menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
Moniek12421 Moniek12421 - 14-03-2021 om 12:31
👍0
mooi veelbelovend begin, ontdekkend op deze manier is leuk

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 14-03-2021 om 10:48
👍0
Alweer supermooi Zazie. Ook de beschrijving van wat er allemaal in dat kopje van Looltje gebeurt. De ontwikkeling en het besef, dat ze iedereen de kop op hol laat slaan. Nu haar zusje nog zien over te halen, zodat ze het ook samen fijn kunnen hebben, zonder afgunst en competitie.
Supergaaf geschreven meisje.
Harry

Reactie op: 

Zem19 Zem19 - 14-03-2021 om 09:18
👍0
Heerlijk verhaal weer! Hoop dat het goed komt met de zussen dat ze lekkere goedmaak sex krijgen :)

Reactie op: 

Omdathetkan Omdathetkan - 14-03-2021 om 08:32
👍0
Weer een geweldig verhaal. Heerlijk om te lezen. En met wat inhoudt.

Nu wachten op het volgende deel.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 14-03-2021 om 08:11
👍0
De evolutie die Lolita doormaakt, lichamelijk en geestelijk, is zo mooi en realistisch beschreven dat het wel biografisch lijkt. Dat is ook typisch aan jouw verhalen.

En weer geef je ons een uiterst opwindende scene die ons doet verlangen. Het gaat dus heel goed. Gesmeerd zou ik durven zeggen.
Ik blijf fan.

Reactie op: 

Jan11027 Jan11027 - 08-03-2021 om 15:23
👍0
HEERLIJK!!

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 08-03-2021 om 11:54
👍0
Zazie, je hebt inderdaad een gave, namelijk de gave om personages te laten acteren alsof ze het buurmeisje zijn. Lolita wordt door jou echt als een prachtige, schattige, stoere meid neergezet, die toch ook wel weer (soms) als een "normaal" meisje begeerd en verwend wil worden.
In onze vriendengroep vroeger waren er zelfs 2, die haar plaats zo zouden kunnen innemen. Zo realistisch en, sorry hoor, toch ook wel romantisch.
Een dikke 10 van mij.
Harry

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 08-03-2021 om 00:20
👍0
Net als ik dacht Lolita te hebben doorgrond, laat je haar rebelleren tegen haar nieuwe seksuele bewustzijn. In ieder ander verhaal zou Lolita de sterren van het firmament hebben geneukt.
Niet bij jou. Jouw personages blijven realistisch. Ondanks het net ontdekte genot zoekt ze toch naar meer betekenis. En die lijkt ze te hebben gevonden.

Top, Zazie! Benieuwd naar het vervolg.

Reactie op: 

Kenneth Kenneth - 07-03-2021 om 16:21
👍0
Bevalt nog steeds prima hoor zazie !

Reactie op: 

Indigo Indigo - 05-03-2021 om 09:57
👍0
Weer een geweldige aflevering, geduldig opgebouwd, inclusief gratis fitness instructies. En geschreven in foutloos Nederlands, ook wel eens fijn.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 710  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net