Ghislain - 14-11-2020 om 23:41
zeer goed geschreven. Ben benieuwd naar het vervolg.
Reactie op:
Johan11202 - 14-11-2020 om 08:30
Leuk, lekker. Heb nu al zin in het vervolg.
Reactie op:
Oelewapper - 13-11-2020 om 23:28
Het is prachtig hoe je je hoofdpersonages tot leven brengt met een voorgeschiedenis, een levensdoel, menselijke gevoelens en gedachten.
Een wonderlijk begin van waarschijnlijk alweer een fantastische reeks.
Reactie op:
Rick10879 - 08-11-2020 om 00:12
Heerlijk verhaal lieve Zazie, alsof ik mee deed! ( dat fietsen was wel pittig!)
Reactie op:
Oelewapper - 07-11-2020 om 23:05
Proficiat Zazie!
Ook dit deel is weer een pareltje van verfijning, woordkunst, lust, genot en opwinding. Je beschrijft dit alles alsof je erbij bent en er tegelijk bij zou willen zijn.
Dank je voor al het moois dat je ons geeft.
Reactie op:
Ronnie - 07-11-2020 om 14:06
Gefeliciteerd met je 100e verhaal Zazie. Ik heb er denk ik geen honderd gelezen maar wel een heleboel en ik vind het altijd weer top geschreven. Het is misschien geen literatuur, dat zeg je zelf, maar met teksten als 'twee lieve honderd procent blote boekensteuntjes', moet je jezelf zeer zeker niet tekort doen. 👊
Reactie op:
Zoë - 06-11-2020 om 23:27
Hoe eerder het vervolg prima , geweldig geschreven wij genieten ervan !
Reactie op:
Kathy Zomers - 01-11-2020 om 12:17
Mag best mijn mail weten hoor
Reactie op:
Kathy Zomers - 01-11-2020 om 11:15
Wowww zo geweldig geil ongelooflijk goed geil dit 1p met een natte griffel
Reactie op:
Kenneth - 01-11-2020 om 10:46
Weer een toppertje Zazie !
Reactie op: