menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door DAts
DAts DAts - 28-06-2024 om 11:57
👍0
Je geeft een boeiend inkijkje in een toch eigenlijk best wel walgelijke cultuur. Je moet er toch niet aan denken om daar deel van uit te maken. En toch fascineert het. Ga zo door!

Reactie op: 

DAts DAts - 28-06-2024 om 09:26
👍+1
Een boeiend deel weer, maar ik vraag me wel af waar die kwetsbaarheid van Ilse ineens gebleven is.
Ik denk dat weinig stellen een zo mooie eerste ervaring met het andere geslacht hebben als Gijs en Ilse!



Reactie op: 
Tinnitus - 6 (Hetero)

DAts DAts - 22-06-2024 om 09:03
👍+3
Je weet de spanning er weer goed in te houden!
De gevoelens van Alex voor Esther vind ik, na de knetterende vonken tussen Alex en Lotte in Italië, wat moeilijk te duiden. Hij lijkt een soort halfgod: aards met Esther, bovenaards met Lotte.
Wanneer gaat Lotte Teun lozen? Een vrouw als Lotte gaat mis lopende seks toch niet lang over haar kant kunnen laten gaan.

Reactie op: 

DAts DAts - 05-06-2024 om 16:14
👍+5
Mooi vervolg weer. Het verhaal loopt als een trein, er hangt genoeg erotische spanning in de lucht.
Dat maakt het juist zo leuk om te lezen. Net als bij een goede vrijpartij: hoe langer het voorspel, hoe intenser de ontlading.

Het gaat wel heel snel tussen Gijs en Ilse, maar met genoeg interessante dames op het vinkentouw om met spanning uit te zien naar complicaties in de volgende delen.

Reactie op: 
Tinnitus - 4 (Hetero)

DAts DAts - 01-06-2024 om 13:11
👍+1
Het spijt me, maar ik snap niet waarom je verhaal situeert in Mississipi. Het leest als een vertaald Amerikaans verhaal. Wat is daarvan nou de toegevoegde waarde?

Reactie op: 

DAts DAts - 30-05-2024 om 16:18
👍0
Tsjonge. Vanuit het paradijs voor vrije seks lijken we ineens voor Ragnarok te staan. Ik ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen.
Freya als heerseres over de wereld, waar alle kwade krachten verdwenen zijn?


Reactie op: 

DAts DAts - 28-05-2024 om 23:30
👍+5
Geweldig, hoe jij het doodslaan van de tijd in een drukcabine nog sprankelend weet te beschrijven.
Mooie opbouw ook in de onderlinge relaties.

Reactie op: 
Tinnitus - 3 (Hetero)

DAts DAts - 22-05-2024 om 15:18
👍+9
Interessant begin. Dit raakt me persoonlijk nogal, tinnitus is inderdaad gekmakend. Ook als levenslange herriemijder ontkom je niet altijd aan ongezonde lawaainiveaus...

Helaas is mijn therapeute wat minder sexy dan die van Gijs. De therapie ook, stel ik me zo voor. Ik hou me aanbevolen voor deze experimentele behandeling!

Reactie op: 
Tinnitus - 1 (Hetero)

DAts DAts - 21-05-2024 om 21:49
👍+11
Ik ben zwaar benieuwd hoe Kees en Joline de verhouding van Rogier en Lot met zijn ouders gaan herstellen!
Dit is voor Lot wel extra zuur, zij had er al moeite mee om afstand te nemen van haar eigen ouders.

Reactie op: 
Mini - 311 (Romantisch)

DAts DAts - 16-05-2024 om 10:08
👍+2
Het blijft een mooie serie, maar toch krijg ik het gevoel dat het vuur er een beetje uit is. Duyvestijn ging wel heel makkelijk voor de bijl, ondanks het veel te luchthartig rondbazuinen van de situatie in Nijmegen bij familie en collega's. Kees trad zelf de veiligheidsmaatregelen met alle voeten, net als eerder al bij Bosnië.

Nu de dames-bijna-Boogman een stabiele, monogame relatie hebben, is de erotische spanning er een beetje uit. De onderdrukte aantrekkingskracht tussen Kees en vooral Lot, de incestueuze spanning tussen Kees en Mel, en in mindere mate Rob en Joline, het verdwijnt allemaal naar de achtergrond.

Er zou wat mogen gebeuren binnen de Fabulous Fourteen.
En anders is een 'en ze leefden nog lang en gelukkig' ook geen schande.

Ik vind het razend knap hoe je het nu al ruim driehonderd afleveringen boeiend hebt weten te houden.


.

Reactie op: 
Mini - 310 (Romantisch)

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 703  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net