Piet10930 - 30-06-2022 om 21:58
Normaal.lees ik.nooit lesbische verhalen maar deze hier is prachtig geschreven , mooi opgebouwd, en de liefde speelt hier boekdelen dat holibis of wie dan ook met welke aard ook gelukkig kan zijn, je moet het gewoon accepteren dat dit bestaat .
Los daarvan wind het me ook op hoe dames de liefde bedrijven met veel meer zachtheid en geduld.
Reactie op:
LeoFish - 30-06-2022 om 15:50
Met plezier gelezen ga zo door
Reactie op:
Igor Strawinsky - 30-06-2022 om 10:18
Nou was weer een leuk verhaal, jammer dat je weinig reageerders hebt Sasja666, nou als ik het leuk vind schrijf ik altijd een reactie.
Groet Ronald
Reactie op:
Respect - 29-06-2022 om 16:03
Een pracht verhaal waarin ik mezelf herken als Bart
Reactie op:
Igor Strawinsky - 29-06-2022 om 09:59
Ik ben zelf gelovig maar ik heb altijd een afkeer van het katholieke geloof gehad, nonnen, kardinalen etc. dan ook nog de paus waar je voor moet buigen? Nou never!! Ook gewone mensen die (schijn) heilig worden verklaard, wat een dom gelul. Maar ook *** lopen er veel rond pastoors of wat voor positie men heeft. Helaas verdwijnd er veel in de doofpot.
Even over het verhaal, leuk geschreven maar het maakte bovenstaande reactie los bij mij, ik ben zelf gelovig maar behoor niet tot het katholieke zooitje.
Blijf zo schrijven SASJA!!
Reactie op:
Egbert12018 - 26-06-2022 om 10:00
Super mooi verhaal heb er van genoten ga zo door met met dit verhaal
Reactie op:
Igor Strawinsky - 26-06-2022 om 07:40
Eindelijk lees ik een verhaal van je wat ik goed en realistisch geschreven vind waardering een 10! Nu ben ik niet van al je verhalen een fan maar dat zal je van zelf merken in mijn reacties!
Succes!!
Reactie op:
BeauJangles - 24-06-2022 om 00:21
Wederom een pareltje in je collectie opwindende verhalen Sasja. Wat een onuitputtelijke bron aan fantasie. Heerlijk.
Reactie op:
Tom11194 - 23-06-2022 om 17:28
Mooie opbouw, ik voelde de spanning in mijn broek toenemen en beleefde bijna spontaan een hoogte punt….
Smaakt naar meer
Reactie op:
BeauJangles - 22-06-2022 om 22:34
Mooi beschreven zeg.
Ik neem eerst even een glas water.
Proost!
Reactie op: