menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
A+ - a-

Tirza Het Begin

Door: Ghostman01

Ghislain

Ghislain - 22-11-20 @ 19:42

Beste pieter.
Het verhaal is wat kort en quick to the point omdat dit niet het hoofd verhaal is slechts een kort intro van de persoon.
En betreft de rest van je reactie moet ik eerlijk zijn niet helemaal te begrijpen wat je bedoelt.
Doel je op hoofdletters, punten, komma's en dergelijke.
Of is het de zinsbouw die stoort?
👍0
Jonas11493

Jonas11493 - 22-11-20 @ 16:57

Jouw verhaal mag langer, e komt te snel tot de daad.
Een lezer wil gepest.worden
👍0
Pieter11987

Pieter11987 - 22-11-20 @ 16:27

Elk verhaal - goed of slecht - moet rekening houden met de taal waarin dat verhaal geschreven wordt en met de spelregels van die taal. Dat geldt derhalve ook voor dit verhaal. Het wordt vast ook beter leesbaar. Dus probeer het nog eens en bedenk dat rustig iets vertellen in goed Nederlands vast meer waardering levert. Nu is het prut.
👍0
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 409  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net