Startpagina > De Laatste Reacties aan Brett
Bert... - 18-11-2025 om 19:43
Jammer dat ik er niet bij was, terwijl je kontje genomen wordt had ik je tegelijkertijd kunnen pijpen.
Maar een zalig geil deel van je ervaringen die je opdoet, heerlijk en ik (m64) heb ik een natte buik van overgehouden.
10 gedropt en kijk uit naar meerdere geile delen. Digitale knuffels en lief kusje.
Reactie op: De Oeverlanden - 4 (Homo)
Bert... - 18-11-2025 om 16:30
Heerlijk geil geschreven deel, beetje te ruw voor mij, liefdevol en teder lijkt mij heerlijker voor mijn 1e keer.
Ik (m64) heb er zeker van genoten en hoop je eens bij de overladen te zien en voelen, desnoods een cardate.
10 gelaten.
Reactie op: De Oeverlanden - 3 (Homo)
Tom23149 - 18-11-2025 om 11:50
Heel geil verhaal, nog een stapje verder dan mijn ervaringen, maar wil zeker eens in jouw plaats zijn mmm 😍
Reactie op: De Oeverlanden - 4 (Homo)
Bo - 21-10-2025 om 11:58
Omg, wat is dit een supergeil verhaal. Hoe je verteld dat je stevig geneukt wordt. Het lijkt wel of je zwaar geneukt wordt. Je had pijn in je kont maar hij ging toch door. En dan nog wel zonder condoom. Wat zal jij vol zitten met geil zaad. Heerlijk als het vele zaad weer terug druipt in je onderbroek als je naar huis gaat. Ik heb je verhaal een 10 gegeven. Dank je wel voor je verhaal lekkere Brett. Hmmm, heerlijk.
Reactie op: De Oeverlanden - 3 (Homo)
Axel69 - 29-09-2025 om 19:37
Ik vind het een mooi authentiek en eerlijk verhaal. Het gaat niet zozeer om de snelle sex, maar over de spanning, geilheid en onzekerheden van...een eerste keer.
Chris die Brett meeneemt in zijn eerste keer vind ik ronduit empathisch en sympathiek.
Reactie op: De Oeverlanden - 2 (Homo)
Martin18572 - 23-09-2025 om 14:01
Wat een lekker verhaal en leuk dat je vlakbij woon dat doe ik namelijk ook , misschien lopen we vaak langs elkaar heen. Het is jammer dat het nu kouder wordt om buiten wat te doen.
Reactie op: De Oeverlanden - 1 (Homo)
Limbofun - 23-09-2025 om 13:45
Mooi en herkenbaar verhaal. Die drempel om het echt te doen heeft iedereen wel denk ik. Ik zou het ook graag eens ervaren hoe het is om geneukt te worden maar ben ook erg bang voor ziektes. Wil heel graag pijpen maar ook hier bang een ziekte op te lopen. Herkenbaar? Mail me gerust voor reacties of meer
Reactie op: De Oeverlanden - 1 (Homo)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
599
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net