menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Stanzie
Stanzie Stanzie - 03-10-2024 om 05:16
👍+5
En of dit een keerpunt is. Die Anou zorgt meteen voor leven in de 'kwekerij'...

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 01-10-2024 om 06:35
👍+6
De aanhouder is zich in sneltreinvaart aan het ontwikkelen tot haar grote steun en toeverlaat. De evolutie van vriend naar minnaar ligt voor de hand, of denk ik nu te simpel? Hoe dan heb ik ook van dit tweede deel weer genoten.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 25-09-2024 om 00:38
👍+5
Wat een onwijs leuke opener, Danny. Blij dat je hier terug bent met een nieuw verhaal !

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 24-09-2024 om 09:20
👍+2
Los van het feit dat we nog steeds niet weten wat Carolien bezielde, om haar liefde voor Jack te verloochen door vreemd te gaan met Marcel en zo de basis legde voor het ongeluk van haar man (wat zij dan uiteraard weer niet weet) laat ze hier wel een kans liggen om eerlijk te zijn. Voorlopig ziet het ernaar uit dat ze daar spijt van zal krijgen. En toch... hoewel ze hier heel bewust liegt, behold ze ergens toch mijn sympatie. Het 'waarom' van haar scheve schaats lijkt me de sleutel in dit heel erg boeiende verhaal en tegelijk verwacht ik dat er voor de kleine Esmee op een bepaald moment nog een verzoenende rol Is weggelegd. Maar voor hetzelfde geld zit ik er helemasl naast en weet je ons weer te verrassen.
Afwachten is de boodschap, maar dat er van jou andere topserie weer een deel in de pijplijn zit, zal het wachten aangenamer maken. Bedankt voor alweer dit schitterend vervolg, Rainman

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 23-09-2024 om 17:39
👍+3
Als die Anou te vertrouwen is, dan krijgt Boy er in ieder geval een 'boeiend' kweekvrouwtje bij... Interrestanten wending is dat.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 20-09-2024 om 20:58
👍+1
Amaai, en of Anna/ma eraan toe was... Lekker gebracht hoor!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 19-09-2024 om 15:06
👍+12
Zoals Rainman al zij, dit is onwaarschijnlijk goed, Brechtje! Schrijfwerk van de bovenste plank en ook nog eens lekker opwindend. Ze deden altijd alles samen en nu gaat hij haar toch alleen laten met zijn baas. Dat gaat ongetwijfeld vonken geven, alleen is het de vraag welke kant die uit zullen gaan.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 18-09-2024 om 03:20
👍+8
Alles wat jij schrijft is op zijn minst 'aardig om te lezen' maar toch begin ik voorlopig niet aan dit nieuwe testproject van jou. Ik ben een grote fan van jouw schrijfstijl en meestal ook van je ideeën, maar dan nog valt het me vaak zwaar op de maag als er weer eens een verhaal geen vervolg meer krijgt of te abrubt wordt afgebroken. Wellicht kom ik later wel naar jouw B&B terug, maar dat zal pas zijn nadat er meerdere delen verschenen zijn... Hoe dan ook, alle succes bij het schrijven Jefferson

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 18-09-2024 om 03:04
👍+4
Deze openhartige brief van Sam laten enkele puzzelstukjes netjes op hun plaats vallen. Heerlijk vervolg alweer en nu op naar die 'iemand anders...' Benieuwd of mijn vermoeden juist zal blijken te zijn.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 17-09-2024 om 06:06
👍+5
Los van alle 'terugblik' die je in dit deel hebt verwerkt is de terugkeer naar Sanne's vroegere woning een goede twist om zus Mieke actief bij het verhaal betrokken te houden. Dat Sanne en Mieke samen nog eens lekker met elkaar gingen rollebollen is iets waar ik op hoopte, maar eigenlijk niet direct verrwachtte, waardoor het nu eventjes aanvoelt alsof ik voor de schrijver op mijn wenken bediend ben. Wat had ik graag in Miekes plaats willen zijn, maar ja... Welke man zou op dit punt van het verhaal niet willen ruilen met Mark?
Dankjewel Westy voor alwéér een heerlijk deel! Laat 'Thuis bij Sanne(2)' maar komen.


Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 348  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net