
Janus Petersen - 25-08-25 @ 16:36
Hi Daen. Heb je mail inderdaad over het hoofd gezien. Ik negeer nagenoeg alle mails uit die tijd. Ik ben namelijk niet meer gehecht onder het eenhoorn schap bij Dirk-Jan en Yvonne sinds halverwege 2018 tot begin 2024. Ze kregen meer interesse in een jongere hengst en ik had het eigenlijk ook wel gehad met ze. Nee, nu is het katten-boompje-beestje en een vriendin. Plus een serieus beroep, waarmee ik veel geld verdien.Je vraag over die verzamelaar weet ik dus niet precies, maar ik zal je het adres geven van hem en zijn kliniek in Friesland. Wij weet. In 'mijn tijd' (opa spreekt) augustus 2020 was hij nog wel heel fanatiek. Ik wens je dus succes en heel veel geil plezier. Geniet ervan.
Groet,
Janus
👍0


