menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Dannyboy

Dannyboy

Dannyboy - 01-07-2022 om 17:33

Wat heb je ongelooflijk veel fantasie! Dit deel was weer buitengewoon goed. Ik heb genoten.

En die drankje. Ik denk da hett juist slecht is. En die Anna dagboek is nep, waarschijnlijk gemaakt door demonen. Ze manipuleren Iris. Misschien heeft demomen iets nodig maar ze kunnen het zelf niet halen. Daarom laten ze door iemand anders doen. Iris dus. Of zit ik helemaal naast? Dan kan ik op 1 ding achterkomen: wachten op je vervolg!

een dikke 10!

Reactie op: Het Geile Griezelhuis - 9 (Hetero)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 28-06-2022 om 20:03

Weer een schitterend deel! De conflcit tussen Rosalie en Julia is wel pittig. Maar ik begrijp Rosalie heel goed. Het is best frustrerend voor haar dat ze zo weinig weet van Julia. Dan geef je wel gevoel dat ze jou niet genoeg vertrouwt. Maar Rosalie moet geduld hebben, dat zal ze wel begrijpen. Julia is anders, buitengewoon anders. Nu weten wij wie de vader is van Emma. Maar wie is hi? Waarom is hij klootzak? Hoe is hij gestorven?
Francisca, je hebt weer info aan ons gegeven máár ook veel open vragen achter gelaten voor ons.Het blijft echt spannend! Ik ben erg benieuwd naar de date! En uiteraard ook de les. Ik denk inderdaad over seksuele voorlichting. Ik ben benieuwd hoe je dat gaat aanpakken, Francisca. Een ding is zeker: Je gaat ons weer verrassen.

Een dikke 10!

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 40: Een Toets... (Lesbisch)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 26-06-2022 om 22:12

Haha, ik heb zojuist net twee delen gelezen. Ik vond de eerste deel zelfs een beetje eng. Erg mooi geschreven. heel meeslepend. En dit deel was weer leuk. ik had niet verwacht van die boom.

Dit doet me denken aan night at the museum. Waar alle beelden tot leven komen in de nacht. Ik ga verder lezen met dit serie.

Dannyboy

Reactie op: Het Geile Griezelhuis - 2 (Hetero)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 19-06-2022 om 00:41

Wut, Leen en Eva?? Dit zag ik niet aankomen. Maar ik zat te denken of Eva niet van plan was om Carl boos te maken als hij erachter komt dat Leen met Eva naar bed gegaan was... Ik weet het niet. Of wil Eva Leen oprecht helpen?
Genoeg vragen, maar de antwoorden moeten nog komen LD

Kom maar op met de nieuwe deel!

Reactie op: Verlangen - 16: Eva, Deel 2 (Romantisch)
👍+1
Dannyboy

Dannyboy - 12-06-2022 om 00:16

Francisca... Ik ben sprakeloos. Dit was weer ijzersterke verhaal. En dan nog plaatst je zeer lange verhalen kort na elkaar online. Ongelooflijk, Echt... Ik heb er geen woorden voor.

Eerst een strom bij het begin van het verhaal met de woede van Julie. En ik had er geen idee waarom. Best wel grof dat zij op iedereen afreageerde.

En het gesprek tussen Julia en Rosalie was weer genot om te lezen. HIer kan ik écht van genieten. de omschrijvingen van de vuur en water was echt een kunstje van je.

Ik kijk echt uit naar de volgende vervolg! Een dikke 10, Francisca! Zo blij met jou!

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 39: Een Helpe... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 09-06-2022 om 16:55

Zucht... Ongelooflijk weer een sterk verhaal. Ik vond het ook heel leuk dat je over bdsm vertelt. Ik had het altijd andere beeld bij inderdaad. bondage, slaan en slaven, en zo.

Toen de Omi de school kwam, steeg mijn opwinding onmiddellijk omhoog. Ik hou van dit soort confrontatie.
Ik ben heel beneiuwd wat Julia gaat doen met de toets. Gaat ze expres een foutje maken? Of gaat Rosalie haar heel erg simpel toets geven? Maar ik weet al zeker dat je mij weer gaat verassen met een geniale plan.

of de delen korter moeten? NEE! Voor mij is nooit lang genoeg. Doe gewoon wat je fijn vind, Francisca. Laat je niet bepalen door de lezers. Het is jouw serie, je bent de baas. vinden de lezers niet leuk, dan kunnen ze toch andere serie lezen.

Een dikke vette 10! ik hou van je verhalen!

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 38: Een Opdra... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 06-06-2022 om 18:11

Ik. voel precies hetzelfde als Leen. Ik twijfel ook of Eva te vertrouwen is. Misschien meent ze het dat ze spijt heeft. Maar toch... ik voel gewoon iets dat het misschien iets ergs gaat gebeuren. Sommige mensen kunnen heel goed acteren. Ik snap de twijfels van Leen heel goed. Ik weet het ook niet haha. Ik ben echt benieuwd. Hoop alleen dat Eva oprecht eerlijk is, maar toch ga ik ervan uit van niet.

Maar heerlijk verhaal weer! Een dikke 10!

Reactie op: Verlangen - 15: Eva, Deel 1 (Romantisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 04-06-2022 om 20:48

Man man, dit is niet normaal. Je bent echt goed! Ik denk dat dit serie zelfs de beste van alle serie op deze site voor mij. Ik kan echt van genieten.

Toen Julia thuis kwam, werd ik gelijk opgewonden. Want ik wist dat we iets van Julia over weten. Er is weer een klein beetje informatie, maar allemaal vage informatie. Dit maakt het echt heel spannend. Ik wilde zo graag weten wat er nog meer in speelt bij Julia. Maar andere kant wil ik ook niet gelijk alles weten. Ik geniet echt van de spanning.
Als je maar geen open einde afsluit met deze serie, vind ik allemaal best, haha ;)

Dikke 10!

Reactie op: Rosalie Krijgt Een Beurt - 37: Etiquette... (Lesbisch)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 02-06-2022 om 23:04

Detective Oele en ik hebben het zwaar. Het is moeilijk om aanwijzigingen te vinden als het hele profiel verdwenen is.
Zoals al Westy zei, wil ze misschien niet gevonden wil worden. Ook prima, ik respecteer haar keuze. Maar ik zal haar echt gaan missen. Aphrodite kan heerlijk schrijven. Persoonlijk vind ik jammer dat ze zonder gedag verdwenen is. Niet dat we recht hebben, maar we hebben wel een groot vraagteken boven het hoofd.

ik zal haar missen. Maar Aphrodite, ik heb een vraag. Waar is mijn Lisette?!?
Waar je ook bent, het ga je goed, Aphrodietje of Bamtietje. ik zal je nooit vergeten.

Reactie op: Vermist: Aphrodite / Bambi! (Hetero)
👍0
Dannyboy

Dannyboy - 02-06-2022 om 22:51

prachtig verhaal Eline!
De spanning tussen de personages is voelbaar. Edwin wil haar. Dat is wel duidelijk. Maar of zij hem wil? Vast wel maar nu nog niet.

@hot, hoezo overspel? Er is niets intiems gebeurd. Het klopt wel dat richting overspel gaat. Maar dit verhaal is nog niets gebeurd, dus er is geen sprake van overspel :)

Ga zo door Eline!

Reactie op: Geheim Verlangen - 3 (Hetero)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 848  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net