Stanzie - 22-10-2024 om 07:54
Wel een beetje veel griezel in dit deel, maar ja, richting Halloween moet dat misschien kunnen, want hou dan ook is het een sprookje voor volwassenen... Je weet de spanning nog aardig op te voeren, dus blijf ik je met veel plezier volgen
Reactie op:
Stanzie - 20-10-2024 om 20:57
Knap verhaal alweer. Ik ga Jessica alvast niet vergeten.Al kan ik niet precies zeggen waar ik het op basher, maar ik heb die vrouw bij wijze van spreken in mijn hart gesloten
Reactie op:
Stanzie - 18-10-2024 om 20:39
Sprookjes zijn normaalgezien mijn 'ding' niet maar zo'n magische vrijpartij laat me niet onbewogen. Samen met de alsmaar toenemende spanning luk je er prima in om aandacht vast te houden. Ik ben en blijf benieuwd.
Reactie op:
Stanzie - 16-10-2024 om 22:06
Wel erg kort hoor, dit deeltje. Veel gebeurt er eigenlijk niet, maar jezelf tot de tanden bewapenen om te gaan zwemmen belooft niet veel goeds, dus laat het vervolg maar komen
Reactie op:
Stanzie - 16-10-2024 om 17:08
Een verrassend intermezzo maar dat maakt je verhaal alleen maar mooier. Op naar de vijf andere dames nu?
Reactie op:
Stanzie - 16-10-2024 om 04:55
Inderdaad, wat nu? Zo spannend!
Reactie op:
Stanzie - 16-10-2024 om 04:46
Onwaarschijnlijk goed vervolg en dat ruim dertien jaar nadat het vorige deel verscheen... Natuurlijk moest ik eerst die delen vaan vroeger teruglezen om het hele plaatje te zien, maar dat was absoluut geen straf. Kortom, een heerlijk verhaal, Annemiek!
Reactie op:
Stanzie - 15-10-2024 om 21:34
Boeiend, opwindend en nieuwgierig makend tegelijk. Benieuwd hoe dit gaat evolueren.
Reactie op:
Stanzie - 14-10-2024 om 06:02
Een keuze maken lijkt zich inderdaad op te dringen, maar binnen deze episode van twijfels en verwarrende gedachten komt dochter Rachel naar mijn smaak veel te weinig aan bod om het helemaal geloofwaardig te houden. Die vonk 'smeult' precies nergens meer en persoonlijk vind ik dat vreemd.
Reactie op:
Stanzie - 13-10-2024 om 22:41
Alle drie delen achter elkaar gelezen... WoW! Die experimenterende fase waar jij naar eigen zeggen in verkeert, levert alwéér een heel leuk op. Kan niet anders zeggen dat het weer genieten was. Van de eerste tot de laatste letter
Reactie op: