menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Coot

Johannes En Johanna

Johannes En Johanna - 20-03-2020 om 15:41

Geweldig dat je inspiratie weer terug is. Heel fijne serie.

Reactie op: Familiebanden - 17: Hernieuwde Kennismak... (Familie)
👍0
Coot

Coot - 19-03-2020 om 12:07

hhmmm.....Joyce, dat zou ik (net als Caro) ook wel eens willen weten 😏 😛

Reactie op: Familiebanden - 16: Herinneringen (Familie)
👍0
Kirsten

Kirsten - 19-03-2020 om 09:18

Mmm spannend net als vroeger lekker bij papa en mama in bed

Reactie op: Familiebanden - 16: Herinneringen (Familie)
👍0
Rayke

Rayke - 11-03-2020 om 14:34

Wat een heerlijk vervolg weer, blij dat je inspiratie gevonden heb. En wat is die kleine slet lekker gebruikt door de dames
De oude man zou natuurlijk ook met (klein) dochter kunnen komen?

Reactie op: Familiebanden - 14 (Familie)
👍0
Coot

Coot - 05-03-2020 om 13:02

Geert jan, dank voor je reactie, zoals in andere bedankje van mij hier staat, misschien dat er na een korte rustperiode weer inspiratie komt. Dus misschien gaat het volgende week of zo weer verder met de kleine Karlijn en haar perverse familie ;-)

Reactie op: Familiebanden - 13: Het Feest (Familie)
👍0
Geert Jan

Geert Jan - 05-03-2020 om 11:13

Heerlijke serie, jammer dat het waarschijnlijk de laatste is.

Reactie op: Familiebanden - 13: Het Feest (Familie)
👍0
Coot

Coot - 05-03-2020 om 10:38

Dank voor jullie reacties, @Fred, fijn om te lezen dat jullie er samen van genoten hebben, dat is natuurlijk waar elke schrijver het voor doet.
@Arnold, Tot nu toe was het bijna dagelijks dat er aan deze serie gewerkt werd, misschien was dat iets te veel van het goede en komt er na een (korte) rust weer inspiratie.

Reactie op: Familiebanden - 13: Het Feest (Familie)
👍0
Fred10978

Fred10978 - 05-03-2020 om 05:41

Weer een heerlijk verhaal en ik zie nog best wel mogelijk heden
met een beetje extra fantasie erbij maar dat het nog net echt kan zijn er nog wel mogelijk heden te bedenken iets met soft of wat hardere bdsm ofzo .
Maar het was weer genieten voor ons bijde.

Reactie op: Familiebanden - 13: Het Feest (Familie)
👍0
Coot

Coot - 29-02-2020 om 06:30

dank je wel voor je reactie, bleek dat niet de gehele tekst was gekopieerd vanuit kladblok, ik heb het ondertussen aangepast

Reactie op: Familiebanden - 11: Karlijn Verrast Door... (Familie)
👍0
Coot

Coot - 29-02-2020 om 06:09

hmmm Caro, ben blij dat de serie over Karlijn en haar perverse familie je bevalt, ik heb er aan gedacht om te stoppen met de serie vanwege inspiratie gebrek. Maar nu ik jouw reactie zo lees denk ik toch dat ik door moet gaan. Misschien kun je, ter mijner inspiratie, iets over jouw ervaringen delen via de mail?

veel plezier met je broer 😛 😛

Coot (schrijver van het verhaal)

Reactie op: Familiebanden - 10: Eindelijk (Familie)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 1025  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net