Klik hier voor meer...
Datum: 25-08-2023 | Cijfer: 8.9 | Gelezen: 45894x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Hoi allemaal,

Ik ben Marleen, en ik heb hier al eerder een verhaal in 26 delen geplaatst onder de naam “Mijn beste vriendin”. Eigenlijk is dat een soort dagboek geworden, maar omdat ik daar de laatste tijd steeds minder tijd voor had is dat een behoorlijk achter gaan lopen.

Omdat het inmiddels weer vakantietijd is, én omdat er weer voldoende te beleven was tijdens mijn vakantie ben ik nu maar een nieuw verhaal begonnen. Eigenlijk is het een soort dagboek.

Even in het kort mijn achtergrond:

Ik ben Marleen en mijn vriendin is Martine.

Martine en ik zijn altijd al vriendinnen geweest, maar sinds vorig jaar hebben we ook echt iets met elkaar.

Ik heb nog een 2 jaar oudere zus van 18, Monique, en die heeft ook een vriendin.

Mijn moeder (Kim) is gescheiden, maar heeft nu een relatie met haar (veel jongere) vriendin Tess, waar ik Monique gelukkig ook erg goed mee op kunnen schieten.

De vader en moeder van Martine heten Marco en Chantal. Ik noem ze vaak paps en mams.

Wij zijn thuis eigenlijk altijd allemaal naakt. Dat is altijd al zo geweest, sinds mijn geboorte, en ik ben dan ook niet anders gewend. Tess deed dat ook altijd al, dus die heeft dat bij ons thuis ook vanaf het begin gedaan.

Martine heeft het, zei ze laatst pas, zich wel eens ongemakkelijk gevoeld als ze mij 's morgens op kwam halen als we naar school moesten en ik en mijn zus dan nog naakt rond liepen, maar sinds we een relatie hebben (we kenden elkaar al veel langer), is ze bij ons thuis ook naakt rond gaan lopen.

Toen haar ouders erachter kwamen dat we bij ons thuis naakt rondliepen bleek dat zij dat vroeger ook deden, maar daarmee waren gestopt toen Martine werd geboren. Sinds ze hoorden dat wij thuis bij ons thuis altijd naakt rondlopen, en ook hun dochter daar aan mee is gaan doen, zijn zij het zelf ook weer gaan doen.

Tot zover in het kort mijn achtergrond, maar eigenlijk zou je mijn verhaal “Mijn beste vriendin” ook moeten lezen om meer van mijn achtergrond te weten te komen.

Vorig jaar ben ik mee geweest op vakantie met Martine en haar ouders op een rondreisje naar Noorwegen. Hoewel ze een eigen caravan hebben zijn we toen van hotel naar hotel gereisd. Het was erg leuk, maar ik begreep van Martine dat het voor haar ouders allemaal toch wat duurder was geworden dan gepland, en daarom wilden ze dit jaar toch weer met hun caravan op vakantie.

Het klikt érg goed tussen hun en mijn moeder en Tess, en als ze bij ons zijn, of mijn moeder en Tess bij hun zijn, dan lopen we gewoon allemaal naakt rond. Nu zijn ze laatst weer bij ons thuis op visite geweest, en toen vertelden ze dus dat ze van plan waren om met de caravan naar Kroatië te gaan. Ze zeiden toen dat ze het erg leuk zouden vinden als ik zin had om weer mee te gaan, maar... ze wilden wel naar een naaktcamping! Of ik dat erg vond… Nou, nee!

Vroeger, voordat Martine geboren werd, waren ze al eens samen naar een nudistencamping geweest, en nu ze de draad weer opgepakt hadden van het naakt rondlopen wilden ze ook wel weer eens naar een nudistencamping. Tess, Monique en ik hadden dat ook al een paar keer voorgesteld aan mijn moeder, maar die moet niets hebben van kamperen, dus dat was er nooit van gekomen. Tess was, zei ze, stik-jaloers dat ik mee mocht.

Omdat het ze beter leek dat Martine en ik in een tent naast de caravan zouden slapen zijn we eerst nog op een zondag naar een grote kampeerzaak geweest om een tent uit te zoeken en te kopen. Mijn moeder en Tess waren ook mee, om een matrasje en slaapzak voor mij te kopen. En ze hebben de tent betaald, omdat de vakantie voor Marco en Chantal al duur genoeg zou worden, zeiden ze.

