Oelewapper - 26-09-2024 om 12:06
Dit is zonder twijfel een Dannyverhaal. Een hoofdpersonage waar je mee kan meeleven, een portie drama, veel emotie en een cliffhanger.
Prachtig verhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 26-09-2024 om 06:45
“Ik ben iemand die een beetje chronisch bijna te laat komt in lessen.”
Deze zin viel meteen op. Het ontlokte me een glimlach. Inhoudelijk en vormelijk verraadt het een groot schrijverschap. Zinnen moeten klinken. Personages moeten tot leven komen. En dat doet het.
Vanaf hier start de ontdekkingstocht van een jongen die de romantiek gaat exploreren. Open en onbevangen staat hij open voor de schoonheid in de ander.
Hoe mooi alweer!
Zazie, ook je verhalen openen de liefdespoort in mijn hersenen. Steeds weer.
Reactie op:
Oelewapper - 20-09-2024 om 06:35
Lust in zijn meest opwindend beschreven vorm.
Heerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 20-09-2024 om 06:24
De doos van Pandora is geopend.
Wat er nog rest aan twijfel en schroom, is verwaarloosbaar.
Weer een heerlijk verhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 18-09-2024 om 23:35
Weer wordt een tip van de sluier opgelicht.
Weer roept dit meer vragen dan antwoorden op.
Weer is het de lust die dit alles met een erotisch sausje overgiet.
Weer is dit een prachtig verhaal!
Reactie op:
Oelewapper - 16-09-2024 om 06:31
Deze dans is het heerlijkste voorspel.
Jager en prooi maken zich klaar.
Een minimum aan uitgesproken woorden dagen uit.
En wij worden mee uitgedaagd.
Zinderend.
Verlangend.
Heerlijk, Stanzie!
Reactie op:
Oelewapper - 15-09-2024 om 23:15
Natuurlijk is dit fictie.
Maar het is wel fictie die het beeld van de mensheid positiever maakt. Een betere koning en (gegarandeerd) veel opwindendere seks.
En dat allemaal dankzij de kundige hand van een wonderlijke schrijfster!
Reactie op:
Oelewapper - 06-09-2024 om 00:04
Er is geen keuze. Niet meer. Dat was al duidelijk bij de vorige keuzes. Maar ondanks het stemmetje van het fatsoen, volgde haar lichaam enkel en alleen het gevoel.
Dat zal nu ook zo zijn.
De keuze is slechts pro forma.
Heerlijk, Stanzy. Heerlijk!
Reactie op:
Oelewapper - 05-09-2024 om 06:36
We kunnen niets doen. Niets doen behalve overleven.
Fout. Terug mens worden.
Terug naar het gevoel luisteren.
Terug de liefde aan het woord laten.
Dit verhaal lezen!
Reactie op:
Oelewapper - 05-09-2024 om 00:08
Als er enig moment in deze hele reeks is om de promotie ter sprake te brengen, dan is het nu wel.
Ratio is ver weg.
Een hete toekomst ligt als een belofte voor het grijpen.
Weer een broeierig topverhaal!!!
Reactie op: