Bee - 11-05-26 @ 13:54
Dag Merel,
Ik heb jouw verhalen net gelezen. En genoten.
Je voelt, in het verhaal, de onzekerheid die bij een eerste liefde hoort en dat is knap geschreven.
En nog vele puber emoties die horen bij een leeftijd waar zelfvertrouwen geen vanzelfsprekendheid is. Mooi dat jij dat zo goed kan verwoorden.
En dat is meteen ook wat ik leuk vind aan een verhaal. Het echte verhaal om de sex heen, want dat is genoeg beschreven hier..
Het krijgt lading juiste door alles er omheen.. Dat is nooit te lang, net als zinnen nooit te lang zijn.. Hooguit slecht geschreven...
Maar dat zie ik jou niet snel doen.. Je weet nu al een mooi sfeerbeeld neer te zetten en dat is precies wat de door mij geliefde schrijvers goed kunnen.
Als jij zo door schrijft, blijf ik lezen. Heel fijn verhaal
Bedankt voor het schrijven