menu
NojokerZoekt_manMarcoSRobertoORomanticBartoeRichard91
Donkere Modus
A+ - a-

De Jeugdherberg

Door: Steifeduo

Axel69

Axel69 - 03-09-25 @ 22:08

Ja, ik sliep als 15 jarige ook in een JH op een slaapzaal met 8 en die jongens vertelden vieze moppen.
Toen ik naar de WC ging loeide een van die gasten:JIJ krijgt een WASBAK SPECIAAL.
Hij trok mijn broek omlaag en perste zijn harde pik tussen mijn billen. Ik werd niet geneukt, dat wou ik toen nog niet...
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 753  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net