Oelewapper - 27-10-2021 om 00:41
Twee mensen voelen zich goed bij elkaar. Twee mensen verlangen naar elkaar. Wat is daar mis mee? Niets!
Dat is de boodschap die je ons meegeeft. Als mensen liefdevol zijn voor elkaar, zijn er geen problemen.
Maar meer dan een wijze moraal geef je ons een enorm opwindend verhaal.
Waar zijn die meiden zoals Bella, Lou en Zazie?
Hier. In jouw verhalen. 🥰
Reactie op:
Scary-Hary - 25-10-2021 om 23:40
Alweer een prachtig begin van een nieuw Zazie verhaal.
Altijd fijn om een bericht te zien, dat er weer wat nieuws is geplaatst.
Harry
Reactie op:
Scary-Hary - 23-10-2021 om 10:31
Prachtig verhaal weer Zazie en wat een vraag van Robbedoes, zo mooi beeldend kan alleen een vrouw/meisje schrijven.
Harry
Reactie op:
Rick10879 - 22-10-2021 om 09:26
Dank je Zazie,
Geniet van een nieuw verhaal van jou!
Reactie op:
Rick10879 - 22-10-2021 om 09:24
Dank je Zazie,
Geniet van een nieuw verhaal van jou!
Reactie op:
Oelewapper - 22-10-2021 om 00:57
Elke keer opnieuw als die mail verschijnt met de melding “Nieuw verhaal van Zazie”, dan gebeurt er iets met me. Mijn hart maakt een sprongetje. Een lach verschijnt op mijn lippen. Mijn gedachten kijken uit naar het moment waarop ik in alle rust dat verhaal kan lezen. Van één ding ben ik immers zeker: er staat me weer iets moois te wachten.
Ook nu was dit het geval. Een terugkeer naar een personage dat we al kenden in een nieuwe setting. Direct stroomden herinneringen naar boven, waardoor ik meteen mee was.
Je geeft ons direct een mooi cadeau: heel veel bewonderende spanning.
Ik genoot. En hoe!
Reactie op:
Peterf1949 - 21-10-2021 om 18:56
Heerlijke start, blijf je volgen.
Mooie clifhanger ook.
Reactie op:
woods - 21-10-2021 om 18:44
Hoi Zazie, mooie inleiding van het verhaal, kan niet wachten op het vervolg...XXXX Woods
Reactie op:
RAEM - 21-10-2021 om 16:20
Net van plan om uit te loggen tot je plots een verhaal van Zazie ziet verschijnen... Meteen lezen dus! De verwachtingen werden voor de verandering weer eens volledig ingelost! Ik kijk uit naar het vervolg, want dit heeft opnieuw het potentieel een zeer goeie reeks te worden!
Reactie op:
Robbedoesje - 20-10-2021 om 19:48
Heerlijke verhalen! Zazie, vraagje, ben jij een man of een vrouw?
Reactie op: