
ANTONNAVY1950 - 18-03-26 @ 09:26
Is een heel goed en fijn verhaal en dat er nog maar meer ontmoetingen van hun samen gebeuren en van elkaar genieten .Het is een dikke 10 waardπ π π π π π π π π π π π π π π π π π π
Met vriendelijke groet en naar meer verhalen antonnavy
👍+1


