Klik hier voor meer...
Datum: 18-03-2024 | Cijfer: 8.7 | Gelezen: 7932x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 0
Dit is mijn eerste verhaal. Ik hoop dat het jullie aanspreekt, zodat ik meer ga insturen.

Het water trekt mij altijd aan. Ik hou van zeilen, maar heb zelf geen boot en ken ook weinig mensen met een boot. Nu bestaan er sites waar je aan kan geven wat je zoekt en aanbieden als je een zeilboot hebt en iemand mee wilt laten zeilen.

Via deze Zeil site kwam ik in contact met een man die wel opstappers mee nam. Na wat heen en weer chatten en een keer bellen hadden we een afspraak gemaakt. Ik zou op een vrijdag naar de haven komen en een dag meezeilen.

Hij zei dat ik slaapspullen mee kon nemen. Als het gezellig was kon ik dat weekend blijven. Hij had verschillende slaapplekken en extra badkamer aan boord en ik hoefde niets van hem te vrezen. En als ik die vrijdag weer naar huis wilde hij mij gewoon weer bij de haven af zou zetten.

Altijd spannende zo’n eerste ontmoeting. Maar het was een aardige, een stuk ouder goed uitziende zon gebruinde man en ik voelde mij goed bij hem.

Na de kennismaking, wat drinken en plannen maken voor die dag zeilden we de haven uit. Er stond een flinke wind, maar dat vind ik altijd leuk. De grote boot voer snel en de schipper was ervaren en zelfverzekerd. Hij gaf mij opdrachten als ik ergens mee moest helpen, maar eigenlijk kon hij alles alleen. Het was een heerlijke dag met veel interessante gesprekken en ik mocht paar keer aan het roer staan. Ik werd de hele dag goed verzorgt en in de watten gelegd. Tegen het eind van de dag hadden we al besproken dat ik de nacht zou blijven en legden we aan bij een leuk haventje ergens aan het IJsselmeer.

Na het avondeten zaten we binnen in de ruime cabine. De zeilman woonde op de boot en was van alle gemakken voorzien. Bij een bakkie koffie, in joggingbroek en rozig van het zeilen werden de gesprekken wat persoonlijker en vertelde hij over zijn vrije leven en zijn ideeën over seksualiteit en ervaringen op de boot.

Later bij een glas wijn vroeg hij of hij mijn voeten mocht masseren. Dat vond ik goed, het klikte immers goed en ik merkte dat ik niet negatief stond tegen een nadere kennismaking.

Lang masseerde hij mijn voeten eerst door mijn sokken heen, maar die deed hij na vragen of het goed was uit. Wat een heerlijk gevoel die warme grote handen over mijn kleine voeten.

Ik merkte dat het mij op meer plekken in mijn lichaam ontspande. Tijdens het praten en masseren gingen zijn handen langzaam omhoog langs mijn benen. Steeds bij mij polsend met de ogen of het goed was. Inmiddels was ik flink opgewarmd en voelde ik rillingen in mijn buik.

Langzaam stopte het gesprek en voelde ik in stilte de tintelingen in mijn lichaam en de spanning in de ruimte. Wat een ontzettend vaardige handen. Ik voelde dat ik nat begon te worden en meer wilde. Hij kwam over de bank naar mij toe geleund en we begonnen te zoenen.

Zijn tong onderzoekend en later dwingend in mijn mond. Onze handen voelden elkaars schouders, nek en zijn handen gingen zoekend naar mijn borsten. Wat een heerlijk gevoel. Mijn kleine stevige borsten reageerden meteen op zijn handen en toen hij mijn shirt en BH had uit gedaan werden ze heerlijk gekust en gelikt. Inmiddels was ik ontzettend opgewonden en liet ik met kreuntjes horen hoeveel ik genoot. Mijn tepels waren hard en gevoelig en er schoten schokjes door mijn lijf.

Ik kon merken dat hij wist wat hij deed en precies de juiste dingen deed om mij op de geilen. Ik ondertussen, probeerde hem ook aan te raken te voelen naar de bubbel in zijn broek, maar dat mocht niet. Hij zei dat mij eerst wilde verwennen.

Omdat de bank in de cabine smal was verhuisden we naar zijn bed in de punt van de boot. Inmiddels helemaal naakt legde hij mij neer op het matras. Het bed was zo hoog dat als ik lag hij bijna direct in mijn kutje kon kijken. Hij stond voor het bed, deed mijn benen omhoog een begon mij heerlijk te verwennen. Zijn handen over mijn bosten en buik en zijn tong ging over de buitenkant van mijn lippen en zo naar mijn klit. Wat een hemels gevoel, ik kreunde het uit en genoot van ieder moment. De geluiden van de boot door de wind, het bewegen op het water en de intieme sfeer in de slaapcabine maakten het nog bijzonderder.

Met zijn tong likte hij mij heerlijk nat een glad over mijn klit, zijn hand kwam langzaam, maar dwingend in mijn kutje en liet mij nog harder kreunen. Steeds harder schokte mijn lichaam en al snel kwam ik heerlijk klaar en moest ik even bijkomen.

