Bee - 30-07-2024 om 23:14
Wat leuk weer een deel. Het verhaal gaat door en door. Erg leuk..
Bedankt weer
Gr Bee
Reactie op:
Marco11576 - 14-07-2024 om 17:35
Wat eennheerlijk avontuur weer. Enbzo lekker geschreven ook.
Zou willen dat ik zou een Els of Karin in de buurt had wonen.
Dan zou ik het wel weten hoor...mmm wat zouden we genieten van elkaar.
Reactie op:
Bee - 13-07-2024 om 22:59
Mooi deel weer. Ik heb er van genoten
Bedankt voor het schrijven.
gr Bee
Reactie op:
Bee - 03-06-2024 om 18:59
Mooi verhaal weer! heerlijk vervolg. Wat zal er allemaal nog met Karin gaan gebeuren. We wachten af.
bedankt voor het schrijven.
gr Bee
Reactie op:
Bee - 23-05-2024 om 18:29
Mooi! Wat een verhaal en dan aan het ontbijt doen alsof er niets gebeurd is ???
Bedankt voor het schrijven..
Gr Bee
Reactie op:
Marco11576 - 20-05-2024 om 07:47
Wat een heerlijk vervolg weer. Ben benieuwd naar het volgende deel. Hoe gaat Jul Karen lekker verwennen of neemt zkarin zelf het heft in eigen handen. Mmmmm
Reactie op:
Bee - 16-05-2024 om 19:19
Wat een mooi feest weer... Karen is dierlijk e volgende die nag van genieter.. We gaan hopelijk lezen hoe dat zich ontwikkelt..
Bedankt voor het schrijven.
Gr Bee
Reactie op:
Bee - 08-05-2024 om 18:26
Mooi mooi mooi weer,
Bedankt!
Gr Bee
Reactie op:
Marco11576 - 02-05-2024 om 07:16
Wat is dit toch een leuke en heerlijke serrie die mooi geschreven is. Ben net als Bee benieuwd hoe dit weer verder gaat. Kijk uit naar het volgende deel en ben benieud wie Juul en Nelleke daar waarin gebruiken voor hun genot.
Grieten Marco
Reactie op:
Bee - 25-04-2024 om 18:14
Auw liefde waar dat niet kan bij Mary..Al kan je de gezichtsuitdrukking er bij niet zien.. Die vaak toch bepaald is hoe serieus het gelezen moet worden.
Maar goed wel weer een mooi deel en spanning richting de volgende..
Bedankt weer!
Gr Bee
Reactie op: