Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Brett

Bert...

Bert... - 18-11-2025 om 19:43

Jammer dat ik er niet bij was, terwijl je kontje genomen wordt had ik je tegelijkertijd kunnen pijpen.

Maar een zalig geil deel van je ervaringen die je opdoet, heerlijk en ik (m64) heb ik een natte buik van overgehouden.

10 gedropt en kijk uit naar meerdere geile delen. Digitale knuffels en lief kusje.

Reactie op: De Oeverlanden - 4 (Homo)
👍+3
Bert...

Bert... - 18-11-2025 om 16:30

Heerlijk geil geschreven deel, beetje te ruw voor mij, liefdevol en teder lijkt mij heerlijker voor mijn 1e keer.

Ik (m64) heb er zeker van genoten en hoop je eens bij de overladen te zien en voelen, desnoods een cardate.

10 gelaten.

Reactie op: De Oeverlanden - 3 (Homo)
👍+2
Tom23149

Tom23149 - 18-11-2025 om 11:50

Heel geil verhaal, nog een stapje verder dan mijn ervaringen, maar wil zeker eens in jouw plaats zijn mmm 😍

Reactie op: De Oeverlanden - 4 (Homo)
👍+2
Jack10834

Jack10834 - 17-11-2025 om 15:35

Heerlijk verhaal. Zou graag in je plaats zijn geweest!

Reactie op: De Oeverlanden - 4 (Homo)
👍+2
Bo

Bo - 21-10-2025 om 11:58

Omg, wat is dit een supergeil verhaal. Hoe je verteld dat je stevig geneukt wordt. Het lijkt wel of je zwaar geneukt wordt. Je had pijn in je kont maar hij ging toch door. En dan nog wel zonder condoom. Wat zal jij vol zitten met geil zaad. Heerlijk als het vele zaad weer terug druipt in je onderbroek als je naar huis gaat. Ik heb je verhaal een 10 gegeven. Dank je wel voor je verhaal lekkere Brett. Hmmm, heerlijk.

Reactie op: De Oeverlanden - 3 (Homo)
👍+1
Axel69

Axel69 - 29-09-2025 om 19:37

Ik vind het een mooi authentiek en eerlijk verhaal. Het gaat niet zozeer om de snelle sex, maar over de spanning, geilheid en onzekerheden van...een eerste keer.
Chris die Brett meeneemt in zijn eerste keer vind ik ronduit empathisch en sympathiek.

Reactie op: De Oeverlanden - 2 (Homo)
👍+5
Martin18572

Martin18572 - 23-09-2025 om 14:01

Wat een lekker verhaal en leuk dat je vlakbij woon dat doe ik namelijk ook , misschien lopen we vaak langs elkaar heen. Het is jammer dat het nu kouder wordt om buiten wat te doen.

Reactie op: De Oeverlanden - 1 (Homo)
👍+5
Limbofun

Limbofun - 23-09-2025 om 13:45

Mooi en herkenbaar verhaal. Die drempel om het echt te doen heeft iedereen wel denk ik. Ik zou het ook graag eens ervaren hoe het is om geneukt te worden maar ben ook erg bang voor ziektes. Wil heel graag pijpen maar ook hier bang een ziekte op te lopen. Herkenbaar? Mail me gerust voor reacties of meer

Reactie op: De Oeverlanden - 1 (Homo)
👍+2
Cheeshead

Cheeshead - 23-09-2025 om 13:31

heerlijk geil geschreven
ga zo door

Reactie op: De Oeverlanden - 1 (Homo)
👍+3
 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 599  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net