval wat kleding mee omdat ik al had gehoopt het weekend bij Michael te spenderen.

Fijn zegt hij stap op dan vertrekken we. Waar gaan we heen vraag ik? Dit weekend gaan we de zee op krijg ik als antwoordt. Het doel is Terschelling…
Trefwoorden bij dit verhaal: Anaal, Beffen, Natuur, Pijpen, Sperma, Squirten, Suggestie?

Vakantie Frankrijk - 4Door: CasH 1969
Tags: Kut, Naturist, Neuken, Beffen, Pijpen, Piercing, Gay, Squirten, Vakantie, Frankrijk, Vakantie, Frankrijk,
" De vorige keer ging het over 1 seizoen nu ga ik verder met het volgende seizoen met de Vakantie in Frankrijk. Dit is het jaar waarin de pandemie Covid19 was. De wereld zag er toen op dat moment heel anders uit. We gingen toch naar Zui..."
9.0
Julia’s ZakenreisDoor: Boris Verhaal
Lengte: Zeer Lang
Tags: Anaal, Onderdanig, Dominantie, Meerdere Mannen, Zakenreis,
"Julia stond op het vliegveld voor een van haar tripjes naar het buitenland. Het zijn reizen die ze al vaak voor haar werk heeft ondernomen, maar ze haat nog altijd de wachttijd die daarmee gepaard gaat. Ze probeert dan ook altijd op het laatste momen..."
8.7
Vol Van ValerieDoor: BigBear
Tags: Dikke Billen, Grote Borsten, Studenten, Neuken, Beffen, Pijpen, Dikke Tieten,
" Aarde aan Rob. Kom je even helpen of blijf je naar mijn kont zitten staren Rob is 36 jaar en werkt als zelfstandig projectleider. De afgelopen weken heeft Rob een groepje studenten begeleid bij een innovatietraject.Na een brainstormsessie..."
Meer Dan Zonnig ... - 2Door: Rock
Tags: Vakantie, Tenerife, Blond, Strand, Openbaar, Voyeurisme,
"Terwijl hij in zijn korte broek en shirt fris richting de lunch liep, omdat het tijdsblok hiervoor al bijna eindig was, roerden de spreekwoordelijke vlinders in zijn buik zich nog. Ergens hoopte hij dat Irina ook nog zou aansluiten bij de lunch, maar..."
Geen Geld Voor ...Door: JustCrazy4Sex
Tags: Dikke Tieten, Dikke Billen, Likken, Tuinman, Grote Borsten,
"Het wordt alweer voorjaar daarom heeft mijn tuin enige aandacht nodig. Mijn man deed voorheen altijd de tuin maar nadat we zijn gescheiden moest ik alles zelf doen. Zelf heb ik totaal geen groene vingers. Zodoende heb ik via via een tuinman kunnen re..."
9.0
Het FeestDoor: Langevent
Tags: Anaal, Crossdressing, Feest, Pijpen, Rimmen, Sissy, Travestie,
" Hey, man Leuk je weer eens te zien. En wat ziet je er eh.. mooi uit zeg ik terwijl Ricky in mijn auto komt zitten. Yo Ja, is toch al weer even geleden. En inderdaad, heb mij helemaal opgedoft voor vanavond antwoordt hij. Zojuist haal ik Ricky..."
8.1
Eerste Keer Spannend ...Door: New Storyteller
"We spreken af om vanavond een spannende avond te hebben. Het wordt de eerste keer dat we sex gaan hebben, maar je weet wel dat ik de baas zal zijn. Je vraagt me daarom wat je aan moet trekken. Ik vertel je dat je een zwart jurkje moet aandoen zonder ..."
7.3
Johan En MariaDoor: Maria
Lengte: Zeer Lang
Tags: Anaal, Beffen, Neuken, Plas, Plassen, Spuiten, Vakantie,
" Johan en ik zijn op een Spaans resort. De eerste week is voorbij gevlogen met allerlei avonturen. En nu zaten we op het balkon bij onze buren, de ouders van Pedro, die ik gekoppeld had aan Marja. En d t terwijl mijn vriendin Anna en mijn dochter I..."
8.7
Elyne - 1Door: Amy-mae
"Dit verhaal is tot stand gekomen na een chat. Hierom hebben we besloten dat we per deel van perspectief ruilen. Het eerste deel is Patrick zijn perspectief en het 2de deel Elyne haar perspectief. Het lijkt me overbodig om te zeggen maar deze namen zi..."