menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties
Willem61 Willem61 - 23-06-2026 om 01:58
👍0
Dear Devil,
Als fan van jouw schrijfstijl en jouw personages durf ik te zeggen: je mag niet stoppen!

Sterkte met je blessure, neem je tijd want als oud dienstplichtige herken ik veel van het militaire gedeelte en geniet van de heerlijke mix van fantasie en werkelijkheid!

Mijn vraag: breng de gravin van Holland weer tot leven door een nieuwe generatie freules zónder ellendige opvoeding/leven aub?

Groet van een fan para siempre (It)

Reactie op: 

Richie Richie - 23-06-2026 om 00:29
👍+2
Wat was ik blij te zien dat er weer een vervolg stond, maar toen ik het woordje SLOT zag schrok ik. Gelukkig hebben al veel mensen voor mij gereageerd en daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik geniet iedere keer weer van je verhalen en schrijfstijl en ben blij dat je ondanks de fysieke malheur toch nog even door wil gaan met dit verhaal. Want dit verhaal verdient een complete afronding met het eerherstel op de kazerne, het huis klaar voor Henry en Gerda en de bruiloft uiteraard. En misschien dat nieuwe hondje voor Henry?

Dank iig alvast voor je mooie verhalen en ga vooral door met schrijven! 👍 😃

Reactie op: 

Frank93 Frank93 - 22-06-2026 om 23:47
👍0
Benieuwd naar vervolg

Reactie op: 

Eric24459 Eric24459 - 22-06-2026 om 23:41
👍+2
In de onsterfelijke woorden van Barrie Stevens: vooral doorgaan! In ieder geval zolang je zelf inspiratie en goede zin hebt. Op het moment dat ik dit in zit te kloppen staat de teller al op 34 enthousiaste reacties, dat is best uitzonderlijk. De MWO is de enige Nederlandse onderscheiding die door de koning persoonlijk en met veel ceremonieel (arme Henry!) wordt uitgereikt, dus Willem-Alexander moet zeker opdraven! Waar is aan jou, het Binnenhof is in ieder geval niet beschikbaar. Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg. Last but not least: sterkte en beterschap met die peesontsteking!

Reactie op: 

Tdid Tdid - 22-06-2026 om 23:33
👍+6
WOW !!! Wat een response. Mijn mailbox explodeert van de meldingen. Ik zit hier flabbergasted naar te kijken. Oké, ik was aan het twijfelen, net als Dannyboy opmerkt. Je mist soms feedback. Soms denk je is het nog wel interessant, kan ik mensen nog boeien. Is het niet te ongeloofwaardig. Tuurlijk alles is fictie alles komt opborrelen tijdens het schrijven. Soms heb je een plot een twist of idee. Zelden bedenk ik het vooraf. Doe aan fact checken tijdens het schrijven. Ja ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. Beetje frobbelen op mijn mobiele telefoon en ja er is nog genoeg om op door te teren en verder te fantaseren. En gezien jullie overweldigende reacties ben ik dat wel een beetje aan jullie lieve lezers verplicht ☺️
Dank Dank jullie wel voor deze lieve fijne opbouwende en motiverende reacties, echt ongelooflijk.

Maar echt .. geduld alsjeblieft. Want het schrijven is echt een “ pijnlijk “ proces geworden 10 / 20 minuten Max voordat ik echt moet stoppen met mijn vinger op mijn mobiel te rommelen. Dus wekelijks publiceren lukt nu niet. Maar ik beloof bij deze; Semper Fi krijgt een vervolg.
Nogmaals BEDANKT


Reactie op: 

Olleke Bolleke Olleke Bolleke - 22-06-2026 om 23:25
👍+2
We want more, we want more, we want more….!!! 😎
Maar vooral, van harte beterschap! 👍

Reactie op: 

Bert21002 Bert21002 - 22-06-2026 om 22:12
👍+3
Ben zeer benieuwd (als ex beroeps) hoe alles binnen de militaire kringen zal worden afgehandeld. Graag uitgebreid beschreven dit verdient het verhaal. En ja hoe gaat het verder met Gerda en hem nu hij de hoogst mogelijke (militaire) eer herstel heeft gekregen en dank voor het verhaal en niet te vergeten de sex gebeurtenissen die toch alles opwinden.

Reactie op: 

Bert... Bert... - 22-06-2026 om 21:48
👍0
Kira, weer geweldig geil geschreven en heerlijk geil verhaal, superspannend. Ik (m64) heb er van genoten. 10 gedropt.

Reactie op: 

Ted25949 Ted25949 - 22-06-2026 om 21:40
👍+3
Je mag van mij nog wel even doorgaan. Het leest heerlijk weg en is ook na 50 delen nog steeds heel interessant. Ben ook benieuwd naar hoe het gaat op de kazerne en bij het in ere herstellen van Henry. Dus graag nog even doorgaan.

Reactie op: 

Richard25721 Richard25721 - 22-06-2026 om 21:39
👍0
Heerlijk verhaal, zoiets met een nichtje van me gedaan, vroeg begonnen, en nog steeds mijn kleine meisje.

Reactie op: 

 
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 273  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net