menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
Geert Jan Geert Jan - 07-01-2021 om 19:34
👍+1
Hallo,

Prima verhaal.
Ben benieuwd naar het vervolg.



Reactie op: 

Mr B Mr B - 06-01-2021 om 15:17
👍0
Echt waar hoe je het doet, geen flauw idee maar het is telkens weer fantastisch! Dit belooft weer een fantastische serie te worden. Kan niet wachten op de komende delen. Super bedankt!

Reactie op: 

Jan11027 Jan11027 - 06-01-2021 om 14:14
👍0
Heerlijk Zazie, had je al eerder gezegd dat je fabuleus schrijft en een fantastische oobouw hebt, je bevestigd jezelf met dit verhaal, kan niet wachten op de rest.

Reactie op: 

Zorro Zorro - 06-01-2021 om 12:21
👍0
ik ben benieuwd hoe je de decadente sfeer van het paleis en de prachtige tuinen gaat beschrijven .Ik ben er zelf wel eens geweest en was diep onder de indruk
veel succes met het vervolg verhaal

Reactie op: 

Rick10879 Rick10879 - 06-01-2021 om 09:30
👍+1
Leuk geschreven Zazie, grappig om te lezen hoe jij er invulling aan geeft.

Reactie op: 

K74 K74 - 06-01-2021 om 08:04
👍0
Mooi opgebouwd verhaal, ben benieuwd naar het vervolg. 👍

Reactie op: 

Gert11049 Gert11049 - 06-01-2021 om 01:14
👍0
hoi Zazie,

heerlijk verhaal met mooi geschreven met het Franse hof als rode lijn.
Daar is een hoop gebeurt in die tijd en dat kun je mooi gebruiken in je verhalen.
Ik kan niet wachten op de volgende verhalen.

gr. Gert

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 05-01-2021 om 22:49
👍0
Lieve Zazie

Ik ben diep onder de indruk. Van je schrijftalent was ik al overtuigd. Net als van je vertelkunst. Wat je in dit verhaal doet is magnifiek. Je voert ons in een teletijdmachine naar het verleden. Het hele verhaal ademt de sfeer van het Frankrijk van de 17de eeuw (of toch zoals we het ons voorstellen vanuit films). Je introduceert een jonge Zonnekoning en toont ons de mens achter het fenomeen. Met zijn goede en slechte kanten. Je laat hem en Valérie hun prille seksualiteit ontdekken, zoals ook wij dit ooit hebben ontdekt. Je nam me bij de hand en loodste me door weer een nieuw Zazie-universum.

Ik beken: ik ben fan.

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 02-01-2021 om 10:50
👍0
Zazie,
Eerstens ook voor jou de allerbeste wensen voor 2021.
Verder heb ik echt genoten van dit verhaal/deze serie. Je schrijft zo mooi, met gevoel en toch ook, dat je er geil van wordt en het je meetrekt in de wereld, die jij creëert.
Bedankt, dat je voor ons wilt schrijven.
Harry

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 02-01-2021 om 00:52
👍0
Ik zal deze reeks missen. De openheid die ontstond na de bevrijding, het ongecompliceerd willen liefhebben, het ingaan op het lichamelijk verlangen.

Je vertelkunst zal ik vooral missen, tot een nieuwe Zazie-reeks start. Laat ons niet te lang wachten

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 727  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net