Twee weken geleden zijn we vertrokken. Omdat we zondagochtend al heel vroeg zouden gaan rijden hebben mijn moeder en Tess mij zaterdagavond al naar Martine gebracht. Dat is trouwens makkelijk als je op vakantie gaat naar een naaktcamping; veel kleding heb je niet nodig dus ik had alleen een weekendtas. Nadat mijn moeder en Tess nog wat gedronken hadden (omdat de rest allemaal naakt rondliep hadden ze zich toch ook maar even snel uitgekleed) gingen zij weer naar huis en wij naar bed.

Al heel vroeg (het was nog hartstikke donker) werden we wakker gemaakt door mams. De avond ervoor, toen mijn moeder en Tess er nog waren, had ze al gevraagd wat ik van plan was om aan te doen tijdens de reis. “We gaan onderweg wel een paar keer stoppen, en in Oostenrijk overnachten we op een normale camping, dus dan moeten we wel iets aandoen wat alles een beetje bedekt”.

Mams had een transparant jurkje aangedaan met een BH-tje en een slipje eronder. Ik besloot een transparant topje en transparant rokje aan te doen, ook met een BH-tje en een slipje eronder. Martine deed alleen een lang T-shirt aan. Paps had een korte broek en een T-shirt aan.

De reis verliep voorspoedig zonder files, en na een paar keer onderweg gestopt te zijn kwamen we eind van de middag aan bij de camping in Oostenrijk. We waren niet de enigen, want bij de ingang van de camping stond een lange rij met auto’s en caravans opgesteld om zich te melden bij de receptie. Toen paps eindelijk aan de beurt was geweest bij de receptie konden we doorrijden naar de plek die ons was toegewezen.

Toen we bij die plek aankwamen zijn wij uitgestapt en heeft paps de caravan op zijn plek gezet. Daarna hebben ze de pootjes uitgedraaid en moest onze tent opgezet worden. Was voor mij natuurlijk de eerste keer dat ik zoiets deed, dus ik was daar niet erg handig in, maar met z’n allen en de nodige lol is het toch gelukt.

Nadat we hadden gegeten (mams had macaroni meegenomen wat alleen maar opgewarmd hoefde te worden) hebben Martine en ik afgewassen, hebben we nog wat gedronken en gedoucht (In het toiletgebouw; ook weer een nieuwe ervaring…), en zijn we gaan slapen. Nou ja, geprobeerd, want voor de eerste keer in zo’n tent vond ik ook nogal wennen. En je hoort alles wat er om je heen gebeurt en zo.

De volgende dag de tent weer afgebroken, paps en mams hebben de caravan weer ingepakt en achter de auto gehangen, en toen zijn we weer verder gereden naar de camping in Kroatië. Martine is onderweg nog een paar keer in slaap gedommeld, maar ondanks dat ik slecht geslapen had lukte het mij niet om in slaap te vallen. Onderweg ook nog een paar keer gestopt. Bij de laatste stop voor de camping moesten we allemaal nog even plassen, en terwijl we terug liepen naar de auto viel het me opeens op dat mams geen BH-tje en slipje meer onder haar transparante jurkje aan had.

Paps was het ook opgevallen want in de auto vroeg hij lachend “Kon je niet langer wachten…?” “Nou, ik wil wel een beetje in stijl op de camping aankomen hoor.” antwoorde mams. “Gelijk heb je” zei paps.

“Nou, dan kan ik ook wel wat uitdoen” zei ik vanaf de achterbank. “Als je dat wil dan is dat toch goed” zei mams. Met een beetje wurmen en hulp van Martine lukte het om mijn BH-tje uit te krijgen, en daarna drukte ik mijn bips omhoog om mijn slipje onder mijn rokje te kunnen laten zakken. Martine had al alleen dat T-shirt aan, dus die kon verder niets uitdoen.

Zo kwamen we eind van de middag eindelijk aan bij de camping in Kroatië. Hier geen lange rij voor de slagboom bij de receptie, maar slecht één andere caravan, ook van Nederlanders De camping was ook van Nederlanders, dus teksten waren ook in het Nederlands en er werd Nederlands gesproken.

