Axel69 - 28-07-2025 om 14:51
Ik had vorig jaar april uitgebreid chat- en tel.contact met een 50 plusser. We maakten goede afspraken en uiteindelijk kwam hij bij mij thuis op mijn studeerkamer.
Hij werd geblinddoekt, moest zijn jongens onderbroek omlaag doen zodat ik zijn billetjes kon bewerken.
Met een plak, een liniaal, een pollepel, een plumeau, zijn eigen leren broekriem en nog zo wat speeltjes.
Zoenen, vrijen, rimmen, neuken, aftrekken en klaarkomen?? Dat was niet de bedoeling!
Alleen dit dus en ja, daarna had hij vuurrode billen en hij, ik hebben ervan genoten!
In dit verhaal, een jonge knul die wordt gespankt door zijn huisbaas heb ik heel veel plezier gehad. Goed geschreven!
Reactie op:
Axel69 - 27-07-2025 om 14:23
Heerlijk, gepakt worden op de bouw. Rechttoe rechtaan door een beveiliger. Lekker verhaal!
Reactie op:
Axel69 - 07-07-2025 om 15:13
Ik wil met jou liefde maak, nu. Da's toch heerlijk gezegd?
Ik geniet van deze taal (met ook flink wat Nederlands erin) en van het stoute spel dat zij spelen.
Reactie op:
Axel69 - 02-07-2025 om 14:54
Een heerlijk geil verhaal!
Reactie op:
Axel69 - 02-07-2025 om 14:24
Weet je hoe lastig het is als twee volwassen kerels een maagdelijk joch van 16 tegelijk binnen willen dringen. Ik deed dat met een vriend van mij met een B2 voetballer. Een mooie stevige knaap, maar het werd een dramatische huilpartij kan ik je verzekeren.
Uiteindelijk werd Jordi eerst door mij gekalmeerd en geneukt ( zijn eerste keer) en daarna wat steviger en kort aangepakt door mijn vriend.
Reactie op:
Axel69 - 18-06-2025 om 15:18
Sorry Annabel, het was misschien niet zo verstandig er de eerste werkdag zo uitnodigend, uitdagend bij te lopen. Prikkende hooibalen gaan sjouwen in ultrakorte shorts is ook niet zo praktisch. Maar van de DVDtjes kan ze weten hoe lekker het kan zijn met een volwassen man?
Reactie op:
Axel69 - 17-06-2025 om 10:31
Weer een mooi verhaal, Jos. Wat ik goed vind: niet alles is meteen een succes op dit soort plekken. Geduldig zijn maar ook lef hebben en brutaal zijn: dat werkt.
Ben zelf ook ooit, net over de grens gepakt door een trucker. De deuren van zijn laadruimte stonden wijf open, zodat kijkers konden meegenieten.
Reactie op:
Axel69 - 17-06-2025 om 10:21
Dit soort plekken vind ik ook erg spannend. Bij Amersfoort Noord, afslag Spakenburg Bunschoten ligt een dicht begroeide heuvel vol geitenpaades. Altijd prijs!
Reactie op:
Axel69 - 16-06-2025 om 13:50
Laatst kwam hij weer het krantje bezorgen. Het regende. Zijn zoontje van 5(?) hield hem bij op een stepje en zwaaide vrolijk. Maar ja, ik kon ze niet naar binnen vragen...
Reactie op:
Axel69 - 11-06-2025 om 15:49
Ik kan de stad in het oosten aan de rivier niet noemen. Maar dat van die oude wijk aan de overkant klopt gewoon. Daar is veel saamhorigheid, daar staan mensen klaar voor elkaar. En ze doen niet moeilijk over bijzondere eigenaardigheden. Carla is echt zo'n type dat daar woont, evenals Arie.
Reactie op: