menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Stanzie
Stanzie Stanzie - 23-08-2024 om 21:16
👍+7
Vrijwel tegelijkertijd bogen ze naar voren….. Wel wel Rainman, bijna misdadig dat je ons zo lang op deze "Wiedergutmachung" hebt laten wachten, al begrijp ik uiteraard ook wel dat de vakantie zijn rechten moest krijgen. Wel blij dat je terug bent en dat we weer kunnen genieten van jouw fantastisch goed verhaal. Was weer een genot om te lezen.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 23-08-2024 om 13:32
👍0
Van een ommekeer gesproken... Dit gaat niet meer om 'prospectie' voor vriendin Zoë. Boeiend is het zeker wel.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 23-08-2024 om 07:32
👍+1
Voel ik daar niet het eerste signaal dat Courtney het idiee van Partnerruil niet langer ongenegen is ? Mooie opener

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 22-08-2024 om 01:51
👍+1
Tja... Wat nu..?
Overigens vraag ik me steeds meer af hoe Caroline seksueel zoonder dat e plak van haar baas is komen te zitten. Het gevoel dat niets in dit verhaal wat het lijkt ( nu ja, het gerommel met Marcel even buiten beschouwing gelaten dan, want dat zag hij met eigen ogen) en dat je ons nog aardig gaat verrassen. Prachtig verhaal alweer!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 21-08-2024 om 21:32
👍+1
Tja... Wat nu..?
Overigens vraag ik me steeds meer af hoe Caroline seksueel zoonder dat e plak van haar baas is komen te zitten. Het gevoel dat niets in dit verhaal wat het lijkt ( nu ja, het gerommel met Marcel even buiten beschouwing gelaten dan, want dat zag hij met eigen ogen) en dat je ons nog aardig gaat verrassen. Prachtig verhaal alweer!

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 21-08-2024 om 21:01
👍+7
De oudere zus blijkt dus de moeder te zijn, van een verrassing gesproken. Jammer dat je hier en daar worstelt met tijdsvorm, maar eigenlijk stoort dat alleen maar een beetje. Het verhaal 'staat'. Het was alleen jammer dat ik zo snel al bij het verrassende einde was. Kortom, een heel leuk verhaal!

Reactie op: 
De Oudere Zus (Overspel)

Stanzie Stanzie - 19-08-2024 om 06:02
👍+5
Dank voor de mooie epiloog delen en alsnog gecondoleerd met jouw grote verlies.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 18-08-2024 om 12:02
👍+7
Heel mooi (tussentijds ?) einde van een prachtige serie. Dankjewl voor zoveel uren leesplezier en als er staks nog meer zou komen, blijf ik je uiteraard volgen.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 17-08-2024 om 06:40
👍+7
YES..!
Dankjewel omdat je nog doorgaat na dat iets te abrupte 'slot'. Heel veel wordt nu duidelijk en ik durf hopen dat er nog een even mooi vervolg komt.

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 16-08-2024 om 04:59
👍+5
Dit slot kwam inderdaad als een klap...
33 mooie delen die samen een prachtige romantische reeks vormen, maar het woord "slot" liet me toch schrikken. Dat briefje van zijn ex Sabine kreeg nog geen antwoord. Peter ging haar toch op een of andere manier betaald zetten dat ze hem op zo'n laffe manier dumpte? Temidden van alle romantisch geluk in dit slotdeel zou een mens misschien genijgd zijn dat te vergeten, maar laat dat nu net een item zijn waar ik nog meer op zat te wachten dan op zijn huwelijksaanzoek aan Natascha. Ik hoop dat je alsnog een krachtig epiloog schrijft met het 'échte' einde van het verhaal, want dit is mij net iets teveel het einde van een doktersromannetje van 13 in een dozijn.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 296  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net