“Zullen we hier wél even met z’n vieren naar binnen gaan? Dan weten jullie ook gelijk wat er misschien verteld en uitgelegd wordt.” Zei paps. Dat was een goed idee, dus met z’n vieren liepen we naar de receptie.

Toen we binnen liepen stond daar het gezin van de caravan die voor ons stond voor de slagboom. Het waren een man en een vrouw, een dochter van ongeveer de leeftijd van mijn zus Monique en een zoon van ongeveer de leeftijd van Martine en mij. Het was gelijk duidelijk dat ze bonje hadden, en zo aan de dochter te zien stond het huilen haar zelfs nader dan het lachen.

“Ik denk er niet over. Wat denk je, ik ga écht niet 2 weken hier spiernaakt rondlopen! Zeker de hele tijd aangestaard worden door hem?” terwijl ze naar haar broer knikte. “Luister schat, wij wisten het ook niet, dat dit een naaktcamping was, écht niet, anders hadden we hier niet gereserveerd. En ikzelf vindt het eigenlijk ook maar niks” zei haar moeder.

Aha, ze hadden dus een naaktcamping geboekt terwijl ze dat zelf niet wisten; ik vond het eigenlijk wel grappig. Ondertussen zat de vrouw achter de receptie, in het Kroatisch, te bellen. Nadat ze had opgehangen zei ze, gewoon in het Nederlands, “Het spijt me, er zijn niet zóveel textielcampings in de omgeving, en die heb ik nu allemaal gebeld maar ze zitten allemaal vol. Maar waarom proberen jullie het niet gewoon één of twee nachtjes? Jullie zijn echt niet het eerste gezin die het achteraf allemaal wel mee vinden vallen, en er zijn er zelfs bij die sindsdien ieder jaar terug komen.”

“Is het eigenlijk verplicht om in je blootje rond te lopen?” vroeg de moeder aan de receptioniste, die zelf trouwens wel een bikinibroekje aan had maar geen bovenstukje. “Ja, eerlijk gezegd wel. Maar we begrijpen het wel als iemand de eerst een dagje moet wennen. Mede kampeerders zullen daar ook wel begrip voor hebben, we hebben er allemaal een keer aan moeten wennen”.

“Laten we het dan maar gewoon een nachtje…” zei de vader, maar voordat hij uitgesproken was begon de dochter alweer “Vergeet het maar! Mam, zeg er ook eens iets van!”

Nu liep de moeder van Martine naar voren en zei “Luister, ik hoor het toevallig allemaal aan, maar proberen jullie het nu inderdaad eens een nachtje. Voor ons is het ook de eerste keer sinds pakweg 16 jaar, en wat ik gezien heb is dit wel een héle mooie camping. En gasten op een nudistencamping zijn vaak toch een ander soort mensen, wat socialer en netter dan op een normale camping.”

Het gezin keek nu naar ons, en het kan haast niet anders dan dat ze inmiddels ook gezien moesten hebben dat mams en ik verder niets onder onze transparante kleding aan hadden.

“Mwah, maar jullie staan er zo te zien wel iets meer open voor” zei de moeder. “Dat klopt misschien wel, maar geloof me, het went snel en je valt hier meer op mét kleding dan zonder.” antwoorde mams lachend.

De vader zuchtte en herhaalde “Laten we het dan maar gewoon een nachtje proberen.” “We hebben ook weinig keus” antwoorde de moeder aarzelend. “Nou, ik ben het er niet mee eens!” riep de dochter, die onderhand rode vlekken in haar hals kreeg van kwaadheid.

“We hebben het er straks nog wel verder over, vannacht blijven we hier”. besloot de vader.

De receptioniste legde aan het gezin uit wat de regels op de camping waren. Eén dagje wennen werd gedoogd, altijd op een handdoekje zitten als je ergens gaat zitten omdat dat wel zo hygiënisch is, “net als op andere nudisten- en naturistencampings”.

