Startpagina > De Laatste Reacties door Coot
Coot - 09-04-2020 om 12:49
pffffff heerlijk verhaal, brengt wel wat herinneringen terug uit de goeie ouwe tijd van MSN en Yahoo messenger. In die tijd gingen de dames, van jong tot ouwer, veel makkelijker op cam dan tegenwoordig. Die tijd mag gerust weer terug komen 😛 😛
Reactie op: Webcamsex - 2 (Hetero)
Coot - 04-04-2020 om 08:04
hmmmmmm heerlijk, waar is deze camping? Lijkt me heerlijk om heel de dag bezig te zijn met lekkere jonge meiden die voor alles in zijn
Reactie op: Familie Naaktcamping - 2 (Familie)
Coot - 22-03-2020 om 16:00
Lieke, dank je wel voor je reactie, ben blij dat dit deel geil genoeg was om met jezelf te doen spelen, daar draait het hier allemaal om natuurlijk. Hopelijk lees je de rest van de delen ook, zodat je nog meer kan geilen met jezelf 😉.
Je mag me gerust mailen over wat je er specifiek lekker aan vond....
Reactie op: Familiebanden - 8: Een Nieuw Onderkomen (Familie)
Coot - 20-03-2020 om 16:51
Dank je wel johannes voor je reactie. Voorlopig gaan we gewoon door. Misschien een idee welke kant het op zou kunnen gaan? Ik beloof niets, maar zou kunnen dat je idee verwerkt wordt 😉
Reactie op: Familiebanden - 17: Hernieuwde Kennismak... (Familie)
Coot - 10-03-2020 om 11:36
lekker geil verhaaltje Ilse, als ik het zo lees ben je er zelf tijdens het schrijven ook behoorlijk geil van geworden. Mag ik een tip geven? Let een beetje op het gebruik van uitroeptekens, komt een beetje storend over. In vergelijking tot je eerste verhaal is deze een stuk beter. En nu afwachten wat pap gaat doen als hij dit leest? ;-)
Reactie op: Met Mijn Pa !! (Familie)
Coot - 05-03-2020 om 13:02
Geert jan, dank voor je reactie, zoals in andere bedankje van mij hier staat, misschien dat er na een korte rustperiode weer inspiratie komt. Dus misschien gaat het volgende week of zo weer verder met de kleine Karlijn en haar perverse familie ;-)
Reactie op: Familiebanden - 13: Het Feest (Familie)
Coot - 05-03-2020 om 10:38
Dank voor jullie reacties, @Fred, fijn om te lezen dat jullie er samen van genoten hebben, dat is natuurlijk waar elke schrijver het voor doet.
@Arnold, Tot nu toe was het bijna dagelijks dat er aan deze serie gewerkt werd, misschien was dat iets te veel van het goede en komt er na een (korte) rust weer inspiratie.
Reactie op: Familiebanden - 13: Het Feest (Familie)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
617
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net