
Hans24512 - 06-11-2025 om 11:43
Ik heb er echt van genoten, enkel jammer dat pappa niet uitvoerig aan het glansje van de kittelaar likte en alles goed beschreven werd. Hopelijk gebeurt dat in een vervolgverhaal. Zelf heb ik als bi-man ook altijd meest genoten van gezamelijke wederzijdse orale verwenning, eigenlijk liever dan het echte neuken omdat men zo heel lang van elkaar kan genieten. Poesje of pik, het maakt niet s uiit voor mij, als ik maar genot kan geven en krijgen, dat is het allerbelangrijkste in ons leven. MLG, Hans.Reactie op: Papa Mag Ik Wat Vragen? - 1: Intro (Familie)
👍0