“Maar verder wijken de regels op onze camping wel iets af van de meeste andere nudisten- of naturistencampings. Vooral naturistencampings claimen dan wel dat ze dichter bij de natuur en natuurlijke omgang staan, maar daar mag je dan nog nét een ander helpen met het insmeren met zonnebrandolie, maar in het openbaar insmeren van de intieme delen is eigenlijk een stap te ver. Verder zijn we ook allemaal maar gewoon mensen, maar als je op andere nudisten- of naturistencampings opgewonden zou raken dan is het zeker niet de bedoeling dat een ander dat merkt. Vooral voor de mannen onder ons kan dat lastig zijn” zei ze terwijl ze glimlachend naar de vader en zijn zoon keek.

“Toch is dat ook gewoon menselijk en een heel natuurlijk iets wat er ook bij hoort, dus wij gunnen onze gasten daarin iets meer vrijheid. Iets wat door onze gasten trouwens juist gewaardeerd wordt. Daarom noemen wij onze camping trouwens ook een naaktcamping, en geen nudisten- of naturistencamping”. “Verder alles wel in het redelijke natuurlijk; het is niet de bedoeling andere gasten aan te gaan staren, of zelfs anderen mee te laten genieten van openbare seks. Maar dat spreekt hoop ik voor zich”.

Achter de receptie was een kampwinkeltje waar, onder andere, iedere ochtend vanaf half 8 verse broodjes te koop waren, vertelde ze verder. “En ik heb een tamelijk rustig en één van de fraaiste plekjes van de camping voor jullie vrij, dus daar hebben jullie mazzel mee” zei de receptioniste nog, terwijl ze de plek aankruiste op een plattegrond en met een lijntje aangaf hoe ze konden rijden.

Het gezin bedankte en liep naar buiten, maar zodra ze buiten stonden hoorden we de dochter alweer mopperen en haar stem verheffen. “Dat wordt nog wat…” zei mams terwijl wij nu naar voren liepen. De receptioniste lachte “Ach, ik heb dat al zo vaak meegemaakt. En in veruit de meeste gevallen lopen ze de volgende dag al gewoon in hun blootje over de camping.”

In deel 2 gaat het verhaal verder.

Opnieuw PoserenDoor: Eric En Eva
Tags: Borsten, Likken, Naakt,
"Het is niet voor het eerst, ik heb al eerder geposeerd voor de tekenclub van Erika, het was haar te doen om mijn weelderige bos met blond krullend haar en ik vind het leuk mezelf te laten zien. Het was leuk geweest om te doen en ik had haar gezegd da..."
9.3
Pikken Zijn OverratedDoor: FajneFantasies
Tags: Beffen, Collega, Dildo, Eerste Keer, Sexspeeltjes, Sextoys, Studenten, Tepel, Tepels, Tieten, Vibrator, Werk,
"Ik wens vurig dat er op mijn nieuwe werk geen knappe kerels rondlopen. Op elk kantoor is het namelijk al fout gegaan, of goed is misschien een beter woord. Om een of andere reden lukt het mij altijd om de geile gorilla s eruit te pikken en ergens neu..."
8.5
Mijn Sugardaddy's - 9Door: Bipslikker
Tags: Anaal, Plas, Plassen, Strapon, Sugardaddy, Trio,
"Na een paar vrije dagen moest Elise weer aan de slag, en terwijl ze haar werkrooster bekeek zag ze dat ze tot haar verbazing dat ze die middag weer verwacht werd bij de 72 jarige lesbische Angela, die er voor haar leeftijd een stuk jonger uitzag en h..."
Mijn Sugardaddy's - 5Door: Bipslikker
Tags: Dildo, Jong En Oud,
"Op een dag werd de 16 jarige thuishulp Elise naar een vrouwelijke cli nte gestuurd die na een ongelukje tijdelijke ondersteuning nodig had, en hoewel Elise liever neukbare mannelijke cli nten op leeftijd had hoorde hulp aan vrouwen ook bij haar taken..."
9.2
Nina Naar De FysioDoor: Lickby
Tags: Fysiotherapeut, Tepel, Tepels,
"Het was een drukke week geweest, en Nina besloot lekker te gaan hardlopen. Dat doet ze graag om haar conditie op peil te houden en nu ze de 30 bijna was benaderd toch ook wel belangrijk. Ze kleedde zich om en trok haar speciale hardloop legging aan e..."