
Bert... - 24-03-2020 om 17:53
Ik (m58) heb jaren lang in een grachtenpand gewoond, had helaas geen leuke lieve jongens als buren. mail mag.Heerlijk geil geschreven verhaal, kijk uit naar het vervolg, 10 gelaten.
Reactie op: Quarantaine (Homo)
👍0
Startpagina > De Laatste Reacties aan Budilio

Bert... - 24-03-2020 om 17:53
Ik (m58) heb jaren lang in een grachtenpand gewoond, had helaas geen leuke lieve jongens als buren. mail mag.
Remco10732 - 24-03-2020 om 17:03
MMMMMMMMMMM Kan niet wachten op het vervolg, wat een lieve ondeugende jongens. Vond het verhaal een 10 waard! 👍 👍 😛 😛 😛
Axel69 - 09-03-2020 om 15:08
Herkenbaar. Eenmaal nam ik 's avonds een jonge man mee naar de gymzaal die ik voor mijn lessen gebruikte. Niet om te masseren maar om daar in alle rust van hem te genieten. We hadden een hemels uurtje met elkaar. Een mooi opgebouwd verhaal dat nog niet ten einde is?
Martje - 09-03-2020 om 12:11
Ha Budilio , een zinneprikkelend verhaal , en ondanks dat er tussen haakjes staat , geen seks, is hier toch zeker wel sprake van sexuele handelingen hóór. Uiteraard geen probleem want ik heb er van genoten ! Ik wacht met spanning af of er een vervolg komt , én wat voor spannende massages er verder nog volgen ! Één 9 krijg je van mij voor dit leuke verhaal . gr Martje
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
822
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net