menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
A+ - a-

Gastvrouwen In Huis - 31

Door: Keith

Cis

Cis - 06-05-21 @ 20:05

Beste Keith, Gien zet meteen de toon voor de kennismaking tussen de beide families en op zo'n manier dat je meteen begrijpt dast dit heel goed zal verlopen. En dan die Cora - waar is dat agressieve en ongenaakbare meisje uit aflevering zeven gebleven? Gelukkig ontwikkelt ze ze tot een steeds lievere vriendin van Rick en de rest van de familie.
En Henk... zo heel terloops komt hij binnendruppelen. Ik voel nieuwe ontwikkelingen...
Prima Keith, je houdt het spannend!
👍+1

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 950  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net