76.066 Gratis Sexverhalen
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Tom024

Tom024

Tom024 - 01-06-2020 om 13:33

aangepast !
Bedankt

Reactie op: Kirsten, Een Gezin Vol Liefde - 5 (Familie)
👍0
Tom024

Tom024 - 31-05-2020 om 10:22

Mooi verhaal. Graag n vervolg want moeder en zoon hebben ongetwijfeld nog wat in petto....

Reactie op: Mijn Huwelijksnacht - 1 (Familie)
👍0
Tom024

Tom024 - 30-05-2020 om 18:05

Wanneer komt deel 3 .........

Reactie op: Friends With Benefits Als Eerste Keer - ... (Tiener)
👍0
Tom024

Tom024 - 29-05-2020 om 18:53

Mooi verhaal 10

Reactie op: Boemelen Met De Buren - 1: Het Bos In Me... (Overspel)
👍0
Tom024

Tom024 - 28-05-2020 om 12:19

In het begin heb je het over wat ze gaat doen om uit de schulden te komen, de beroepen die ze noemt zijn niet echt logisch ook niet na dit eerste en tweede deel. Dat is jammer, want op zich heb je een geil verhaal gemaakt, maar barst het van de slordige details. Hierdoor is de serie gedoemd te mislukken.
Ik hoop dat je deel 3 wat beter naleest op deze onlogische zaken.
Voor nu geef ik deel 1 een mager zesje. Sorry.

Reactie op: Ossie - 1 (Familie)
👍0
Tom024

Tom024 - 27-05-2020 om 17:42

Ik vind het een supergeil verhaal. Leuk gevonden.
Het enige dat ik minder vind, maar dat is kennelijk jouw dingetje dat de man in kwestie zo onbeduidend en als slaaf wordt weggezet. Maar goed ik snap en zie dat jij onderdanigheid vaker opneemt in jouw verhalen.

Ieder zijn meug. Wel mooi geil dit verhaal!

Reactie op: Dubbele Sokken - 2 (Extreem)
👍+2
Tom024

Tom024 - 27-05-2020 om 13:01

Mooi verhaal. Jammer van dat slot. Het voegt niets toe en hierdoor mis je de kans voor n vervolg.
Dat had prima gekunnen.
Alleen al het publiceren van de foto s op de website en de ouders die er vragen over gaan stellen in co.binatie met een mogelijke zwangerschap.

Enfin: wel n 9

Reactie op: Voor Ons Allebei De Eerste Keer (Familie)
👍0
Tom024

Tom024 - 26-05-2020 om 15:45

Ik heb jouw verhaal al een lange tijd geleden gelezen. Sinds een paar maanden schrijf ik zelf ook. Ik denk dat ik nu ook begrijp wat er mis is met jouw verhaal.
Excuseer me. Het is echt heel goed maar ....

Je vertelt te veel. Al jouw omzwervingen voor je bij het bordeel komt waar je tante werkt zijn overbodig. Of op zijn best gezegd zijn andere verhalen.
Laat dat eerste deel weg en je scoort een 10.
Vanaf het moment dat je dat bordeel binnenstapt heb je een verhaal met kop n staart.
Ik geef je ondanks het begin n 9 omdat dat de rest zo goed is.
Succes


Reactie op: Onverwachts... Tante? (Familie)
👍0
Tom024

Tom024 - 24-05-2020 om 17:45

Erg leuk om te lezen. Jaloers dat ik het niet zelf heb bedacht. Ik kan me dit precies zo voor me projecteren inclusief de onzekerheid die je mooi beschrijft. Een dikke 10


Reactie op: Friends With Benefits Als Eerste Keer - ... (Tiener)
👍0
Tom024

Tom024 - 23-05-2020 om 19:01

Visueel allemaal een beetje lastig voor te stellen. Met iets meer aandacht voor een realistische setting maak je het geloofwaardiger.
Wel n geil verhaal. Het idee is goed de uitwerking te plat.



Reactie op: Werkethiek (Hetero)
👍+1
Klik hier voor meer...
Klik hier voor meer...

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 823  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net