Datum:
22-06-2026 | Cijfer:
9.9 | Gelezen:
643
Lengte:
Lang | Leestijd:
26 minuten | Lezers Online:
10
Oude Robbie - 22-06-26 @ 18:14
Ja, eerst 'Dat was een klap', dan 'Eenzame kerst' en ten slotte 'Semper Fi'.
Of liever niet 'ten slotte'; je geeft zelf aan dat je nog genoeg stof hebt om een vervolgserie te schrijven.
En geloof me maar; en zijn zat fans van je die je daarvoor dankbaar zullen zijn. Ik ben er een van.
Het zijn allemaal prachtige en spannende verhalen. Ongelooflijk dat je dat allemaal op een telefoontje kunt schrijven.
Alsjeblieft, ga door?
Scary-Hary - 22-06-26 @ 18:00
Nou TDID, dat moge duidelijk zijn 🤭🤭
Sterkte en beterschap
Harry
Handige Harry - 22-06-26 @ 17:29
Als allereerste heel veel sterkte met je peesontsteking, ik hoop dat je er snel vanaf bent en dat het weg blijft.
Ook ik wil graag een vervolg op dit verhaal want zoals al eerder is vermeld is het eigenlijk nog niet klaar zonder volledig eerherstel, trouwerij, en het tot Gravin uitroepen van Gerda.
Ook zou ik graag nog iets van de magie van tante Es teruglezen, dat is na de introductie een beetje achtergebleven naar mijn idee.
We merken wel wat je beslist Tdid, het was tot en met dit deel sowieso een heel fijne serie!
Groet, Harry.
Cees Desert Devil - 22-06-26 @ 16:54
Zo Tdid, probeer je, je er met dit deel van af te komen 😠. Nou dat dacht ik even niet. Natuurlijk willen wij Henry wel even langs zien gaan bij Alex, Charles en, nou ja voor uit Trump 🤢. Om even wat meer metaal op de borst te krijgen 😊, oja Gerda en Henry mogen natuurlijk ook nog even bij de paus langs 👍. Dus je hebt nog even iets uit je hoge hoed te toveren, doe je best. We zien deel 51 over een week of 5 wel verschijnen, Niet langer vingeren dan 10 minuten per dag deel, heb ik van de verpleging gehoord 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Zeilbeest - 22-06-26 @ 16:52
Alsjeblieft heel graag een vervolg!! Ik blijf gigantisch genieten van je vertelstijl en kijk steeds weer uit naar een vervolg! 😊 😊
Johannes En Johanna - 22-06-26 @ 16:29
ben niet iemand die gauw ergens op reageert maar bij deze wel zou graag zien dat je het verhaal door verteld Harry is nog niet volledig in ere hersteld .
Jacob12088 - 22-06-26 @ 16:24
Een vervolg of een nieuwe serie die hier op verder gaat??
Daar hoef ik geen moment over te twijfelen.
Heel maar ook echt heel erg graag.
Het duurt elke keer te lang voordat er een nieuw verhaal online staat zo mooi als je het schrijft.
Ga alsjeblieft door hiermee.