Hush - 23-09-25 @ 21:43een dikke 10! ik ga volledig mee in de commentaar boven me! goed gezegd! gewoonweg "eenvoudig " , maar oh zo heerlijk en met zin naar meer graag! 👍0
Joep2 - 22-08-21 @ 09:25Wat een heerlijk verhaal goed geschreven en rustig op gebouwd leest heerlijk ik hoop op een vervolg want er zit meer liefde bij deze vrouwen 😍 😍 😍 👍+1