menu
Joop123AlbertjeTattooKingBjornSLBigbosmikeMetchelJohnandfri
Donkere Modus
A+ - a-

Kevin En De Directeur

Door: Steifeduo

Axel69

Axel69 - 03-04-25 @ 17:20

De firma ‘Bouwen en beuken’ is weer lekker bezig!
👍0
Willempie

Willempie - 28-03-24 @ 12:57

Lekker geil verhaal, lust er wel pap van. ? Een opmerking, let wel op de namen. In dit verhaal wort Kees ineens Klaas, even nalezen voor je het verhaal plaatst kan dit soort 'fouten' eruit halen.
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 679  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net