menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
Jan11188 Jan11188 - 27-03-2020 om 17:57
👍+1
Dag Zazie,

Knap geschreven, spannende en erotische sprookjes, met nog een fraaie historische context.
Heb er van genoten. Dank ook voor het uitstekende en beeldende taalgebruik. Je bent daarin een uitschieter.
Groetjes,
J. 👍 😎

Reactie op: 

Djoe Djoe - 15-03-2020 om 02:55
👍0
Leuk ! Kan je zoiets ook maken met Sneeuwwitje.
Die zou dan terecht komen bij 7 broers en uiteindelijk gered worden door een prins in een Ferrrari. Een beetje spanking en gedwongen sex, maar niet overdreven

Reactie op: 

Rick10879 Rick10879 - 28-02-2020 om 19:12
👍+1
Heb zeker genoten van het verhaal. Als hat laatste stuk wel iets meer detail hebben.

Reactie op: 

Eduard Eduard - 28-02-2020 om 01:14
👍+1
Heerlijk verhaal net zoals het 1e sprookje.
Hopelijk gaan er nog vele volgen want er zijn sprookjes genoeg.
👍 😃 😃 😃 👍 😃 😃 😃 👍

Reactie op: 

Cees Desert Devil Cees Desert Devil - 27-02-2020 om 19:38
👍+1
Zo kan het dus ook, vrouwen aan de macht en dan ook nog lekkere sex 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍. Een verhaal voor een dikke 10 😊

Reactie op: 

Lucky98 Lucky98 - 20-02-2020 om 17:52
👍+1
Mooi sprookje Zazie. Jammer dat het niks is geworden met Franz, maar gelukkig heeft ze nog veel geile momenten met Max beleefd. Ben benieuwd naar je andere verhalen.

Reactie op: 

Ronnie Ronnie - 14-02-2020 om 02:16
👍0
Ik ben nu op het punt aangekomen dat als ik denk 'hey, dit is een Zazie verhaal', dat ik niet meer naar boven hoef te scrollen om te checken of het echt zo is.

Reactie op: 

Zazie Zazie - 12-02-2020 om 11:14
👍0
Lieve lezers, bedankt voor de waardering en de leuke reacties, fijn dat jullie van July's belevenissen genieten. Over een maand of zo begin aan haar verhaal over de roadtrip naar Woodstock 😎.

Maar nu eerst even wat anders...
Liefs, Zazie

Reactie op: 

Mr B Mr B - 12-02-2020 om 10:34
👍0
Hai echt een geweldige reeks. Heb er ontzettend van genoten en kon steeds niet wachten op het volgende deel. Ontzettend jammer dat het voorbij is. Schrijf alsjeblieft meer! Je zou mij en volgens mij alle lezers heel erg gelukkig maken. Vind het door jou verhalen ontzettend jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt xx

Reactie op: 

Kris Kris - 06-02-2020 om 09:51
👍0
Heb net een docu gezien over Crosby. Klopt idd allemaal :)
Top verhaal

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 740  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net