menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Steifeduo

Steifeduo

Steifeduo - 13-05-2025 om 10:59

Beste Busfan,

Dank je wel dat je mijn verhalen leest. En dat je meedenkt over een vervolg. Maar ik zal zo'n jong precair geboren jochie zeker niet gebruiken in mijn verhaal. Meestal omdat het in een vechtscheiding uitmondt. Zeker omdat de vader er al vanuit gaat dat zijn zoontje van hem is!
Daarnaast is het vervolg reeds geschreven.
Daar komt nog bij dat lezers hier niet houden van ECHTE verhalen. Ze zijn hier puur voor het genot en om klaar te komen. Kijk maar naar mijn waargebeurde verhalen uit mijn "Zomaar"-serie. Die worden nauwelijks gelezen helaas. Maar ieder zijn ding. Leven en laten leven en genieten. Daaraan ontleent deze site ook zijn bestaansrecht, denk ik. Tjouw.

Reactie op: In De Ziekenhuisdouche (Homo)
👍0
Steifeduo

Steifeduo - 14-04-2025 om 09:55

Dank je wel Jaap. Maar ik wist niet zeker of he Lord of the Rings uit de kast was. Misschien dan toch een beter voorbeeld voor Malik!

Reactie op: Op Turnen (Homo)
👍0
Steifeduo

Steifeduo - 01-04-2025 om 09:12

Een tip: maak je alinea's wat korter. Je tekstdelen zijn veel te lang. Is onleesbaar. Succes.

Reactie op: Slutty Twink - 12: 2 Takes 2 (Homo)
👍+1
Steifeduo

Steifeduo - 30-03-2025 om 10:15

Van harte gefeliciteerd met jouw 400ste verhaal!! Chapeau dat je nu al 5 jaar verhalen plaatst op deze site.
Ik lees jouw verhalen altijd graag vooral omdat je ze in goed Nederlands schrijft. Voor mij een voorwaarde om te kunnen genieten van een verhaal. Daarnaast "spiegel" ik mezelf ook aan jou omdat wij veelal hetzelfde aantal lezers hebben. Ik vind het leuk om te zien wie er "wint"... hahaha... Ga zo door!! 😊 😊 😊

Reactie op: Bankhangen Op Een Lazy Afternoon (Biseksueel)
👍0
Steifeduo

Steifeduo - 04-12-2024 om 12:22

Ik vind jouw schrijfstijl mooi en goed. Maar je gebruikt veel te veel namen! Wie wil er nu de namen weten van al die meisjes, ooms en tantes?

Reactie op: De Familievakantie - 1 (Homo)
👍0
Steifeduo

Steifeduo - 08-10-2024 om 16:34

Hoi Robert,

Dank je wel voor jouw reactie. Ik sta altijd open voor opbouwende kritiek.

Dat ik het wat te snel heb geschreven. Dat gevoel herken ik niet.
Maar ik schrijf meestal uit het oogpunt van een bottom dus dat is wel een verschil.
Het klopt ook dat ik een maximum aantal woorden stel voor één aflevering. Anders
wordt het mij te lang.

Geniet vooral zoals je al deed. En je mag altijd een opmerking plaatsen!
Steifeduo.

Reactie op: Sjoerd De Top (Homo)
👍+1
Steifeduo

Steifeduo - 30-09-2024 om 09:55

Och lieverd toch, je weet dat al mijn verhalen een happy end kennen!! Er is al genoeg ellende in de wereld.

Reactie op: Tommie Op Tennisbaan (Homo)
👍+3
Steifeduo

Steifeduo - 18-08-2024 om 18:44

Wanneer is de tijd rijp dat je mij kunt inviteren daar in Portugal. Ik wil me graag binden aan één man en "jouw" Pedro lijkt me daar een "lekker ding" voor!! Ik wacht zeer ongeduldig...

Reactie op: Het Tuinhuisje - 1 (Homo)
👍+1
Steifeduo

Steifeduo - 13-08-2024 om 23:07

Ik heb jouw serie met plezier en opgewondenheid gelezen!! Jammer dat het is afgelopen. Wie wil er nu niet zo een stiefbroer? Bedankt voor jouw verhaaltjes.

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 5: Slot (Homo)
👍+3
Steifeduo

Steifeduo - 30-07-2024 om 13:15

Wauwww, wat prachtig geschreven hoe je jouw stiefbroer verleidt!! Kan niet wachten om te lezen hoe jij je door hem laat ontmaagden!!

Reactie op: In Bed Met Mijn Pleegbroer - 3 (Homo)
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 701  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net