Door: Steifeduo
Axel69 - 03-04-25 @ 17:20
De firma ‘Bouwen en beuken’ is weer lekker bezig!
Willempie - 28-03-24 @ 12:57
Lekker geil verhaal, lust er wel pap van. ? Een opmerking, let wel op de namen. In dit verhaal wort Kees ineens Klaas, even nalezen voor je het verhaal plaatst kan dit soort 'fouten' eruit halen.