menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Johnnie
Henk20968 Henk20968 - 05-06-2025 om 00:28
👍0
Hoi Johnnie,
Ik heb jou deze week als schrijver ontdekt...het mooie verhaal over jane heb ik net uit... ik ga nog meer van je verhalen lezen want je hebt een mooie opwindende schrijfstijl... ga dus vooral door!
Groetjes,
Henk

Reactie op: 
Jane - 4 (Overspel)

Fritz Fritz - 15-01-2025 om 08:50
👍+1
Hi Johnnie,

Het is al een wat ouder verhaal, maar komt hier nog een vervolg op, zoals je onderaan het 2e deel aangeeft?
Het is een mooie cliffhanger en het verhaal voelt niet af.

Groet,
Fritz


Reactie op: 

Bert... Bert... - 17-11-2024 om 14:23
👍+1
Met de vorige reactie eens, schrijf snel verder aub.

Heerlijk erg meeslepend verhaal, goed opbouwend, spannend, net of je in een hoek staat mee te kijken en luisteren naar beide.

Ik kijk dus, net als de andere, uit naar het vervolg. 10 gelaten.


Reactie op: 
Liese En Paul - 2 (Romantisch)

Sabine18401 Sabine18401 - 17-11-2024 om 05:16
👍0
He, net als t spannend begint te worden!
Nee, serieus, schrijf aub vlug verder. Ik vind t echt n goed verhaal.
Grtjs ...

Reactie op: 
Liese En Paul - 2 (Romantisch)

Scary-Hary Scary-Hary - 13-11-2024 om 11:16
👍+1
Prachtig verhaal

Reactie op: 
Liese En Paul - 2 (Romantisch)

Piet10930 Piet10930 - 08-11-2024 om 20:37
👍+2
Wat een mooi romantisch verhaal, we wachten op je vervolg .
Piet

Reactie op: 
Liese En Paul - 1 (Romantisch)

Albert11124 Albert11124 - 08-11-2024 om 11:25
👍+1
wat een leuk verhaal tot nu toe graag het vervolg super en nog ook goed te lezen mat aandacht.

Reactie op: 
Liese En Paul - 1 (Romantisch)

AntoineL AntoineL - 08-11-2024 om 06:21
👍+3
Een mooi verhaal wat vraagt om een vervolg. Hoop er niet lang op te moeten wachten :-)

Reactie op: 
Liese En Paul - 1 (Romantisch)

Sabine18401 Sabine18401 - 07-11-2024 om 21:32
👍+2
Als n romantisch begin vind ik t echt goed en leuk geschreven. Ik hoop dat je vlug, in deze stijl, verder kan schrijven. T begon iig wel spannend. Ben benieuwd of en hoe die griezel te grazen wordt genomen. Ikzelf zou er wel aan gedacht hebben om mijn zusje te waarschuwen dat die griezel haar wel es op zou kunnen zoeken. Uiteraard zonder te vertellen waar ik ben.
Succes met schrijven!

Reactie op: 
Liese En Paul - 1 (Romantisch)

Scary-Hary Scary-Hary - 19-06-2024 om 16:19
👍0
Dit verdient gewoon een vervolg, of 2, of 3, of...
Harry

Reactie op: 
Lea - 2 (Hetero)

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 725  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net