Respect - 03-02-2021 om 20:42
Heel mooi geschreven hoe ze beiden naar elkaar stap voor stap toegroeien.
Een ervaren vrouw die een onervaren man de intimiteit en liefde leert kennen,ben benieuwd wat ze nog met Kev in petto heeft.
Reactie op:
Johannes En Johanna - 03-02-2021 om 09:46
Wat een heerlijk verhaal. Jammer dat je nooit aan vervolgen bent toegekomen. Mogelijk komt dat nog. Ik zie vol verwachting uit naar de relatie tussen moeder en schoonzoon en -vader.
Ik ben al jouw verhalen aan het lezen. Stuk voor stuk tpo en fijn taalgebruik.
Reactie op:
Oelewapper - 03-02-2021 om 06:20
Schitterend.
De langzaam opgebouwde spanning resulteert in een uiterst intiem moment. Voor de eerste keer wordt er iets geopenbaard: de eigen verlangens.
En onmiddellijk keren de rollen om. Dat heb je heel mooi beschreven. Dat maakt het allemaal menselijk.
En dan toon je ons een heel realistische vrijbeurt. Je vertelt het zo persoonlijk dat je je bijna schaamt om erbij te zijn. Maar het is zo teder en liefdevol dat je blij bent dat je hiervan getuige mocht zijn.
Een 10 is het minste wat ik hiervoor wil geven.
Reactie op:
Johannes En Johanna - 02-02-2021 om 10:18
Hoi Johnnie
Nog even geen reactie op dit verhaal omdat ik het nig niet gelezen heb. Maar iets anders. Weet jij al wanneer je het verhaal over Barcelona uit de koelkast haalt. Wat een geweldig deel 4 over jouw ervaringen op het eiland van de liefde.
Reactie op:
Respect - 31-01-2021 om 22:01
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hetzelfde aanvoel als Oelewapper
Reactie op:
Oelewapper - 25-01-2021 om 23:57
Ik vind het geweldig hoe de twee verhalen zich gaandeweg beginnen vermengen.
De spanning wordt gecreƫerd doordat Kev en Isabeau dingen willen zeggen en doen. Ze durven niet, dus laten ze het door hun personages doen.
Beiden weten het, maar zitten gevangen in hun niet-durven. Het doen begint te lukken. Het rechtstreeks zeggen is nog een brug te ver.
Prachtig verteld!
Reactie op:
Oelewapper - 25-01-2021 om 06:38
Mooie romantische afsluiter van je hartverwarmende reeks. Toch had ik hetzelfde gevoel als enkele anderen. Er zat meer in. Dit laatste deel miste een klein beetje de magie uit de tuin.
Ik blijf wel fan!
Reactie op:
Oelewapper - 23-01-2021 om 10:44
Kon het in het echte leven ook maar zo mooi en liefdevol verlopen.
Alweer een heel mooi deel in deze romantische reeks.
Reactie op:
Oelewapper - 23-01-2021 om 00:45
Rob maakt de juiste keuze. De enige manier om zonder schuldbesef van elkaar en elkaars liefde te genieten. De zachtheid die van je verhaalt afstraalt, werkt bedwelmend.
Reactie op:
Oelewapper - 21-01-2021 om 13:42
Twee mensen zijn uit het lood geslagen door een intense verliefdheid. Door een roze bril lijkt de wereld perfect en is romantiek niet ver te zoeken.
Je hele verhaal ademt dit uit. Als lezer kan je niet anders dan meegaan in deze sfeer.
Ik ben benieuwd naar het vervolg.
Reactie op: