menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Oelewapper
Oelewapper Oelewapper - 18-01-2024 om 23:39
👍+2
Het is gebeurd.
Is de doos van Pandora nu geopend?

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 18-01-2024 om 06:37
👍+2
Een typisch voorbeeld van iets moois dat plots moeilijk wordt door slechte communicatie… twijfel, niet durven, schaamte (?)

Hopelijk weet je je personages hieruit los te trekken! Niet dat ik daaraan twijfel.

In elk geval wordt de grens nu in vraag gesteld…

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 17-01-2024 om 00:05
👍+1
“Vele malen beter als de film.”
Dat klopt. Dit verhaal is vele malen beter dan een film zou zijn. Je vertelt het ook heerlijk filmisch, zodat ik het hele verhaal voor mijn ogen zie afspelen.
Topverhaal!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 15-01-2024 om 22:45
👍+1
Waarom?
Waarom doen we soms domme dingen? Meestal onbesuisd…
De kickboxteacher heeft gelijk.

Emoties zijn soms smog voor de ratio.
Maar ze maken ons mens.

Is het te laat voor Peter om mens te zijn?

Ik kijk al uitnaar het volgende deel!!!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 15-01-2024 om 06:55
👍+4
Ook het tweede deel weet met uitermate te boeien. Als je hier en daar de blok tekst wat opsplitst in alinea’s, is het helemaal perfect.

Benieuwd of Sofie haar grens toch nog zal verleggen…

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 15-01-2024 om 06:39
👍+2
Wat een heerlijk verhaal… alweer!
Een verhaal vol ontlading.
Lust die een uitweg zoekt.
Verlangen naar alles… nu meteen

En dan een ontnuchtering met een sprankeltje hoop.

Wauw!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 14-01-2024 om 23:57
👍+2
Mooie opbouw.
Prachtig verteld.
Ik ben fan.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 13-01-2024 om 01:08
👍+9
Langzaam bouw je de spanning op. Je laat een onervaren meid de lust ontdekken en je voert de druk op tot er slechts één mogelijk resultaat is: weergaloos genot!!!

Voor je personage en voor de lezer!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 12-01-2024 om 00:10
👍+3
Prachtig beeld van de sneeuwengel. Ook nu het spannend wordt, zal die er zijn. Zeker weten!

Ik blijf in de ban van je verhalen!

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 10-01-2024 om 23:31
👍+1
Het toeval wil dat ik me de voorbije dagen een paar keer heb afgevraagd hoe het met jou zou zijn. Waren de gedachten een voorteken van een naderend verhaal?
In elk geval heb ik de drie vorige delen eerst herlezen. Het is niet te merken dat er al die tijd heeft tussengezeten. Je schrijft verder in hetzelfde elan.
Prachtig!
Wat zeg ik: schitterend!

Mijn beste wensen voor 2024!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 762  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net