
Martin11862 - 03-08-2025 om 14:01
FantastischGenoten
Op naar nieuwe seizoen
Reactie op: Het Basketbalteam - 1 (Homo)
👍+3
Startpagina > De Laatste Reacties aan Mark97

Martin11862 - 03-08-2025 om 14:01
Fantastisch
Hertog Jan - 03-08-2025 om 12:44
Wauw, wow, Mark97 !!!
Harry21215 - 03-08-2025 om 09:34
Wat een heerlijk geil verhaal zeg! Zou graag mee gedaan hebben. Geniet erg van spuitende lullen. Smaakt naar meer
Senior Jan - 19-01-2025 om 07:29
Hmmm Mark, Wat laat deze jongens heerlijk genieten in je verhalen. Ik geniet er ook van, mooi geschreven. 😛
Senior Jan - 18-01-2025 om 07:38
Wat is dit heerlijk geschreven, ik ben benieuwd hoe beiden elkaar verder gaan ontdekken.
Senior Jan - 17-01-2025 om 13:11
Wat een heerlijk geil verhaal, ben benieuwd wat er in deel 2 gaat gebeuren. 😊
GTES - 13-01-2025 om 12:38
Heerlijk geil verhaal. Ik kan niet wachten wat er allemaal nog meer gaat gebeuren in dat zomerpaleis :-)
Hertog Jan - 10-01-2025 om 01:30
Mooi en - voor mij - zeer opwindend eerste deel. Prettige, bijna lieflijke schrijfstijl. Goede taalverzorging. Ik stoorde me alleen een aantal keren aan 'ik besef me' c.q. 'ik besefte me'. 'Beseffen' is een synoniem van 'doorhebben'; gaat niet samen met een wederkerend voornaamwoord. Ik vermoed dat je ergens in je taalsysteem 'zich realiseren' koppelt aan 'beseffen'.
Quillaume - 08-01-2025 om 12:23
Wat een fantasie. En je verteltrant is prachtig. Leuk dat je weer een serie bij elkaar geschreven hebt. De vorige serie was ook al zo goed.
Basnmgn - 02-09-2024 om 15:20
hoi mark,