menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Mark97

Martin11862

Martin11862 - 03-08-2025 om 14:01

Fantastisch
Genoten
Op naar nieuwe seizoen

Reactie op: Het Basketbalteam - 1 (Homo)
👍+3
Hertog Jan

Hertog Jan - 03-08-2025 om 12:44

Wauw, wow, Mark97 !!!

Ik werd tijdens het lezen harder en harder. Bij Jelles getel spatte ik uit m’n broek. Een weeklading zaad spoot in de rondte. Bizar geil, dit verhaal.

Kus, Jan

Reactie op: Het Basketbalteam - 1 (Homo)
👍+6
Harry21215

Harry21215 - 03-08-2025 om 09:34

Wat een heerlijk geil verhaal zeg! Zou graag mee gedaan hebben. Geniet erg van spuitende lullen. Smaakt naar meer

Reactie op: Het Basketbalteam - 1 (Homo)
👍+4
Senior Jan

Senior Jan - 19-01-2025 om 07:29

Hmmm Mark, Wat laat deze jongens heerlijk genieten in je verhalen. Ik geniet er ook van, mooi geschreven. 😛

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 3 (Homo)
👍+2
Senior Jan

Senior Jan - 18-01-2025 om 07:38

Wat is dit heerlijk geschreven, ik ben benieuwd hoe beiden elkaar verder gaan ontdekken.

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 2 (Homo)
👍+2
Senior Jan

Senior Jan - 17-01-2025 om 13:11

Wat een heerlijk geil verhaal, ben benieuwd wat er in deel 2 gaat gebeuren. 😊

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 1 (Homo)
👍+2
GTES

GTES - 13-01-2025 om 12:38

Heerlijk geil verhaal. Ik kan niet wachten wat er allemaal nog meer gaat gebeuren in dat zomerpaleis :-)

Reactie op: Het Zomerpaleis - 2 (Homo)
👍+2
Hertog Jan

Hertog Jan - 10-01-2025 om 01:30

Mooi en - voor mij - zeer opwindend eerste deel. Prettige, bijna lieflijke schrijfstijl. Goede taalverzorging. Ik stoorde me alleen een aantal keren aan 'ik besef me' c.q. 'ik besefte me'. 'Beseffen' is een synoniem van 'doorhebben'; gaat niet samen met een wederkerend voornaamwoord. Ik vermoed dat je ergens in je taalsysteem 'zich realiseren' koppelt aan 'beseffen'.

Tjonge, ik werd echt heet bij het lezen. Graag snel deel 2.

Reactie op: Het Zomerpaleis - 1 (Homo)
👍+5
Quillaume

Quillaume - 08-01-2025 om 12:23

Wat een fantasie. En je verteltrant is prachtig. Leuk dat je weer een serie bij elkaar geschreven hebt. De vorige serie was ook al zo goed.

Reactie op: Het Zomerpaleis - 1 (Homo)
👍+5
Basnmgn

Basnmgn - 02-09-2024 om 15:20

hoi mark,
heerlijk ,op een mooie manier beschreven verhaal, van je leven tot nu toe. van alle delen heb ik genoten. met zoveel liefde en passie op papier gezet. helemaal top
hopelijk ga je ons nog eens plezieren met een mooie story. talent heb je zeker.

dank

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 5: Slot (Homo)
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 415  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net