De zeilman kwam bij mij liggen en nu mocht ik ook zijn lichaam verkennen. Inmiddels had hij zich ook uitgekleed en kon ik hem bekijken. Door de zon, vele uren op het water en veel bloot recreëren was hij was van top tot teen bruin. Zijn borst en hele lichaam was geschoren en hij had een stevige pik. Nu, zo opgewonden zag het er indrukwekkend uit. Niet heel lang, maar breed en hard. Ik kon niet wachten om hem in mij te voelen.

Opnieuw begon hij mij met zijn handen op te geilen. Over mijn, borsten rug en billen en zo naar mijn klets natte kutje. Ik kronkelde en kreunde.

Zijn vingers gingen in en uit mijn kutje en steeds sneller tot ik smeekte mij te nemen. Ik kwam weer schokkend klaar en meteen draaide hij mij op de rug en kwam hij in mij. Wat een heerlijk gevoel. De breedte van zijn pik maakte dat ik hem goed langs de zijkanten van mijn binnenste voelde glijden. Omdat ik ontzettend nat was ging dat heerlijk glad en door mijn eerdere orgasmes was het ontzettend gevoelig.

Nog nooit had ik zo’n gevoel gehad bij een pik. Op deze brede pik ging ik heel goed.

Ik merkte al dat hij goed wist wat hij wilde, daar hou ik van. Ik werd na heerlijk neuken opeens omgedraaid en in hondjes stand gezet. Weer kwam hij in mij en pakte hij mijn borsten beet. Heerlijk en ontzettend geil.

Ik kreunde de hele haven bij elkaar en kwam weer klaar. Nu kwam hij ook en ik voelde hem in mij bewegen. De heerlijk harde kreun van zijn kant liet mij horen dat hij genoot.

Hij liet zich, mij vasthoudend op zijn zij rollen en tegen elkaar aan lagen we op onze zij uit te puffen. Wat een intense neukpartij was dat.

Jullie zullen wel begrijpen dat ik het hele weekend ben gebleven we nog veel meer heerlijk geneukt hebben. Moe maar voldaan bracht hij mij op zondagavond terug naar de haven waar mijn auto stond. Onderweg in de auto, terug naar huis kneep ik nog regelmatig mijn lippen tegen elkaar en voelde ik een heerlijke tinteling door mijn kut en lijf gaan. Wat een ervaring was dat.

Bij het afscheid spraken we af elkaar weer te ontmoeten. En dat hebben we die weken erna nog verschillende keren gedaan. Daar vertel ik later meer over als jullie dat willen horen.
Trefwoorden bij dit verhaal: Beffen, Doggystyle, Neuken, Suggestie?

Geen Geld Voor ...Door: JustCrazy4Sex
Tags: Dikke Tieten, Dikke Billen, Likken, Tuinman, Grote Borsten,
"Het wordt alweer voorjaar daarom heeft mijn tuin enige aandacht nodig. Mijn man deed voorheen altijd de tuin maar nadat we zijn gescheiden moest ik alles zelf doen. Zelf heb ik totaal geen groene vingers. Zodoende heb ik via via een tuinman kunnen re..."
9.0
Het FeestDoor: Langevent
Tags: Anaal, Crossdressing, Feest, Pijpen, Rimmen, Sissy, Travestie,
" Hey, man Leuk je weer eens te zien. En wat ziet je er eh.. mooi uit zeg ik terwijl Ricky in mijn auto komt zitten. Yo Ja, is toch al weer even geleden. En inderdaad, heb mij helemaal opgedoft voor vanavond antwoordt hij. Zojuist haal ik Ricky..."
8.2
Eerste Keer Spannend ...Door: New Storyteller
"We spreken af om vanavond een spannende avond te hebben. Het wordt de eerste keer dat we sex gaan hebben, maar je weet wel dat ik de baas zal zijn. Je vraagt me daarom wat je aan moet trekken. Ik vertel je dat je een zwart jurkje moet aandoen zonder ..."
6.2
Johan En MariaDoor: Maria
Lengte: Zeer Lang
Tags: Anaal, Beffen, Neuken, Plas, Plassen, Spuiten, Vakantie,
" Johan en ik zijn op een Spaans resort. De eerste week is voorbij gevlogen met allerlei avonturen. En nu zaten we op het balkon bij onze buren, de ouders van Pedro, die ik gekoppeld had aan Marja. En d t terwijl mijn vriendin Anna en mijn dochter I..."
8.7
Elyne - 1Door: Amy-mae
"Dit verhaal is tot stand gekomen na een chat. Hierom hebben we besloten dat we per deel van perspectief ruilen. Het eerste deel is Patrick zijn perspectief en het 2de deel Elyne haar perspectief. Het lijkt me overbodig om te zeggen maar deze namen zi..."
8.1
De Nieuwe Leraar - 2Door: Jelle Mannes
Tags: Aftrekken, Dochter, Kut, Kutje, Leraar, Masturbatie, Masturberen, Moeder, School,
"Mijn naam is Silke Soete. Ik ben geboren in Nevada, waar mijn vader nog altijd voor de NASA werkt. Hij is een van top ingenieurs die meewerkt aan de controle over bemande ruimtevluchten. Mijn ouders zijn vier jaar na mijn geboorte gescheiden. Mijn va..."