Luuk - 21-02-2025 om 13:39
Weer een heerlijk vervolg Dankjewel. Zeer nieuwsgierig naar het vervolg.
Reactie op:
Luuk - 17-02-2025 om 10:38
Smaakt zeker naar meer
Reactie op:
Pe69 - 16-02-2025 om 11:02
Waaw wat een mooie reeks dat je geschreven hebt. Man dat smaakt naar meer.
lekker geil en ondeugend. top
Reactie op:
Luuk - 12-02-2025 om 14:33
Heerlijke serie. Heel graag een snel vervolg.
Reactie op:
Rocks - 12-02-2025 om 12:08
In dit deel heb ik de zoon van Kathy per ongeluk "Jurgen" laten heten , het moet dus eigenlijk Jochem zijn , sorry voor deze naams verwisseling !!
Reactie op:
Zweitze - 10-02-2025 om 22:26
geweldige verhalen
Reactie op:
Luuk - 31-01-2025 om 14:48
Een heerlijke serie Dankje voor het schrijven.
Reactie op:
Lickby - 28-01-2025 om 14:44
Wat een fijne serie zeg!
Reactie op:
Dilf Rob - 28-01-2025 om 10:07
Super lekker en geil verhaal.
Wat ik wel erg jammer en verwarrend vind is dat er afgewisseld in de ik-vorm en in de zij-vorm geschreven wordt. En dan zijn er de vele d, t en dt fouten. Als je je daar eens in verdiept is het niet eens zo ingewikkeld om dat goed toe te passen.
Maar ga zo door Cor.
Reactie op:
Geert22544 - 25-01-2025 om 15:05
prachtig verhaal weer, benieuwd als de zoon van de zweedse erbij komt
Reactie op: