menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
A+ - a-

Ik? Uitgekozen? - 14

Door: Ygg24649

Beer

Beer - 18-03-26 @ 13:36

Leuk verhaal!
Het mag van mij wel wat langer en uitgebreider beschreven worden. Er hoeft niet meer "actie" in, dat is prima zo.
Ook erg prettig dat er een beetje een verhaallijn in zit. Kijk uit naar een vervolg!
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 778  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net