menu
KenMichellJefoVoctor2getterOpOntdekkiTom2u
Donkere Modus
A+ - a-

De Slaaf - 2

Door: Frank Hogendoorn

Wil Je Best Helpen.

Wil Je Best Helpen. - 27-01-20 @ 15:27

Lekker verhaal, ik werd er ook opgewonden, zag mezelf al zo gebruikt worden..
👍0
GB070

GB070 - 16-01-20 @ 23:42

Ook dit verhaal weer vol met tik- en/of schrijffouten. 😠
👍0
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 870  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net