menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
A+ - a-

De Boswandeling - 2

Door: Hein_69

Lyda S

Lyda S - 09-02-26 @ 09:15

Wat een sensuele, warme en verrassend tedere afsluiting van deel 2… je laat het zo mooi open hangen met die piep piep, ik kriebel er helemaal van!
Heel graag gelezen, dankjewel voor dit pareltje.
Mijn suggestie voor een titel of vervolg-hint: “De echo van een berichtje” of “Piep piep… en toen?”
... veel schrijfplezier verder!
👍+1
Cor22982

Cor22982 - 08-02-26 @ 20:50

Spannend begin en toch geile stukjes dus ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen dus kom maar snel met het vervolg
👍+2

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 890  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net